Un copil pentru o familie este o bunăcuvântare dar unii plâng din cauza fericiri alți de necaz.Mircea cu Chlio au primit vestea cea mare ... un bebe avea să le schimbe viața radical .
Mircea : Când medicul a rostit acel cuvânt magic " însărcinată " inimă avea să îmi sară din piept de bucurie , vă dați seama Ash , Ioana și Rareș dar și Ozin vor avea un frățior sau o surioară, un bebe mic .... cât de dulce ...un copil cu femeia pe care o iubesc cel mai mult ...
Ash : Am plecat după o oră de plictiseală , ce impresionant ! O veste care nu mă face prea entuziasmat dar mno ......dacă ei sunt fericiți.
Am ajuns acasă .
Ioana : - Frate ... ce veste ..
Ozin : - E o veste puțin cam ...
Ash : - Dacă ei sunt fericiți împreună..
Ioana : - Ash comandăm pizza ?
Ash : - Fie.
Am comandat pizza și între timp am făcut un duș pentru că da eram transpirat.
Ash : Cobor în sufragerie unde vad că era și .... IARĂ A VENIT .... UGH ! E cel mai enervat tip pe care îl cunosc !
Trec pe lângă ei ignorându-i și merg la ușă, deschis ușa era băiatul cu pizza- Face 28 $
Ash : - Păstrează restul . Închid ușa după care plec cu pizza în bucătărie.
- Ioana și restu a venit pizza !Ozin : - Yuumyyy , sper că ai luat și cu brânză .
Ash : - Se va răci . IOANA! Lasă giugiuleala și treci să mănânci!
Ioana : - Iară te interesează pe tine ce fac eu ? Ești al naibi de enervant ! Te urăsc !
După ce am mâncat am urcat în camera mea și mi-am făcut temele după care mi-am făcut un duș .
Ash : - Ozin ! Pregătește-te mergem în oraș !
Ozin : - Dar nu știu cu ce să mă îmbrac!
Ash : - Vin acum ! ( am urcat la el în cameră )
Ozin : - Sunt nehotărât! ( spun cu o voce stinsă și mă arunc în pat)
Ash : - Hai îți aleg eu .
Ozin : - Bine dar să fie ceva pe gustul meu .
Ash mia ales o pereche de blugi negri și un tricou simplu după care ma-m încălțat cu o pereche de adidași și am luat o geacă pe mine și am plecat cu Ash în oraș , între timp am intrat la un mic magazin de unde mia luat Ash o vată de zahăr pe băț și am ieșit din magazin , și-a ridicat ușor mâna și ma mângâiat pe obraz cealaltă mâna a dus-o finuț în jurul taliei mele și ma tras spre el aplecând încet capul în jos și își lipi buzele de ale mele ( e așa de scump când lam sărutat a închis ochi și iam putut simțit bucuria dar și teama ) nu înțeleg de ce ii era teamă ..
Ne întoarcem puțin în trecut .....Sunt Matt .... cu ajutorul unor băieți am ieșit din închisoarea aia blestemată și am decis că e timpul să ma pun pe picioare ... în curând fac...nici nare rost să întru în detalii sunt un adult iar din prostia asta nenorocită l-am pierdut pe Ozin ...Oof doamne ce prost îs..zilele au trecut iar eu era fără un sâmbure de speranța duce ce mia povestit Haru ... cred că sa dus tot ..am pierdut totul sunt sigur că de acolo de undeva Tyler râde ... a ieșit victorios din război...nu doar asta l-am pierdut și pe Liam .... am decis că e timpul să mai ies din casă și am plecat la plimbare, parchez mașina și scot cheile din contact ies din mașină și plec pentru a lua o vată de zahăr pe băț ..îmi amintește de momentele petrecute cu Ozin...când ne plimbam seara târziu și el mânca vată... oof Frate. Merg , merg până ajung în fața magazinului micuți și acolo văd...( CE MAMA NAIBI ?! ) în fața mea era un bărbat cu Ozin se țin de mână ..și sau sărutat ?! Deci nu , nu poate fi real ( stare de nostalgie mă trăznește ca un fulger îi privesc și simt cum inimă mea se rupe în două , mă bu-bucur pentru el..Ochii mei se umezesc în următoarea clipă ,nu pot să îmi mai controlez lacrimile care curg pe obrajii mei roși și reci din cauza frigului ( ar trebui să plec .. mă rănesc singur ) mă întorc cu spatele și dau să plec dar am zărit ceva cu coada ochiului ...Ozin avea ceva pe mână mă întorc repede și observ că e ...e...am rămas fără cuvinte e..es...est.... este inelul de la mine pe care i l-am dat la ștrand . Chiar la păstrat? Un mic zâmbet mi se schițează pe față dar acesta dispare .Mi-am șters repede lacrimile cu mâneca geci pe care o aveam pe mine și am plecat grăbit la mașină, am întrat în mașină și mam lăsat pe spate nu îmi pasă cine e ăla tot ce vroiam e ... defapt vroiam dragostea lui ... atenția...grija..... afecțiunea pe care o exprima în prezența mea ( ce e cu mine ?) Plâng ca un copil ... oof ce să fac ? Nu am putere ..mă simt așa slab , dorul de el mă omoară și gândul că acum l-am pierdut pentru totdeauna mă distruge ( cum o să dorm eu? ) Am încercat, defapt mi-am dorit și îmi doresc încontinuare tot ce e mai bun pentru el dar în momentul ăsta parcă ceva din mine sa rupt și simt că sentimentul de ură apare ,dezamăgirea și furia. OGH ...!!!!!! .Am încercat să mă calmeaz dar inimă mea e prea distrusă . Nu pot să cred ce am văzut pare atât de ireal ! Ozin se sărută cine știe cu ce om de nimic ....oof dragostea asta !
Faptul ca ma înlocuit nu îmi dă liniște, vrea să îi vorbesc ! Vreau răspunsuri ( tip nervos și lovesc volanul mașini)
- Doamne dă-mi puterea necesară iertării căci altfel am să pierd tot.
Am mizat mult credeam că nimeni și nimic nu îl va lua de lângă mine și pe mine din viata lui ma scos fără a privi înapoi.... ( viața alături de el era perfectă ca un vis dar se pare că acum mam trezit la realitate. Se pare că mai am multe de învățat .Viata îmi arata cât de crudă e iubirea . DE CE ?! OZIN CHIAR E FERICIT CU EL ? CE ARE EL ȘI EU NU AM ?! UGH!! ( un oftat scurt îmi scapă printre buzele semi deschise ) cine știa că vreodată am să simt o durere ca ăsta..dacă mi-ai fi spus că cineva ca Ozin și-a făcut iubit ..iar eu nu îs acela îl făceam mâncare pentru rechini ..Sfârșitul capitolului .
Capitol următor 👉👈 în curând~💙 PACE ~
CITEȘTI
Te iubesc ...p-prea mult ca să te pierd
Novela JuvenilEste prima mea carte 😇 Sper să vă placă ❤ Voi posta multe alte capitole noi dar și cărți noi Ozin e băiatu ' care a avut o viață normală ....până când întâlnește un traficant de droguri .....și viața lui avea să ia o întorsătură radicală. Este...