הקדמה

294 17 12
                                    




מה יקרה כשהחיים של לואי עומדים להשתנות?
לואי מת וקורה נס
יעמדו בפניו שאלות שישנו לו את החיים מקצה לקצה והכל בגלל שהוא בר מזל שזכה בכוח כזה שישנה אותו ואת חייו מאפס.

וקודם זה התחיל מהיום של המסיבה אצל ליאם , חברים קרובים הזמינו את לואי ולא היה לו ברירה כל כך. לואי וליאם לא היו חברים , הם היו אוייבים.
כשליאם ראה שני נערים בפתח הדלת , הוא לא הזמין אותם אבל שיער שזה אחד החברים שלו שהזמין אותם.
ליאם ידע שלאחד מהנערים , הנער הנמוך מביניהם , שהוריו מתו אך לא ידע איך.
ליאם היה ידוע בתור באד בוי שבכל הזדמנות שיש הוא ילעג לבן אדם השני כשידע מה הנקודת חולשה שלו , ובמקרה הזה הוא עשה אותו הדבר.
״מגיע לך שההורים שלך מתו״ ליאם אמר והנער הנמוך היה כועס כל כך. הוא רק הגיע למסיבה ולא חשב לרגע שכבר יציקו לו
״תשתוק״ הנער הגבוה אמר וליאם צחק
הנער הנמוך התחיל להטיח אגרוף לפניו של ליאם והנער הגבוהה עזר לו , נייל ראה הכל מהצד והתחיל לעזור לליאם חברו הטוב ולהתחיל להרביץ לנערים.
היו מכות ואף אחד לא ניסה לרגע להפריד בינהם. לואי , עמד מהצד וצעק להם להפסיק אך אף אחד לא עצר עד שעבר כמה שניות והנער הנמוך הפסיק להטיח אגרופים לפניו החבולות של ליאם ונייל.
הנער הנמוך לקח את ידו של הנער הגבוהה ושניהם הלכו משם , פניהם היו מלאות בדם כמו ליאם ונייל.
ומאז , אף אחד לא שמע מהנער הנמוך.

ואז הכל התחיל מאז התאונה שקרתה שנה לאחר מכן.
זה היה יום רגיל , לואי נסע באוטו לכיוון מקום העבודה שלו , החלונות היו פתוחים ומהצד עמד בחור שנמוך מלואי , ולבש בגדים שחורים רגילים ועל פניו כובע גרב שחור שכיסה את כל פניו חוץ מהעיניים. הוא התקרב אל לואי כשהיה אור אדום ברמזור ואקדח מוצמד לחזהו של לואי אך עדיין די רחוק ממנו.
והדבר הבא שלואי זוכר זה כאב חזק בחזה ומסך שחור בעיניו.

״מזל טוב לואי אתה הבן אדם המיליון בעולם שמת , כשתסיים תלחץ על הכפתור האדום למטה בכדי להמשיך ואז תבין הכל״
המשימה הושלמה.

היייי , אתחיל ואגיד שבפרק הראשון יש סיבה לזה שלואי לא נראה כמו עצמו אז שתדעו❤️

The life after l.sWhere stories live. Discover now