8

133 13 8
                                    

*לאחר שבוע*

היום הוא היום שאני מצלם את הקליפ לשיר miss you וזה הולך להיות יום ארוך ומעייף , אני כבר רואה את זה הולך לקרות.
ומחר אני והבנים הולכים לבית הנטוש הזה שהם לא מפסיקים לחפור לי עליו ועל כמה שהם כבר מחכים ללכת לשם.

המלבישה ליבשה אותי בחולצה לבנה ארוכה ומעל ג׳קט שחור שלמעלה יש פס אדום ובאמצע שני פסים כחולים ומסביבם צבע לבן.
ומכנס רגיל שחור שבצדדים יש פס אדום ונעליים לבנות.

ואז התחילו לסדר לי את השיער ובאותו זמן טיפה לאפר אותי , הדבר הזה בלתי נסבל איך בנות אוהבות את זה?
אחרי שסוף סוף סיימו עם השיער שלי והאיפור שגם ככה לא שמים לב שיש לי אותו התחילו לצלם את ההתחלה של הקליפ.
חלק מהקליפ זה איך שרציתי שיהיה וחלק הארי המנהל החליט וההנהלה עצמה אבל זה לא הפריע לי , זרמתי עם מה שהם רצו להוסיף וגם טיפה לשנות.

כשסיימנו לעשות חצי מהקליפ הייתה הפסקה קטנה , ישבתי לאכול עם הארי.
״זה נראה שהקליפ הולך לצאת אש״ אמר והנהנתי
״אני כבר לא יכול לחכות לזה שהקליפ יצא״ השבתי ולקחתי ביס מהאוכל
״זה יקח זמן עד שיארכו את הקליפ אבל אנסה לסדר את זה שהם יערכו אותו כמה שיותר מהר״ אמר והנהנתי בחיוך
״תודה״ אמרתי וקראו לי להמשיך עם הקליפ בדיוק שסיימתי לאכול , כנראה ההפסקה כבר הסתיימה.

התחילו להמשיך את הקליפ ולשים את ההקלטה של השיר תוך כדי ואני התחלתי לשיר בלי קול עם השפתיים.
ולאחר שלוש שעות וחצי של הצילומים סוף סוף סיימנו ועכשיו אצטרך לחכות לתוצאה , לעזעזל.

התיישבתי באוטו ליד הארי שנהג ונסענו אל מסעדה קרובה כדי לאסוף מה שהזמנו , עכשיו בחיי המפורסמים אני פחות יוכל לשבת כמו בן אדם נורמלי מבלי שיהיו אנשים שיפריעו לי באמצע. לא חשבתי על זה עד הסוף , התלהבתי יותר מידי אבל עכשיו דברים בסיסיים שהייתי עושה פעם כבר אני לא יכול לעשות.

לאחר שאספנו את האוכל ממקודנאלצ נסענו בחזרה הפעם לביתו ולא לביתי.
נכנסו לביתו והבית היה נראה מהמם והעיצוב שלו היה יפהיפה בעיניי. הבית היה בצבעים חומים וגם כמובן לבן.
היו עציצים מלאכותיים בצד ליד הספה וגם היו כמה שהיו מותלים על הקירות , היו כמה תמונות תלויות על הקיר ותמונות מונחות על השולחן , הסלון היה גדול מאוד ובחצר הייתה לו גם בריכה כמו אצלי.

״הבית שלך ממש יפה״ אמרתי כשפתח את השקית של מקדונאלצ
״תודה רבה אני עיצבתי״ אמר והסטתי את מבטי אל הבית , לא יכולתי להוריד ממנו את העיניים.

אחרי שאכלנו כל אחד המבורגר , ציפס ונאגטס דיברנו קצת על הקליפ והוא עשה לי סיור בביתו.
קיבלתי הודעה כשהארי סיים להראות לי את ביתו מליאם ואמר לי לא לשכוח לגבי מחר. מה יש לו??!
״טוב אני אחזור לביתי יש לי משהו מחר בבוקר אני צריך להיות עירני״ אמרתי להארי כשהתיישבנו בספה שלו
״בסדר״ אמר וקמתי מהספה , הוא קם אחרי וליווה אותי עד לדלת של הבית.

נכנסתי לאוטו וראיתי שרק אז הוא סגר את הדלת , שמתי וויז לביתי והתחלתי לנסוע , הבית שלו היה די קרוב לביתי אז זה טוב.

נכנסתי אל הבית ועליתי למעלה לחדרי , לפני שנכנסתי להתקלח בחרתי בגדים למחר. בגדים שחורים.
טישרט שחורה שמעליה אני אשים גקט שחור ומכנס שחור עם נעליים שחורות.

לאחר שעשיתי הפעם דוש יצאתי מהמקלחת וכרכתי מגבת סביב מותניי , הוצאתי מהמגירה של השולחן שבחדר מקלחת את המסרק וסירקתי את שיערי על המצח כמו שהוא תמיד.
לבשתי פיגמה ארוכה ושמתי מעט בושם.

וכבר התחיל להחשיך בחוץ והשעה הייתה כבר 23:15 , נכנסתי אל המיטה וראיתי קצת חברים בטלוויזיה וגם הייתי תוך כדי בטלפון.
דיברתי גם קצת עם הבנים בקבוצת וואטצאפ ותכננו הכל למחר , הכל בשביל לא להיכנס בטעות לכלא או שהמשטרה לא תהיה באזור ותתפוס אותנו בתוך הבית.
שמתי שעון מעורר לבוקר , יצאתי מהמיטה וסגרתי את האור ואת התריס והווילון.
חזרתי אל המיטה ונשכבתי על הצד שראשי מופנה אל החלון הרחוק , ושקעתי אז לשינה עמוקה.

הייי אל תשכחו להצביע ולהגיב!❤️

The life after l.sWhere stories live. Discover now