״בבקשה לואי אני באמת מצטער״ הארי המשיך לומר ועל פניו היה נראה שהוא באמת מצטער ומתכוון לזה.
אבל לא , אני לא מאמין לזה ואעשה את עצמי סולח לו.״אני סולח לך״ אמרתי וחיוך לאט לאט הופיע על פניו , חייכתי חיוך קטן גם
״עכשיו אפשר לנשק אותך?״ שאל והנהנתי , הוא ריסק את שפתיו כנגד שלי , מצד אחד זאת הייתה נשיקה מושלמת אבל גם רציתי להקיא.אני והארי עלינו לחדרי , הארי נשכב על המיטה שלי עם הטלפון ואני בזמן זה נכנסתי אל המקלחת.
סירקתי את שיערי כשסיימתי להתקלח עם המסרק שהונח על השידה בחדר מקלחת ויצאתי מהחדר שמגבת כרוכה סביב מותניי.
הארי הסיט את מבטו מהטלפון אליי כשראה שסיימתי והביט בכוחי עם חיוך.לקחתי רק בוקסר מהארון והוצאתי את המגבת בעודו הארי מסתכל על גופי הערום , אומנם הייתי שגבי מופנה אליו אבל ידעתי שהוא מסתכל , זה הארי.
״אתה כזה סקסי״ אמר וסובב את שנינו , בהתחלה נשכבתי עליו ואז הוא הפך אותנו שאני מתחתיו.
הוא התחיל לעשות שביל של נשיקות לאורך כל בטני וליטף עם ידיו קרוב לקווי הבוקסר שלי.
״ה-הארי״ נשמתי , לא כל כך הצלחתי לדבר כשפשט מגופי את הבוקסר ונישק לבטני התחתונה , קרוב מאוד לאיברי.״ה-הארי בבוקר מ-מבטיח״ אמרתי והוא נשך את שפתיו.
הוא הלביש בחזרה אל גופי את הבוקסר ונישק לשפתיי
״מבטיח?״ שאל והנהנתי.***
הייתי מכורבל לחזהו של הארי , פתחתי את עיניי והרמתי את ראשי רואה אותו מחייך אליי
״בוקר טוב מלאך״ אמר וליטף את גבי
״כן כן בוקר טוב״ אמרתי ועצמתי את עיניי , עדיין הייתי עייף.אחרי כמה זמן שעבר פתחתי את עיניי שוב כי נרדמתי , ראיתי שהארי לא במיטה. התיישבתי על המיטה וראיתי אותו מצחצח שיניים.
אחרי שצחצחתי את שיניי ושטפתי פנים נכנסנו שוב למיטה והתכרבלנו מתחת לשמיכה , התחיל לרדת טיפות גשם בחוץ.
הארי הוציא את השמיכה לצד ועלה מעליי , הוא ריסק את שפתיו כנגד שלי ולאחר מכן הלשונות שלנו נפגשו.
הוא החל להפשיט את הבוקסר מגופי ועלה כדי לנשק את צווארי , הוא ליקק ונשך את הנקודה הרגישה שלי.
״ת-תחדיר אצבעות בבקשה״ ביקשתי , הוא חייך והנהן. הוא לקח חומר סיכה ושם בחורי.
״אתה מוכן?״ שאל והנהנתי. הוא התחיל להחדיר אצבע אחת וגניחה קטנה נפלטה מפי , כשראה שזה בסדר התחיל להחדיר עוד אצבע ועוד אחת , שלוש אצבעות.
״ה-הארי״ גנחתי כשהתחיל להזיז את האצבעות בתוכי ולאחר מכן גמרתי והוציא אותם.הוא לקח קונדום והפשיט על איברו , הוא התמקם מעליי וסימנתי לו להתחיל.
״פאק הארי״ גנחתי כשהתחיל לנוע די מהר בתוכי , שרטתי את גבו והוא החל לנוע עוד יותר מהר , הפעם זה יותר כאב.
״תאט האז״ אמרתי כשחדר לנקודה הרגישה שלי , הוא הנהן ונע בתוכי לאט יותר. ליפפתי סביב אגנו את רגליי והשענתי את ראשי לאחור , עוצם את עיניי בחוזקה ופולט גניחות חלשות.
הארי התחיל לסמן את כל צווארי , הוא נשך וליקק ומשאיר סימנים כחולים וסגולים על כל נקודה בצווארי ופאק אני מרגיש את הנוזל שלי שבעוד כל רגע יתחיל לצאת ממני
״ה-האז אני גומר״ אמרתי והנוזל הלבן יצא ממני , הארי גמר שניה אחריי והתחיל לנוע בתוכי לאט עד שיצא ממני לגמרי.
״אתה כזה מושלם״ אמר חייכתי ונישקתי לשפתיו התפוחות.
אחרי שהסדרנו את נשימותינו התיישבתי מולו על ברכיי , נשכתי את שפתיי כשהסתכלתי על איברו מבעד לבוקסר ומבט מבולבל על פניו של הארי
״כן לואי?״ שאל וחייכתי , הוצאתי מגופו את הבוקסר ושולף את איברו
״אפשר לרדת לך?״ שאלתי וסומק אדום עדין עלה ללחייו
״תמיד״ אמר , ליקקתי את כל איברו גניחות חלשות יצאו מפיו והכנסתי את כל אורכו לפי , מזיז את לשוני והארי סגר את עיניו בחוזקה.
״לואי״ גנח והזזתי את לשוני יותר מהר , שומע את הארי מתנשם.
הארי החזיק חזק בציפית וראיתי שהוא עומד לגמור , התחלתי להשתמש בידי והוא גומר על שנינו.הארי נכנס אל המקלחת ואני התחלתי לטפל בזיקפה שלי , כשסיים נכנסתי אחריו להתקלח.
לבשתי פיגמה ארוכה מרוב הקור וירדתי אל המטבח איפה שהארי , חיבקתי אותו מאחורה בזמן שהכין רסק עגבניות לגחנון ונישקתי לגבו.״אני אוהב אותך כל כך לואי״ אמר כששנינו התיישבנו בשולחן אוכל
״כן , גם אני אותך״ אמרתי וחייכתי לעברו חיוך מזוייף.
אסור לי לאבד את עצמי , אני עדיין צריך למצוא תוכנית לאיך אעשה לו בדיוק מה שעשה לי.לא עברתי על הפרק סורי אם יש טעויות
אל תשכחו להצביע💞
YOU ARE READING
The life after l.s
Fanfictionגמור :))) מה יקרה כשהחיים של לואי עומדים להשתנות? לואי מת וקורה נס , הנס הוא שהוא יכול...... תגלו בסיפור. אזהרות : תכנים מיניים שפה גסה אלכוהול