״ואת כל כך חסרה לנו אנחנו מתגעגעים נורא״ אמרתי כשעמדתי מול הקבר. קולי היה שבור והדמעות שזלגו על לחיי לא הפסיקו לרגע.
מצד אחד שלי עמדו התאומות , לוטי והבנים ומהצד השני עמד הארי.
הוא התקשר בבוקר וניסה לדבר איתי על הקליפ החדש ולנסות להרגיע בינינו את הרוחות עד שסיפרתי לו מה קרה והוא התעקש להגיע.הארי התקרב אליי וחיבק אותי , לא היה בי כוחות להתחמק מהחיבוק אז חיבקתי אותו בחזרה. בוכה על כתפו.
״היא גאה בך לואי״ הארי לחש לי באוזן והתנתקנו מהחיבוקוהיו תורן של הבנות להגיד מה שרצו להגיד ולאחר מכן גם נייל אמר כמה דברים ועל הדרך גם הצחיק אותנו מעט בשביל שלא נבכה.
בגלל שאני ליאם וזאין לא היינו חברים לא היה להם מה להגיד כי הם לא הכירו כמעט את משפחתי.
הם התקדמנו לעברי וחיבקו אותי.זה היה קשה ההלוויה הזאת , במיוחד שהיינו כבר בכזאת כשהייתי בן תשע כשאבי נפטר מתאונת מטוס.
לראות את לוטי בוכה שוב זה קשה במיוחד כשעברנו דבר כזה כבר פעם , והתאומות עוד לא נולדו כשהוא נפטר.ליאם , נייל וזאין הלכו ואני הבנות והארי נכנסו אל המכונית שלי.
״אל תוריד אותי בבית״ הארי אמר ונאנחתי. לא היה לי כוח לריב איתו.
כשעצרנו בביתי הבנות יצאו מהרכב ונשארנו רק אני והוא.״אני יודע שרבנו אבל תודה שהגעת בכל זאת ושהתעקשת , זה לא היה מובן מאליו בכלל״ אמרתי
״אני תמיד אהיה שם לצידך לא משנה מה קורה בינינו״ אמר והסתכלתי עליו די מהופנט.
הסתכלתי לעיניו הירוקות היפות ומבטי ירד וירד עד לשפתיו האדומות.
ראיתי שהוא מסתכל לעיני ולשפתי כל פעם ומבלי לחשוב ריסקתי את שפתי כנגד שלו.
פרפרים בבטני החלו להופיע ולהשתולל כשהארי נקש עם לשונו בשיניי ולאחר מכן לשונינו נקשרו אחת בשניה.
התנתקתי מהנשיקה והתרחקתי מעט , זה הרגיש מצד אחד כל כך טוב ורציתי להרגיש את שפתיו הרכות לנצח אבל מצד שני אני לא יכול להיות עם מישהו שהצמיד לעברי וירה בי , גם אם הוא אומר שזה לא היה בכוונה ולא מכוון אליי.״א-אני מצטער אבל פשוט-״ אמרתי והארי קטע אותי
״זה בסדר , א-אני צריך ללכת״ אמר ונאנחתי. כל כך רציתי לנשק את שפתיו שוב ואני לא יודע למה , זה משגע אותי.
ואני יודע שהוא רוצה , הרגשתי את זה אבל אי אפשר אנחנו לא יכולים.הארי הלך ברגל לביתו , נכנסתי לביתי וסגרתי את הדלת כשנכנסתי אל הבית.
הכנתי לי אוכל וישבתי בשולחן שהטלפון בידי תוך כדי שאני אוכל מה שהכנתי.
לאחר שהתארגנתי לשינה נכנסתי אל המיטה ונרדמתי אחרי כמה דקות.פתחתי את עיניי והסתנוורתי מעט מהשמש שחדרה אל החדר , לקחתי את הטלפון מהשידה והתיישבתי על המיטה ראיתי שהארי כתב לי הודעה שהקליפ כבר מוכן והתרגשתי נורא , חשבתי שיקח עוד מלא זמן.
חייגתי אל הארי והוא ענה ישר
״ראית את ההודעה?״ הארי שאל
״כן הרגע מתי אוכל לראות אותו?״ שאלתי מהקו השני
״שלחו לי אותו , בוא לביתי״ אמר
״אוקיי כמה דקות בא״ השבתי וניתקתי את השיחה.קמתי מהמיטה במהירות ונכנסתי להתקלח , כשיצאתי לבשתי חולצה טישרט שחורה וסקיני גינס שחור והלכתי לסרק את שיערי.
נעלתי את הנעליים של וואנס שיש לי ושמתי בושם.נכנסתי אל המכונית ושמתי וויז אל ביתו , אני עדיין לא זוכר בעל פה את הדרך.
החניתי את האוטו ליד המכונית שלו בחניה הפרטית שלו ונכנסתי אל ביתו.״ה-היי״ אמרתי , אני די מובך ממה שקרה עוד
״היי , מוכן לראות? לא יכלתי להתאפק וכבר ראיתי״ אמר והנהנתי בחיוך קטן.
הוא שם את הקליפ דרך הטלפון אל הטלוויזיה הגדולה שבסלון שלו ולחץ פליי.שלומות!
אל תשכחו להצביע ולהגיב❤️💜
YOU ARE READING
The life after l.s
Fanfictionגמור :))) מה יקרה כשהחיים של לואי עומדים להשתנות? לואי מת וקורה נס , הנס הוא שהוא יכול...... תגלו בסיפור. אזהרות : תכנים מיניים שפה גסה אלכוהול