7

126 14 3
                                    


ועבר כבר שעה וחצי מאז שהרופאה אמרה שהיא תעבור בדיקות וליאם כבר הלך ואמר שידבר איתי , בדיוק דלת החדר נפתחה והרופאה יצאה משם.
״היא בסדר , בואו תיכנסו״ אמרה והתאומות רצו אל החדר.
״אמא!!״ הן צעקו וחיבקו אותה.
לאחר שהן חיבקו אותה קמתי מהכיסא וחיבקתי אותה גם , אני שמח שהיא בסדר.

״את הפחדת אותנו! חשבתי שזהו״ לוטי אמרה לאמא
״אני מרגישה אבל עכשיו יותר טוב אז הכל בסדר אתם לא צריכים לדאוג״ אמא אמרה

***
עבר שעתיים וחצי מאז שהיינו בבית החולים , אחרי שאמא עברה את הבדיקות היא שוחררה הבייתה אבל לצערי היא עדיין עם כיסא גלגלים.

הסעתי אותה ואת הבנות הבייתה ולאחר מכן נכנסתי איתן לתוך הבית לראות שהכל בסדר איתן ושהן מסתדרות ולא צריכות עזרה.

״לואי... יש הופעה של שון מנדס פליז תשיג כרטיסים!!״ דייזי אמרה והיא ופיבי התחננו בעיני כלב.
״ולמה שאעשה את זה?״ שאלתי והחיוך שהיה על פניהן נעלם
״כי אנחנו נהיה משרתות שלך לשבוע״ פיבי אמרה וגיחכתי
״מפתה... אבל לא.״ אמרתי והן גלגלו את העיניים
״נו אנחנו נהיה משרתות שלך אז כדאי לך לקנות!״ פיבי אמרה עם אצבע מאשימה ושתיהן הלכו אל המדרגות ועלו אל חדריהם.

יצאתי מביתה של אימי ונסעתי אל ביתו של ליאם כי הוא כתב לי להגיע לשם ונמצאים שם גם נייל וזאין.
החניתי את האוטו ליד האוטו של ליאם ודפקתי בדלת.

״אז ככה צריך לתכנן תוכנית להיכנס לבית בלי שתעצור אותנו משטרה כמו שכמעט קרה פעם קודמת״ ליאם התחיל להגיד וגלגלתי את עיניי. בשביל זה הוא הביא אותי לכאן?! מה יש לו?
״מה יש לך מהבית הנטוש הזה? אפשר לחשוב״ אמרתי
״אני רוצה להבין מי הבן זונה הזה שרב איתי״ השיב ונאנחתי
״זה קרה לפני מלא שנים תעזוב את זה״ נייל אמר והנהנתי בהסכמה
״הוא צודק״ אמרתי
״לא בא לכם לעזור אז אל תבואו״ זאין התחיל לדבר
״אבוא איתכם אם תלכו שבוע הבא״ אמרתי , ליאם חשב כמה שניות למרות שרצה כמה שיותר מוקדם ללכת לשם ולבסוף הנהן.

אני באמת לא מבין למה הוא מנסה לחפש את אותו ילד אם הוא זה שרב איתו כי הוריו של הילד נפטרו ורק פלט כמה מילים , כי אם כבר הילד צריך לחפש את ליאם ולא הפוך.
או שאולי הוא רוצה לבקש ממנו סליחה? טוב בטוח לא , זה לא מתאים לליאם כי אני מכיר אותו מספיק זמן ואדע כשמתי שימצא אותו הוא ירביץ לו. השאלה היא למה.
כי אני יודע שליאם לא סתם רוצה לדעת מי זה הילד הזה , זה איכשהו יגיע למצב ששניהם יתחילו לריב ויהיה מכות , הוא סתם מנסה בכוח כל פעם לנסות לריב.

״השאלה היא איך השוטרים ידעו להגיע בזמן לבית הזה״ אמרתי
״אולי הם חיכו שם ואז כשראו שאנחנו נכנסים הם באו?״ נייל שאל
״ולמה שהם יחכו שם?״ זאין שאל ונייל הרים את כתפיו
״צריך ללכת לשם אבל לא להיכנס לבית , להסתובב עם האוטו בחוץ ולראות אם הם באמת שם לפני ומחכים שמישהו יכנס לבית ואז יעצרו אותו״ ליאם אמר. אני מרגיש בתוך סרט של בלשים חשבתי לעצמי.
״טוב אז ככה ביום שני בשעה שמונה בבוקר אאסוף את כולכם וניסע לשם ביחד״ זאין אמר והנהנו.

ולאחר שדיברנו בביתו של ליאם חזרתי לאחר כמה זמן הבייתה כשהתחיל להחשיך.
אחרי שהכנתי לעצמי אוכל עליתי אל החדר וראיתי עוד מאה הודעות מהקבוצה שלנו , על מה לעזעזל הם מתכתבים שם הרבה? אבל אין סיכוי שאבדוק כי זה באמת מלא הודעות.

נכנסת לחדר מקלחת ומילאתי את האמבטיה והפעם לא נכנסתי לדוש.
נכנסתי לתוכה ונרגעתי במים החמים , הייתי שם איזה חצי שעה מהסיבה הפשוטה שלא היה לי כוח לקום אבל אז קמתי משם והתנגבתי במגבת.
נשארתי עם המגבת עוד חצי שעה במיטה אבל כשהיה לי טיפת כוח לקום קמתי ולבשתי פיגמה אפורה חמה.

לפני השינה קצת התכתבתי עם הבנים ובגלל שראיתי שאני היחיד שמנהל את הקבוצה החלטתי להשתיק אותה וזאת הייתה החלטה מצויינת.
אומנם נייל חפר לי בפרטי להוריד מהשתק אבל אז חסמתי אותו כך שהכל טוב ולכרגע לא תהיה חפירת הודעות מהקבוצה.

סגרתי את האור בחדר וגם את התריס והווילון כדי שלא יחדור לי בבוקר אור מסנוור ונכנסתי למיטה , התכרבלתי לתוך עצמי ושקעתי לשינה עמוקה.

אל תשכחו להצביע!❤️❤️

The life after l.sWhere stories live. Discover now