18

86 10 5
                                    


קמתי לצד גופו הקטן של לואי וראשי קדח מכאב והזעתי , אחרי מה שקרה אתמול בשירותים שתיתי מעט בעוד שלואי משגיח עליי ורואה שאני לא מביך את עצמי שם. אני מקווה שבאמת לא הבכתי את עצמי.
כבר הרבה זמן שלא שתיתי , אני כל כך שונא את זה.

לואי התפתל בין זרועותיי ונישקתי לראשו , הוא שיפשף את עיניו והתיישב על המיטה. שיערו התבלגן במהלך השינה שלו.
״אתה קם?״ לואי שאל והתמתחתי במיטה
״כואב לי ממש הראש״ אמרתי והוא נשכב לידי במיטה על הבטן מנשק את ראשי ואת כל פניי , גורם לי לחייך ולחשוף את שני הגומות שלי.

אני לא יודע איך זה קרה אבל גם לי היה את המסך השחור כשנהרגתי , בדיוק כמו שהיה ללואי שנהרג.
אבל ובכן.. קצת שיקרתי שאמרתי לו שחשבתי שהרגתי את נייל , זה היה מכוון להרוג אותו.
אני רק החזרתי לו על מה שעשה לאחי באותה תקופה , לדרק הייתה חברה בשם אלינור והיה יום אחד שלואי בא ונישק אותה מול פרצופו של דרק בגלל ריב קטן שהיה להם.
זה כל כך הכעיס אותי זאת הייתה בתקופה שאני ודרק היינו מסתדרים ביחד כשאחותינו גמה הייתה בקולג.
ורציתי להחזיר ללואי , זה לקח מעט זמן אבל לא היה לי רעיון אחר חוץ מלהרוג אותו וכך עשיתי ובכן זה אכן היה רעיון יותר מידי משוגע. אבל עכשיו התחלתי להתאהב בו וכל עוד הוא לא יודע ששיקרתי לו אז הכל בסדר , אני אוהב אותו באמת אבל לא מצטער על מה שעשיתי. זה די מטומטם.

אחרי שלואי הביא לי כדור לכאבי ראש נכנסתי להתקלח ולשטוף את עצמי , לבשתי רק בוקסר והכדור עזר לכאב הראש ובנוסף גם המקלחת.
הכנתי ללואי ולי פנקייקים שוב והתיישבתי לידו בכיסאות בר שבשולחן שיש שלי.

״האז אני על מיליון לייקים וארבעים וארבע מיליון צפיות!״ לואי אמר בהתרגשות כשבדק בטלפון והתרגשתי ממש גם , קירבתי את ראשי על הטלפון והוא הראה לי
״וואו לואי זה מדהים!! זה הרבה!״ אמרתי והוא הנהן באושר מה שגרם לי לחייך. התקרבתי אליו חיבקתי אותו ונישקתי לכתפו החשוף. הוא היה רק עם מכנס קצר.

כשהגיע כבר אני ולואי ראינו סרט אצלו בבית בחדר קולנוע , לבשתי חולצה קצרה של בילבונג ומכנס ארוך של נייק.
ראינו טיטאניק ולואי הניח את ראשו על חזהי ושילבתי את אצבעותינו ביחד.
ואם לומר את האמת הסרט לא עניין אותי לרגע והיה משעמם מאוד לעומת זאת לואי ממש התחבר לסרט וזה כל פעם מחדש הצחיק אותי התגובה שלו למשהו אחר שקרה בסרט.

ואחרי נצח נגמר סוף סוף הסרט הזה , ראיתי את לואי מוחה את הדמעות וגרם לי לחייך , הוא באמת בוכה בגלל סרט?
״למה אתה בוכה?״ שאלתי כשלואי התיישב על הספה ומחה את הדמעות שלא הפסיקו לרדת
״הוא מת!!״ אמר וחיבק אותי ״הבלונדיני החתיך מת.״ מלמל והרמתי את הגבות
״בלונדיני חתיך? תחזור על עצמך״ אמרתי וראיתי את חיוכו הקטן
״אתה יותר חתיך״ אמר וליטפתי את ראשו בחיוך.

אחרי שלואי התעשט על עצמו בגלל הסרט הלכנו שנינו אל ביתו של אימו כי לואי רצה לראות מה עם האחיות שלו שהיו נורא נסערות עדיין , ועכשיו אני רוצה להיות כמה שיותר איתו כדי שלא יכנס לדיכאון ואני רוצה שהוא יהיה רק שמח למרות מה שקרה.

נכנסנו אל ביתה והאחיות התאומות שלו היו על הספה , אחת מהן בכתה על הכתף של השניה.
״מה קרה פיבי?״ לואי שאל והתקדם אליהם , אני הייתי אחריו והתיישבתי ליד דייזי.
״אני מתגעגעת אליה״ אמרה ולואי חיבק אותה
״אני יודע , גם אני מאוד מתגעגע אליה״ אמר ופיבי מחאה את הדמעות שלה.
״אני בטוח שהיא גאה בכן ושומרת על כולכם מלמעלה״ אמרתי וראיתי את חיוכו של לואי מהחיבוק
״אני יישן היום כאן אם תצטרכו משהו תבואו לחדרי״ אמר כשראה שדייזי מתחילה להירגע ולהפסיק לבכות והן הנהנו.

נכנסנו אל חדרו חלצתי את נעליי ונזרקתי על המיטה , לואי נשכב לידי ועבר על אחד הקעקועים שלי עם האצבע שלו.
אחרי כמה זמן נכנסנו אל המקלחת ביחד , כשיצאנו האדים מילאו את כל החדר מקלחת ואז גם טיפה את החדר כשפתחתנו את הדלת.

שנינו היינו רק עם בוקסר , נשכבתי עם גבי לאחור ולואי נשכב על הבטן , ראשו היה מונח על חזהי ורגל אחת שלו נקשרה עם שלי.
״לילה טוב מלאך״ אמרתי כשהרגשתי את העייפות גוברת עליי לאחר זמן מה
״לילה טוב״ אמר ואז שנינו נרדמנו.

הייי אל תשכחו להצביע ולהגיב😅

The life after l.sWhere stories live. Discover now