יצאנו מהקראוון ורצתי אחרי השומרים והארי היה לידי , הלכנו לתוך בניין גדול ונכנסנו למעלית וירדנו קומה למטה.״זאת הרשימת שירים של הטור הזה שלך , אל תשכח לעבור עליה ולהתכונן ולעבוד על הקול״ הארי אמר כשנכנסנו למקום מוזר.
המקום היה גדול וארוך מאוד , בכל צד במסדרון היה חדר , חדר איפור , שיער , תלבושות.
הלכנו קצת במסדרון עד שעצרנו מול אחד החדרים , ׳לואי טומלינסון׳ היה כתוב על שלט החדר.
הארי פתח את הדלת ונכנסתי אחריו.״אני בודק שהכל בסדר ואקרא לך בעוד רגע לעלות אל הבמה״ הארי אמר והנהנתי.
כשהלך מהחדר הסתכלתי על רשימת השירים.Kill my mind
Don't let it break your heart
We made it
Too young
Walls
Habit
Always you
Fearless
Perfect now
Defenceless
Only the braveכיווצתי את הגבות כשהסתכלתי על הרשימה , אני לא יודע שום מילה של השירים האלה איך אני אלמד אותם בזמן כל כך קצר?
פתחתי את הטלפון ונכנסתי לגוגל והתחלתי לרשום שיר שיר שהיה ברשימה וככה מהר עברתי על המילים ולמדתי אותם מהר מאוד ובעל פה.
לחצתי על לשמוע את השיר והקשבתי לקולי החדש , הוא יפהיפה.״לואי עשרים שניות לבמה , אתה צריך להתלבש מהר״ הארי אמר בלחץ כשפתח את דלת החדר , מה שגרם לי להיבהל.
״איפה התלבושת?״ שאלתי בבלבול וקמתי ממקומי
״אתה בסדר היום? התלבושת היא בחדר תלבושות מין הסתם״ אמר והנהנתי.
״הו... נכון״ אמרתי ויצאתי מהחדר והארי אחרי.לבשתי מהר את את התלבושת שנתנו לי , חולצת אדידס לבנה ומכנס טרנינג שחור.
נעלתי את הנעליים וכששמעתי בכריזה עשר שניות עליה לבמה התחלתי לרוץ אחרי הארי.נעמדנו מול המדרגות שהובילו אל הבמה , נשמתי עמוק וניסיתי לשחזר בראשי שוב את המילים של כל השירים , הביאו לי את האוזנייה והגיטרה לפני העליה לבמה.
ידעתי לנגן בגיטרה מאז ומתמיד אז לא חששתי מזה בכלל , למזלי.
״בהצלחה״ אמר הארי וחייך חיוך שחשף שורת שיניים לבנות וגומות כה עמוקות
״תודה הארי״ אמרתי בחיוך קטן והסתכלתי לעיניו הירוקות , כשהספירה הגיעה לאפס נשמתי נשימה אחרונה ועליתי אל הבמה.הבמה הייתה גדולה ומאות אלפי אנשים היו שם וצעקו והריאו לי.
חייכתי חיוך גדול והתקדמתי אל המיקרופון שהיה באמצע הבמה.״מה קורה כולם??״ אמרתי והאנשים התחילו יותר ויותר לצעוק , ראיתי שהיו כאלה שבכו , והיו עוד מלא שהרימו שלטים והיה כתוב כל מיני דברים.
׳אני אוהבת אותך לואי׳
׳הצלת את חיי , תודה לך׳
׳יש לי יום הולדת היום׳
מלא אנשים הרימו שלט עם הכיתוב ׳יש לי יום הולדת היום׳ , שקרנים.ירדתי במדרגות בחזרה אל מאחורי הקלעים , ההופעה הייתה מדהימה והיה כמה פעמים שלא זכרתי אבל זה היה רגעים מצחיקים בהופעה והיה מטורף!
אני עדיין לא מאמין שבאמת מה שכתבתי התגשם , איך זה הגיוני? איך זה יכול להיות?
הארי הוביל אותי אל הוואן שהתחבא מחוץ למאחורי הקלעים ולמזלי לא היה בסביבה אנשים , הם היו וחיכו בצד השני.לאחר נסיעה קצרה הגענו בחזרה אל הבית מלון , עליתי אל החדר לבדי בכדי לנוח קצת ולעכל את מה שקורה כרגע.
לאחר שנחתי קצת , נכנסתי אל החדר מקלחת ופשטתי מגופי את הבגדים.
עמדתי מול המראה והסתכלתי על גופי הערום , הוא היה בלי שרירים או קוביות , קרס קטנה הייתה בבטני ודי נגעלתי מזה.
צלקת הייתה מתחת לחזה שלי , הצלקת של התאונה.
ולפני מותי היה לי גוף שרירי , אומנם לא מאוד אבל זה היה בתחילת הדרך והיה שיפור. ואיך שגופי נראה כרגע הוא היה נראה גם לפני האימונים שהייתי עושה.יצאתי מהמקלחת ואדים נפשטו על כל המקלחת , כרכתי מגבת סביב מותניי ויצאתי מהחדר מקלחת.
לבשתי גופיה שחורה ומכנס לבן והסטתי בקטנה את שיערי שהציק לי בעיניים.***
הגעתי לביתי , מסתבר.
בית יפה מאוד נגלה לעיניי מבחוץ , התקדמתי עם הארי אל הבית והארי פתח אותו עם הקוד.
הבית היה גדול מאוד ויפהיפה כל כך.
כמה תמונות היו על הקירות , סלון גדול מאוד ומפואר בצבע זהב , סלון ענקי עם טלוויזיה עצומה וספה גדולה ונוחה מאוד בצבע חום.
חצר ענקית עם בריכה גדולה ובקיצור הבית היה נראה מעלף.״אתה ישן פה?״ שאלתי את הארי
״יש לי בית לואי״ אמר בגיחוך
״לא פשוט הבית גדול מידי לבן אדם אחד כמוני״ אמרתי ושיחקתי עם אצבעותיי
״יש לי מלא עבודה מצטער ,״ אמר ״מחר ומחרתיים אם אתה זוכר יש לך חופש , אז תהנה לך.״
״ת-תודה רבה״ אמרתי והוא חייך.עליתי במדרגות לאחר שהארי הלך והמסדרונות היו ענקיים ומלא חדרים היו בכל קומה.
כשסוף סוף מצאתי את חדרי נכנסתי לבפנים.
מיטה זוגית גדולה הייתה באמצע החדר על הקיר , ארבעה גיטרות נתלו על אחד הקירות הלבנים ובצד השני ארון וחדר מקלחת ושירותים שהיו עם קיר אחד שחור יפה.פשטתי את נעליי ואת הבגדים ונשארתי רק עם הבוקסר.
נכנסתי אל הווצאפ וראיתי שאימי כתבה לי הודעה.מ- אמא : מה שלומך לואי? חשבתי שתרצה השבוע לבוא לבקר עברנו ללונדון קרוב אלייך , מה אתה אומר?
ל - אמא : היי אמא אבוא מחר :)
כתבתי וסגרתי את הטלפון.
לאחר שסגרתי את האור בחדר נכנסתי אל המיטה ולאחר כמה דקות כבר שקעתי לשינה עמוקה.היוש אל תשכחו להגיב ולהצביע❤️
YOU ARE READING
The life after l.s
Fanfictionגמור :))) מה יקרה כשהחיים של לואי עומדים להשתנות? לואי מת וקורה נס , הנס הוא שהוא יכול...... תגלו בסיפור. אזהרות : תכנים מיניים שפה גסה אלכוהול