1.Bölüm

395 50 183
                                    

Keyifli okumalar okurcuklarım💘

Medya; Aymira Bera💘

Okumaya başladığınız tarihi ve saati yazar mısınız?👇🏻

Eve geldiğimizde akşam olmak üzereydi. Abilerimle sabahtan akşama kadar gezmiştik.

İçeri girince annem karşıladı bizi güler yüzüyle. Canını yediğim kadın.

" Hoş geldiniz çocuklar! Hadi, elinizi yüzünüzü yıkayıp mutfağa gelin. Aç olduğunuzu söylediğinizde sizin için börek yaptım. Çay da demledim."

Börek mi?! Böreği duyunca ağzım kulaklarıma vardı resmen. Annemin yaptığı börekler öyle lezzetli oluyor ki... Yerken parmaklarınızı da ısırıyorsunuz.

" Annem benim ya! Yerim seni be kadın!" diyerek annemin yanaklarını sıktım.

" Dur kızım! Git elini yüzünü yıka önce."

Annem gülerken ben ona sahte bir kızgınlıkla baktım. Daha sonra hiç vakit kaybetmeden banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.

Mutfağa girdiğimde annem çayları dolduruyordu. Yanına gittim ve bardakları masaya koymasına yardım ettim.

Masaya göz attım. Her şey hazırdı. Tek eksik abilerimdi. Ne ara ortadan kayboldular?

Yukarı çıkıp hepsini teker teker yemeğe çağırdım. Beyefendiler davet almadan yemeğe inmezler de ondan.

Tekrar mutfağa girdim. Abilerim de arkamdan gelmişti. Hepimiz yerlerimize oturduk. Babam yoktu yalnızca.

" Anne! Babam gelmiyor mu?"

" Aradım kızım. Yolda olduğunu söyledi. Biraz bekleyelim isterseniz."

" Peki."

Babamın gelmesini beklerken annem bize derslerimizin nasıl olduğunu ve okulda herhangi bir sorunumuzun olup olmadığını sordu. Öyle böyle laf lafı açmıştı ve koyu bir sohbete dalmıştık.

" Canlarım! Ben geldim."

Babam neşeli bir şekilde mutfağa girdi. Yanıma gelip saçlarımdan öptü beni.

" Prensesim, nasılsın güzel kızım benim?"

" İyiyim babacığım, sen?"

" Ben de iyiyim güzel kızım."

" Hoş geldin Cihan. Otursana. Hepinizin sevdiği böreklerden yaptım."

" Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık canım."

" Afiyet olsun hayatım."

Yemekten sonra elimi yüzümü yıkayıp odama girdim. Yatağa yüz üstü uzanıp tavanı izlemeye başladım.

Ne kadar süre geçti bilmiyorum. Telefonuma gelen bildirim sesi ile gözlerimi açtım. Ozan'dan mesaj gelmişti. Ne yaptığımı ve nasıl olduğumu soruyordu.

Gülümsedim ve yattığım yerden doğrularak mesaja cevap yazmaya başladım.

' İyiyim, dinleniyordum. O sırada sen mesaj atınca bakayım dedim.'

Meriç bana sürekli Ozan'ı sevmediğini ve onun beni üzeceğini söyleyip duruyordu. Tabii ben onu umursamıyordum. Beni kuzeni olarak kıskandığı için böyle düşündüğünü tahmin ediyordum.

𝙑İ𝙎𝘼𝙇 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin