Keyifli okumalar okurcuklarım💘
Medya; Karan Asilzade
Ozan'ın bana el kaldırmasını sindiremiyordum. Nasıl oldu da kıymıştı bana? Beni kendinden bile çok seven o adam nasıl olmuştu da bana bunu yapmıştı? Bu soruların cevaplarını bilmiyorum ama bildiğim bir şey var. O da Ozan ile olan ilişkimi sonlandırmam gerektiği... Hem de hemen! Hatta şimdi.
Bera'yı ittirerek Ozan'ın önüne geçtim. Gözlerinde anlam veremediğim bir ifade vardı. Pişman mı olmuştu yoksa üzülmüş müydü? Bilemiyorum.
" Sen... Sen bana nasıl el kaldırırsın lan?!" diyerek tokatı yapıştırdım yüzüne.
Ozan'ın yüzü yana çevrilirken Bera ise memnun olmuş gibi bakıyordu bana.
Aslında Mirza abimin bana öğrettiği tekniklerden birini uygulayacaktım ama tokat kolayıma gelmişti.
" Bitti Ozan! Duydun mu beni?! Bitti! Bana el kaldıran bir adamla ilişki falan yaşayamam ben! Sakın bir daha karşıma çıkma! Sakın! Yoksa çok fena olur senin için!"
Arkamı dönüp ilerlemeye başlamıştım ki Ozan'dan acı dolu inleme sesi çıkmıştı. Arkama dönüp baktığımda Bera'nın omun üstünde olduğunu gördüm.
" Benim attığım tokat ona yetmişti. Hadi gidelim buradan Bera. Lütfen, hadi!"
Bera beni başıyla onaylayıp yanıma gelmiş, destek vermek istercesine elini omzuma koymuştu.
" Bence sen doğru olanı yaptın." diyerek gülümsemişti.
" Ben de öyle düşünüyorum."
Aynı şekilde ben de ona gülümserken Ozan'ın sesini duymuştuk.
" Bana göre bu ilişki bitmedi! Ben bitti demeden de bitmez! Senden vazgeçmiyorum! Duydun mu beni Aymira?!"
Ozan kendini yırtarken onu hiç takmadan yürümeye devam ettim. Bera da koşarak bana yetişmiş, yanımda yürüyordu.
Güya ben Bera'yı teselli etmeye gelmiştim ama tam tersi oluyordu. İşe bak ya.
" Ne yapalım? Eve mi bırakayım seni?"
" Olur."
Bera'nın arabasının yanına geldiğimizde ön kapıyı açıp binmiştim. Bera da binince arabayı çalıştırmıştı ve yola çıkmıştık.
" O zaman istikamet Aymira'nın evi!" diyerek göz kırptı Bera.
" Bak ya, deli."
İkimiz de gülmeye başlamıştık. Kendimi Bera'nın yanında güvende ve huzurlu hissediyordum sanki. Onunlayken mutluydum.
" Kusura bakma ya. Güya benimle dertleşecektin ben de sana destek olacaktım ama tam tersi oldu."
" Sanırım benden çok senin desteğe ihtiyacın var. Ama sen hiç üzülme Aymira. O psikopat seni hak etmiyor. Sen ondan daha iyilerine layıksın."
" Gerçekten böyle mi düşünüyorsun Bera? Ondan daha iyilerine mi layığım ben?"
Bera kısa bir an bakışlarını yoldan çekip bana baktı. Sonra tekrardan yola döndü.
" Tabii ki de öyle düşünüyorum. Gerçek bu çünkü."
" Teşekkürler."
Bir süre ikimiz de konuşmamış, yola odaklanmıştık. Aklıma Bera'nın ondan ayrıldığı eski sevgilisi Melisa gelmişti. Bence Melisa da Bera gibi iyi kalpli birini hak etmiyor. Hem de hiç!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙑İ𝙎𝘼𝙇
Teen Fiction" Sen bana karşı bu adamı mı savunuyorsun lan?!" Ozan öfkeyle elini kaldırıp bana vuracakken ani bir refleksle yüzümü kapattım. Birkaç saniye sonra gözlerimi açtığımda Bera'nın Ozan'ın kolunu tuttuğunu gördüm. Gözlerim yaşlarla dolarken ağlamamak iç...