7.Bölüm

65 15 17
                                    

Keyifli okumalar okurcuklarım💘

Medya: Doktor abimiz Cenk❤️

Abimle birlikte marketten bir sürü çikolata almıştık. Evet, o kadar çok çikolatanın hepsini kesinlikle abim almıştı (!)

Uydur Aymira, uydur kızım!

Eve geldiğimizde kendimi banyoya attım direkt. İşimi halledince elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. Çıkar çıkmaz da Ateş abimle karşılaşmıştım.

" Çekil önümden! En çok satanlar listesinde ilk sırada yer alan bebe!"

Ağzım şaşkınlıkla aralanırken Ateş abim ise banyoya girmişti. Ne alâka en çok satanlar listesinde yer almam?

Banyonun önünde Ateş abimin çıkmasını bekliyordum. Birkaç dakika sonra çıkmıştı abim.

" Terbiyesiz! Sen benim içeride ne yaptığımı mı dinliyordun? AA çok ayıp (!)"

" He abi, seni dinliyordum. Tövbe tövbe. Neyse, sen az önce neden seni sattığımı söyledin? Ne yaptım ki ben?"

Abim gözlerini devirmiş ve kollarını göğsünde birleştirerek kafasını benim olmadığım yere çevirmişti.

" Pek sevgili yakışıklı doktorunuz Cenk ile dışarı çıktığınız için olabilir mi acaba Aymira Hanım?"

Heee! Şimdi anlaşıldı. Benim küçük boy abim beni kıskanmış. Yalnız kıskandığı kişi de kendi abisi oluyor ha.

Mal!

" Yalnız abiciğim, kıskandığın kişi ikimizin de abisi farkındasın değil mi?" dedim gülerek.

" O yüzden kızdım ya. Ayrıca hiç komik değil. Gülme!"

Elimle ağzıma hayali bir fermuar çektim.

" Tamam gülmüyorum."

" Aferin."

Abim yanımdan ayrılırken ben de odama gittim. Cenk abimin bana aldığı çikolataları abur cubur zulamın arasına koydum.

İyi bari, bunlar bana yeter.

Yani umarım.

Telefonumu elime alıp İnstagram'da gezinmeye başladım. Sanki abilerim kuzenim, Dinçer ve Bera anlaşmış gibi hepsi birden fotoğraf paylaşmışlardı. Hepsine tek tek yorum yaptıktan sonra kendimi paylaşmak için son çekindiğim akşam güneşinin yüzüme vurduğu fotoğrafı paylaştım. Bera anında yorum yapmıştı.

Şapşal.

Bera'nın ardından abilerim, kuzenim ve Dinçer de sırayla yorum yapmıştı. Gülerek instagramdan çıkıyordum ki bildirimlerde gördüğüm Ozan'ın ismi ile durdum.

Oha!

'Sabah veya akşam güneşi hiç fark etmez. Sana vuran her güneş güzelliğini parlatır sevgilim😘❤️ ' yazmış yorumlara Ozan.

Eyvah eyvah! Gerçekten büyük sıçtık.

Şimdi yimedik mi naneyi?

Abilerim ve diğerleri Ozan'ın yorumuna cevap vermişti. Çocuğu dışarıda görseler ağzına edeceklerdi, o derece.

Mirza ve Ateş abim haricinde herkes biliyordu. Aslında Cenk abim de bilmiyordu ama o tesadüfen öğrenmişti.

Telefonumu yatağın üzerine fırlatıp ayağa kalktım. Odamda bir sağa bir sola hareket ederken elinde telefonu ile açık olan kapıdan içeri girdi Ateş abim.

𝙑İ𝙎𝘼𝙇 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin