Keyifli okumalar okurcuklarım💘
Ozan'ın ikimize aynı anda attığı mesajı defalarca okudum. Her defasında beni sinir etmeyi nasıl başarıyordu?
Piç herif!
Bera'nın bana seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.
" Kusura bakma, dalmışım."
" Mesaj yüzünden, değil mi? Ben çok özür dilerim Aymira. Instagram hesabımı herkese açık yapmasaydım Ozan da seni üzmezdi."
Yok artık! Ozan'ın yaptığı piçlik yüzünden kendini mi sorumlu tutuyordu? Hadi ama Bera... Bu çok saçma!
" Saçmalama! Bunun seninle bir ilgisi yok. O, Ozan'ın piçliği!"
Dudağımı dişledim. Böyle küfürlü konuşmam abilerim yüzünden. Benim bir suçum yok.
Ayrıca dilim alışmış küfür etmeye. Benim yapabileceğim bir şey yok ki.
" Özür dilerim ya. Üç abi, bir kuzen ve Dinçer gibi arkadaşım... Bunların hepsi sağ olsun, onlar sayesinde ağzım bozuk ve sürekli böyle konuşuyorum. Ama merak etme, alışırsın."
" Sorun yok. Aslında bu bir yandan iyi bir şey bence. İçin dışın bir. Böyle kişilere bayılıyorum. Dürüst olurlar."
Bera'dan hoşlanmış veya ona âşık olsaydım düşüneceğim ilk şey bana yürüdüğü olurdu.
Ama arkadaş olduğumuz için böyle bir şey mümkün olamaz. Olmamalı.
" Ahahaha! Teşekkürler Beracım. Dinçer için en iyi best friendim diyordum ama sen onun yerini aldın." diyerek göz kırptım.
" Bu güzel bir şey ama Dinçer için aynısını söyleyemem. Yani o, senin gibi düşünmüyordur bence."
" Olabilir asdfghjk."
Evet, Whatsapp'ta mesajlaşırken random atıyoruz ya, gerçek hayatta konuşurken neden yapmıyoruz?
Arada böyle randomlu konuşuyorum.
Bera, tek kaşını kaldırmış ve yüzündeki anlamazca ifade ile bana bakıyordu.
Anlamazca?
Türkçenin anasını belledim arkadaşlar.
" Ne?"
" Randomca konuştum. Hani Whatsapp'ta mesajlaşırken random atıyoruz ya."
" Eee?"
" İşte ben de cümlemin sonuna ekledim. Saçma ama hoş."
" Garip geldi bir an." dedi Bera gülerek.
" Olabilir. Hangimiz normaliz ki?"
Neden aklıma Demir Demirkan'ın Çürümüş Cennet adlı şarkısı geldi ki?
" Hangimiz normaliz ki,hepimiz biraz tuhafız.
Hangimiz masumuz ki,hepimiz biraz suçluyuz.Dünya dediğin çürümüş cennet.
Dünya dediğin çür- "Ben kendimden geçmiş bir şekilde şarkı söylerken Bera, elini uzatıp ağzımı kapattı. Ve böylece benim muhteşem sesimden mahrum kalmıştı kafedekiler.
" Aymira! N'apıyorsun?"
Bera'nın ağzımdaki elini ittirip gözlerimi kısarak yüzünü inceledim.
" Asıl sen n'apıyorsun? Sen nasıl olur da benim muhteşem sesimden mahrum bırakırsın bu insancıkları?"
Bera bana ' Ne diyon kızım sen?' bakışından atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙑İ𝙎𝘼𝙇
Teen Fiction" Sen bana karşı bu adamı mı savunuyorsun lan?!" Ozan öfkeyle elini kaldırıp bana vuracakken ani bir refleksle yüzümü kapattım. Birkaç saniye sonra gözlerimi açtığımda Bera'nın Ozan'ın kolunu tuttuğunu gördüm. Gözlerim yaşlarla dolarken ağlamamak iç...