20

39 3 2
                                    

Liza pov

Eindelijk ga ik Andy weer zien. Volgens mij is het echt bijna één jaar gelden dat ik hem zag. Hij is een half jaar voor ik ging op tour met z'n band. Ik ben natuurlijk super trots op hem maar wel jammer dat k hem bijna nooit zie. Snel kijk ik even naar Daniel die met een big smile op zijn gezicht naar buiten kijkt. Gek vind ik het niet.Andy is zijn beste vriend vanaf groep 1. Met z'n vieren hebben we vroeger zo vaak dingen gedaan. Ik mis het wel nu, ik vind het wel echt super dat Luke mee gaat naar de campus gaat. Maar volgens mij is Logan hier niet zo blij mee. Ik weet niet wat er speelt tussen die twee maar ik kom er nog wel achter.
De auto stopt. Ik stap uit en ren zo hard als ik kan naar de deur. De deur word open gedaan door een lange jongen met zwart haar en mooie blauwe ogen. "ANDY!"schreeuw ik als terwijl ik de jongen in een knuffel trek. "LIZZ!" Schreeuwt hij nog harder. "My god ik heb je zo erg gemist. Hoe was het op tour". "Het was zo geweldig echt niet normaal. Maar kom naar binnen dan vertel ik alles."

Logan pov

Tuurlijk ga k niet mee. Ik ga niet de hele middag bij die Luke en z'n arrogante broer zitten. Ik loop door de stad tot ik bij het adres kom waar ik moet zijn. Ik loop naar binnen en zie een wat oudere vrouw staan. "Hallo". Zegt ze lachend. "Hallo". Knik ik vriendelijk. "Als het goed is heeft Tom gebeld om een bestelling te doen. Zou ik die kunnen mee nemen"? Vraag ik vriendelijk."tuurlijk ik zal hem even pakken". Zegt ze en loopt naar achter. Even later komt ze terug met een flesje. "Dank u". Zeg ik en ik betaal. Ik loop terug naar het huis en ik wacht op mijn kamer tot Liza terug komt.

-------------------

Eindelijk weer een hoofdstuk. Sorry dat het zolang duurde. Maar ik heb echt geen inspiratie. Dus weet je iets leuks laat het me dan weten. ❤

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 18, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

onmogelijke liefde❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu