Het is 7 uur als de wekker van logan afgaat. Als hij zn ogen open doet ziet hij dat het bed van liza leeg is. Dan gaat de deur van de bad kamer open.'goeie morgen' zegt ze lachend 'goeie morgen zegt hij slaaperig. Heb je er zin in?' vraagt hij
'Mwohh beetje zenuwachtig'
'Weet je wat ik ga met je mee naar je eerste les en in de pauzes kom ik je ophalen en na je laatste les kom ik je op halen en gaan we wat drinken.' . 'okay' zegt liza 'op een voorwaarde' 'en dat is' vraagt logan nieuwschierig. ' ik trakteer'. Logan lacht stapt uit bed en gaat naar de badkamer.
Liza lacht en ziet de droom van vanacht voor zich ze zat samen met logan op het strand ze keken naar de zonsondergang toen logan haar begon te zoenen,ze lachte.
Ze schrok toen de deur van de bad kamer open ging. het was logan, hij loopt binnen. Hij heeft geen shirt aan dacht liza.
Als hij langs loopt zegt hij lachend 'sorry shirt vergeten.' hij trekt zn shirt aan pakt zn tas en vraagt : 'zullen we gaan? '. 'Jepp let's go' als ze een paar minutent later bij het lokaal van liza aan komen komen er een paar jongens aan rennen en beuken tegen logan aan. Logan geeft ze een box en stelt ze voor aan liza 'liza dit zijn mike lars en daan. 'Ooeeehh heb jee een nieuw vriendinnetje.' roept mike.
'Doe normaal man dit is mn kamergenootje'. Lopen jullie maar al vast aan ik kom zo wel' zegt logan. En mike lars en daan liepen aan. 'Zijn ze altijd zo druk'. Vroeg liza aan logan. 'Ja altijd' zei logan lachend. ' maare de les begint zo dus ik loop ook maar eens aan. Succes en tot straks.'
Terwijl hij dit zei pakte logan haar arm vast. Liza betrapte zich zelf erop dat ze lachte en bloosde.'dankje,tot straks'. En ze liep snel naar binnen. Toen ze op haar stoel ging zitten zag ze dat er een meisje binnen kwam met lang bruin haar.
Het meisje ging langs haar zitten en stelde zich voor.'heyy ik ben denise. Wie ben jij?' vroeg ze aan liza 'hoi,ik ben liza'. Zei ze lachend. 'Nou leuk je te ontmoette' zei denise opgwekt.' heb je zin om mee te gaan lunchen straks'? Vroeg ze. 'Nou eigenlijk ga ik straks al met een vriend lunchen maar je kan wel mee als je wil.' antwoorde ze .
'Oke leuk' zei denise lachend. En de les begon. Liza en denise liepen samen naar de volgende les. Tot ze logan tegen kwamen, hij stopte om te vragen hoe de eerste les was gegaan.'ja ging wel goed,denise dit is logan.' 'haaii' zei denise opgewekt en gaf hem een hand. '. Hoi ik ben logan leuk je te ontmoeten 'Maar ik moet weer verder.ik zie je bij de lunch he.dan kom ik je bij je lokaal ophalen.'
'Ja is goed' antwoorde liza. 'Maar is het goed als denise ook mee komt?' 'ja is goed' zei logan en liep aan. Toen ze logan niet meer zagen zei denise ' wat een lekkerding.hoe ken je hem?' 'hij is m'n kamergenoot.gister heeft hij me de campus laten zien daarna zijn we naar het strand geweest om naar de zonsondergang te kijken.' terwijl ze dit vertelde kreeg ze vlinders in haar buik.
'Ooeehh romantish' zei denise plagerig.
Liza stoote haar aan en liepen naar de les.
Na een paar lessen was het lunch pauze.
En inderdaad daar stond logan. Liza kreeg vlinders in haar buik toen ze hem daar zag staan. 'Heyy meiden klaar om te gaan?' vroeg hij.'ja let's go' en ze liepen aan.
Toen ze even later bij de kantine aan kwamen waren binnen bijna alle tafels bezet dus besloten ze buiten te gaan zitten.
Toen iedereen het eten had gingen ze naar buiten.ze hadden een leuk plekje gevonden aan een tafel in de zon.'en hoe gingen de eerste paar lessen?' vroeg logan toen ze aan de tafel zaten.'ja ze gingen wel goed maar we hebben nu al huiswerk voor natuurkunde en scheikunde.hè denise zullen we dat straks samen maken?' 'uuhhmm... Ja is goed maar ik snap er niet heel veel van haha'. 'Dan help ik jullie toch.' stelde logan voor. 'Uhhmm oke als je dat wil.' Zei liza
'Maar we zouden toch ook na de laatste les samen wat gaan drinken weet je nog, ik zou trakteren. 'Owja' zei logan lachend 'als je het niet erg vind is het dan goed als we eerst met z'n tweeën wat gaan drinken' vroeg hij aan denise. 'Nee nee helemaal niet. Bel maar als jullie klaar zijn dan kom ik er aan'
*trrrrriiinnnggg* 'oww de bel we moeten weer naar de les tot straks logan' zei liza.
Als de laatste les is afgelopen is liza best zenuwachtig.aps denise naar haar toe komt lopen zegt ze: 'denise ik ben best zenuwachtig, telkens als ik hem zie krijg ik vlinders en ga ik blozen en lachen.'
Denise begint te lachen.'je vindt hem leuk he.' nee ik vind hem niet leuk' zegt liza 'sst daar is hij. Ik ga doei tot straks.' 'joo' zegt denise en loopt weg.
'Hoi' zegt liza kortaf 'hey.en wat vind je van je eerste dag hier op de campus?' vraagt logan. 'Ja het was echt leuk ik denk dat ik het hier echt heel leuk krijg.' terwijl ze dat zei merkte ze niet dat haar veter los ging en ze viel op haar knieën.
Logan schrok 'gaat het?' vroeg hij.
'Jaa het gaat wel maar t doet wel pijn mn knieën bloeden.' toen logan dat hoorde schrok hij nog erger.liza zag dat hij helemaal wit wegtrok.'wat is er?' vroeg ze
'Uuhhmm niks ik kan gewoon niet tegen bloed. Hier is een wc ga maar even je knieën schoon maken ik ben zo terug.'
'Oke' zei liza een beetje verward. Terwijl ze naar de wc liep keek ze nog een keertje om maar logan was al weg. Vreemd dacht ze maar het zal wel en ze liet het zitten voor wat het was.
Pov Logan
Als hij de badkamer binnen komt doet hij snel de deur op slot. Hij gaat voor de spiegel staan. 'Zal ze iets gemerkt hebben'
Hij doet z'n handen onder de kraan en gaat met zn handen over z'n gezicht.
Hij zucht diep haalt de deur van slot en loopt aan.
POV liza
Als hij terug is komt liza net aan lopen 'hey hoe gaat het?' 'ja wel goed,maar wat was dat net?'. 'Niks!' zei hij boos. Liza schrok en en keek snel weg. 'Sorry het was niet zo bedoeld.' zei logan snel 'het is al goed'zei liza nog een beetje geschrokken. Logan lachte weer en sloeg z'n arm om haar heen.
ze kwamen bij het café van de campus.
Liza bestelde de drankjes maar het bleef weer stil. Logan pakte haar hand en zei:'het spijt me zo van net ik zou willen dat ik het kon uitleggen maar dat kan niet.'
'Het is al goed , maar hoezo zou je het niet kunnen uitleggen. 'Sorry maar ik kan het niet vertellen.' 'oke maar het spijt mij ook ik ben nogal onhandig.' logan lacht 'daar hoef je je toch niet voor te schamen. Dat is juist schattig.' 'nee dat is sullig' lachte ze.
Ze hadden allebei hun drankjes op. 'Ik ga betalen. Lopen we dan?' vroeg liza 'ja is goed'. Even later kwamen ze terug bij hun kamer. Liza belde denise dat ze kon komen en daarna ging ze op bed liggen en een boek lezen. Terwijl logan tv lag te kijken. een paar minuten later ging de bel en liza deed open. Liza en denise gingen aal tafel zitten en pakte hun boeken even later kwam ook logan erbij zitten.
'Eey denise jij ook hier' zei hij terwijl hij knipoogde. Hij kwam er bij zitten om te helpen. Na 3 kwartier zei logan 'Meiden ik moet gaan ik moet even iets ophalen tot de volgende keer denise'.
Houdoe!! Riep denise hem na.
'Nou vertel over vanmiddag, wat is er gebeurt.' vroeg denise. 'Nou... Toen de les was afgelopen kwam hij me halen, toen we naar het café liepen struikelde ik en toen bloeide ik, hij zei dat hij niet tegen bloed kon en zei dat ik de wond maar even moest gaan schoonmaken op de wc toen ik om keek was hij weg. Het was heel vreemd want toen ik terug kwam was hij er weer. Toen we ons drinken hadden zei hij dat het hem speet maar hij kon het niet uitleggen. Het was zo raar. Maar terwijl hij zei dat het hem speet pakte hij m'n hand vast.'
'Mhmm vreemd maar wel lief dat hij je hand vast pakte.' zei denise. 'Maar het word al laat dus ik ga maar weer.
Toen logan terug kwam lag liza al te slapen. 'Wat is ze lief als ze slaapt' zei hij zacht. Maar schrok toen ze wakker werd.
'Logan ben jij dat?' vroeg ze slaaperig.
'Ja ik ben het' zei hij fluisterend. 'Ga maar weer slapen' zei hij terwijl hij haar over haar hoofd aaide. Liza lachte en viel weer in slaap.
JE LEEST
onmogelijke liefde❤
FanfictionLiza zit op een campus in Amerika. Als ze op een kamer geplaatst word met Logan Lerman. Ze worden verliefd maar als Liza bloed heeft is Logan nergens meer te bekennen....