14

67 3 0
                                    

Liza pov

Ineens slaat logan zijn armen om me heen.niet dat ik dat erg vind helemaal niet zelfs. 'Ik heb een verrassing voor je'. Ik draai me om en kijk hem aan. 'Het is volgende week toch kerstvakantie'. Vraagt hij. 'Ja 2 weken zonder jou ik weet niet of ik dat kan'. Zeg ik met een knipoog. 'Ik had dus je moeder aan de telefoon want jij was in de badkamer dus ik denk dan neem ik even op en toen vroeg ze of ik misschien in de kerstvakantie bij jullie wilde blijven en ik had ja gezegd.' Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Meen je dit of is dit een grap'? Vraag ik. 'Nope ik meen het'. Zegt hij lachend. 'Ik had nooit verwacht dat mijn moeder dat zou doen'. Zeg ik nog steeds verbaasd. 'Maar ik kom niet als jij dat niet wil'. Zegt hij. 'Tuurlijk wil ik dat'. En geef hem een kus.

De rest van de avond was zo leuk het was super gezzelig. We hadden met zijn alle om het kampvuur liedjes gezongen. (Iknow super cliché). Want mike had zijn gitaar mee genomen. We hebben gepraat over wat er dit jaar al allemaal is gebeurd. En verteld wat we allemaal in de vakantie gingen doen. Want die begon volgende week al. Ik zou vrijdag avond terug vliegen. Degene die ik thuis het meeste heb gemist is mijn broer daniel hij is 20 en woont nog thuis. We hebben een hele goeie band, 2 jaar geleden is hij voor een jaar naar australië geweest. Hij heeft daar een ongeluk gehad. Ze waren onder weg naar het strand toen er een kangoeroe over stak en daar reden ze tegen aan. Hij heeft bij elkaar 1 maand in het ziekenhuis gelegen. En het ergste was dat ik niet naar hem toe kon. Maar toen hij eindelijk thuis kwam hebben we zo veel leuke dingen gedaan dat het leek alsof hij nooit was weg geweest. Ik weet nog toen ik 13 jaar was had ik een vriendje, maar toen hij het uit maakte was ik zo verdrietig. Ik heb 2 dagen allen maar gehuild. Hij was zo kwaad op die jongen geworden dat hij naar hem toe is gegaan en hem een keer in zinn buik mempte en toen weg liep. Ik hou zo veel van mijn broer.

Het was half 4 toen ik zei dat ik naar bed ging. Logan liep ook mee. Na 10 minuten lagen we allebei op bed. 'Logan'? Vroeg ik. Hij maakte een instemmend geluid. 'Wil je alsjebliefd hier blijven'. Hij kijkt me aan en ik voel zijn zachte lippen op mijn voor hoofd. 'Tuurlijk blijf ik hier sterker nog ik ha nooit mee weg, jij komt nooit meer van me af.' Ik ga dichter tegen hem aan liggen en val in slaap.

Logan pov

Ze is zo lief als ze slaapt. Ik denk eraan wat ik in de vakantie zal gaan doen met haar.

Misschien een dag mee nemen naar een pretpark. Of een weekend in een hotel, samen allen wij met zijn tweeën. Dan op eens schiet me iets te binnen. Hoe dafuq moet ik die drankjes mee krijgen. Wacht misschien is er daar in de buurt ook wel een winkeltje waar ze dat hebben. Ik vraag het morgen wel even. Ik kijk nog een keer naar liza en geef haar nog een klein kusje en val dan zelf ook in slaap.

___________________

Sorry dat het zo kort is en het zo lang duurde maar ik hoop dat jullie het leuk vinden xxx

Please vote en comment

onmogelijke liefde❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu