Liza pov
Als alle spullen zijn ingepakt is het vier uur. 'Ik ga denk ik nog even naar de winkel om even snel wat drinken enzo te halen'.
Ik sta op van de stoel pak mijn portomonee en loop naar de deur.'ik ga wel even mee'. Zegt logan die bijna in zijn telefoon op bed zat. Samen komen we even later in het dorp aan. Als we in de super markt zijn komt er een lange jongen op ons afgelopen. 'Yoo logan hoe is ie'.
'Eyy maikel wat doe jij hier'? Zegt Logan. 'Gewoon wat spullen halen voor die ouwe.' Zegt hij lachend terwijl hij me aan kijkt. Hij steekt zijn hand uit. 'Hoi maikel'. Zegt hij. 'Liza'. Zeg ik verlegen. 'Oww dus dit is die chick waar je altijd over praat'. Zegt hij terwijl hij me een knipoog geeft. Ik lach en kijk naar logan die rood word. 'Eeyy maar ik moet weer gaan anders word die ouwe nog boos'. Zegt hij terwijl hij logan een box geeft. 'Yo zie je later man'. 'Wie was dat'? Vraag ik als Miakel weg was. 'Oohh gewoon een oude vriend van me'. Andwoord hij snel. Als ik wil gaan betalen zegt Logan :' ik moet nog even wat ophalen wacht zo maar even op de hoek'. Ik knik en hij loopt weg. Als ik klaar ben loop ik naar buiten en ga op de hoek staan wachten.
Logan pov
Ik loop de winkel in en ga de hoek om. Ik loop de winkel in waar ik al zo vaak ben geweest. 'Eey maikel kan jij nou niet een keer je mond houden'! Roep ik lachend als ik de winkel binnen kom. 'Nee man ik moest het gewoon zeggen' . Zegt hij met een big smile op zijn gezicht. Ik lach. 'Mag ik nog wat van het drankje. Ik ga kamperen.' Zeg ik nog lachend om zijn reactie. 'Sure hoeveel wil je'? 'Uhhmm.... doe maar 2'. Hij geeft me 2 flesjes en ik betaal. 'Dankje maar ik ga liza staat te wachten. Houdoe man'. 'Yooo see you later'. Hoor ik Maikel nog zeggen als ik de winkel uit loop.
Liza pov
Ik kijk even op mijn telefoon. Half vijf. Dat logan eens opschiet dadelijk zijn we nog te laat. Denk ik bij me zelf. Ik word uit mijn gedachte gehaald als ik van achter word vast gepakt. 'Logan ik schrok me kapot'. Zeg ik als ik de 2 fel blauwe ogen zie.
'Kom op we moeten gaan anders komen we te laat'. Zeg ik terwijl ik logan mee trek.
JE LEEST
onmogelijke liefde❤
FanfictionLiza zit op een campus in Amerika. Als ze op een kamer geplaatst word met Logan Lerman. Ze worden verliefd maar als Liza bloed heeft is Logan nergens meer te bekennen....