4

108 5 1
                                    

Een week na dat de cheerleading try outs waren geweest begonnen de trainingen en liza had aan logan gevraagd of hij ook een keertje wilde komen kijken.

Dus die zelfde dag tijdens de training kwam logan de tribune op lopen. Liza zwaaide verlegen na hem. Ze voelde zich zelfs zo ongemakkelijl dat ze haar evenwicht niet meer kon houden en viel.

'Aaauuww' riep ze. Toen de rest haar kwam helpen met opstaan en zich afvroegen hoe het ging keek liza snel even naar de tribune. Maar weer was logan weg. Mhmm vreemd,dacht ze precies het zelfde als toen ze de eerste keer viel. Hij was net zo snel weg als toen.

Na de training liep liza hinkend terug naar haar kamer om even snel te gaan douche en om te kleden. Maar toen ze in haar kamer kwam was er niemand. Ze wilde net de douche in gaan toen de deur open ging. 'Heey' hoorde ze logan zeggen. Ze zuchte en liep de badkamer in.

Toen ze even later klaar was zag ze dat logan op z'n bed muziek lag te luisteren met z'n ogen dicht. Snel besloot ze ook op bed te gaan liggen met haar boek en met haar rug naar logan.

Toen logan zag dat ze dat deed deed hij z'n oortjes uit om met haar te praten. ' Heey ' . liza deed alsof ze hem niet hoorde en ging door met lezen. Opeens voelde ze dat er iemand bij haar op bed kwam zitten.

'Heeyy wat is er nou waarom negeer je me?'

'Omdat je weer opeens weg was ik viel ik kon amper lopen en je komt niet eens even vragen of het wel gaat. 'Zei liza een beetje snikkend maar vooral boos. 'Ik kreeg een telefoontje en ik moest iemand helpen. Hoe kan ik het goed maken?'

Liza haalde haar schouders op terwijl ze weer verder begon te lezen.

Toen opeens logan haar begon te kietelen.

'Stop!!' zei ze schatterend van het lachen.

Maar hij stoptte niet . pas toen er na een paar minuten op de deur werd geklopt stopte hij. Liza deed de deur open, het was denise. 'Ik hoorde wat er was gebeurt gaat het wel.' zei denise geschrokken. 'Ja het gaat ik kan weer normaal lopen maar ik heb er nog wel last van.' antwoorde ze.

'Oke mooi' zei denise op gelucht. 'Maar wat was hier net aan de hand ik hoorde jullie buiten lachen' "niks..."zeiden liza en logan in koor.  'Ja ja' antwoorde denise toen ze hen wantrouwend aan keek en lachte.

'Maar ik ga weer ik heb nog wat te doen. Byee.' doei' zei liza. En deed de deur weer dicht.

Even later kwam logan weer langs liza zitten. Ze hoorde aan z'n stem dat hij zenuwachtig was.

'Uuhhmm liza.... Zou ik je wat mogen vragen?' 'tuurlijk waarom niet' antwoorde ze. 'Nou kijk het zit zo .... Volgende week is het schoolbal om het nieuwe jaar te vieren. En nou wilde ik eigenlijk vragen of eeuhhmm.... Je misschien met mij daar naar toe wilde?' terwijl hij dit zei werd hij helemaal rood. Liza stond versteld niemand had haar ooit mee gevraagd naar een feest. 'Jaa natuurlijk wil ik dat.' was haar antwoord. Logan keek op ' se se serieus.' stamelde hij 'jaa' antwoorde ze lachend. En gaf hem een knuffel. Dit was het punt waarop ze besefte dat ze hem echt heel heel leuk vindt.

De week ging snel voor bij. Samen met denise had ze een hele mooie jurk uit gekozen. Het was er een van net bove Haar knieeën hij was wit en bestrooid met glittertjes. Logan had een simpel zwart pak en een paar mooie schoenen uit gekozen samen met daan die denise mee had gevraagd naar het feest.

De dag van het feest brak aan. Liza kon niet op letten tijdena de lessen, ze kon alleen maar aan vanavond denken.

Ze had samen met logan besloten dat ze zich bij denise zou om kleden en dat hij samen met daan hen daar op zou halen.

Na de lessen ging ze eerst naar haar kamer. Om de laatste spulletjes te pakken. Logan was er niet hij had 1 uur meer als haar vandaag.

Ze rende zo wat naar denise. Toen ze aan klopte deed denise snel open 'waarom duurde het zolang we hebben nog maar 4 uur voordat ze hier zijn.

Nadat ze allebei hadden gedoucht en een maskertje hadden opgehad drogde ze hun haren. Eerst deed liza denises haren en daar na anders om het zelfde deden ze met de make-up. Aan dit alles hadden ze 3,5 uur verspild ze hadden dus nog maar een half uur voor de jurk en de laatste puntjes te bewerken.

Toen ze net klaar waren ging de bel.

'Daar zijn ze!' riepen ze allebei tegelijk.

Denise deed de deur open. Daar stond hij dan met z'n pak z'n warrige haar en z'n mooie ogen. Ze deed haar best om nog adem te krijgen. Hij liep naar haar toe.

'Goedenavond mevrouw brooks. U bent verplicht om de hele avond met mij door te brengen, als u het niet erg vind doe ik even de korsage op prikken zodat iedereen kan zien dat u van mij bent.' zei hij lacherig. En prikte het korsage op.

Liza werd er verlegen van en durfde hem niet aan te kijken. Toen daan het zelfde bij denise had gedaan konden ze aan lopen.

Logan stak z'n hand uit zodat liza hem kon vast pakken. 'Geen zorgen ik bijt niet' zei hij op een sarcastische toon.

Even later komen ze aan bij de gymzaal die helemaal is omgetoverd tot een mooie feest zaal.

Logan vraagt of Liza iets te drinken wil. 'Lekker!' zegt Liza en logan haalt iets te drinken. Dan komt Denise bij haar staan.

'En hoe gaat het hier?' Vraagt ze lachend

Maar ze krijgt geen antwoord

Dan komt er een slow nummer en Logan vraagt of ze samen gaan dansen.  Dat wil Liza wel! Dan valt ze over haar eigen voeten, haar knie bloed. Als ze opkijkt is Logan weer weg. Ze staat op en rent huilend weg. Ze komt bij haar kamer aan en gaat op haar bed liggen. Als ze net gestopt is met huilen komt Logan de kamer binnen. 'Heb je gehuild?' vraagt hij. 'Nee dat lijkt alleen maar zo, tuurlijk heb ik gehuild ik ga net op m'n bek en jij loopt weer weg' zegt Liza snikkend. ze begint weer te huilen,  hij komt naast haar zitten. 'Hoe kan ik het goed maken?' Vraagt logan.

'Niet!' Roept ze en ze staat op en rent weg.

onmogelijke liefde❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu