5

97 6 0
                                    

liza komt huilend bij de kamer van Denise aan. Als denise ziet dat ze heeft gehuild stuurd ze mike meteen weg. 'Wat is er aan de hand?' Vraagt ze bezorgd. 'Nou... ik viel weer toen ik aan het dansen was met logan, en weer was hij weg' zegt ze huilend.
" oohhh als ik die sukkel te pakken krijg he!" zegt denise met een kwaade harde stem.

Liza valt huilend op de schoot van denise.
"Je vind hem echt leuk he ?" Vraagt denise aan liza " ja" antwoord ze huilend.
"Maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind".
"Tuurlijk vind hij je leuk waarom neemt hij je anders mee naar het bal?" Antwoord denise. "Ja maar waarom is hij dan telkens weg als ik pijn heb." Zegt ze terwijl ze nog harder begint te huilen.

" ik haal even wat thee voor je misschien word je daar wat rustiger van". Zegt denise niet wetend wat ze moet zeggen.

Als liza haar thee op heeft en wat rustiger is word er op de deur geklopt. Denise staat op en doet de deur open. Het is mike.

Hij gaat langs liza zitten en geeft haar een knuffel om haar te troosten. "Ik kom net bij logan vandaan" zegt hij " ja en!" Zegt liza bot. Als ze ziet dat mike naar de grond kijkt zegt ze snel: " sorry ik bedoelde het niet zo. Maar ik wil hem gewoon even niet meer zien." " snap ik." antwoord mike "maar hij jou wel, hij voelt zich super schuldig en hij wil je ook iets vertellen.
"Ik wil niet, ik durf niet." Zegt ze.

"Kop op wat kan er gebeuren. Hij wil je gaan vermoorden omdat je hebt gehuild zeker." Zegt denise. " bijvoorbeeld." Antwoord Liza. Alle drie beginnen ze te lachen. "Oke ik ga maar iemand van jullie moet mee." "Doe ik wel." Zegt mike moedig terwijl hij een arm om haar heen slaat.

Hij springt op en rent als superman naar de deur. De meiden lachen. Liza staat op en loopt naar denise die haar een knuffel geeft. "Succes!" Roept ze liza nog na als ze naar buiten loopt.

Even later komen mike en liza aan bij kamer 36. "Klop jij aan of doe ik het?" Vraagt Mike. "Doe jij maar". Zegt liza angstig terwijl ze achter Mike gaat staan en zich aan z'n shirt vast klampt.

Het lijkt eeuwen te duren voor dat de deur open gaat. Opeens staat logan daar. Liza denkt terug aan de eerste dag op de campus. Hij was zo lief tegen haar. Hoe kan ze nu zo bang voor hem zijn. "Waar voor ben ik eigenlijk bang? dat hij me gaat uitlachen." Denkt ze. Maar toch blijft ze angstig achter Mike staan.

Niemand zegt iets. "Nou.... dan ga ik maar eens."Zegt Mike. Liza die nog steeds aan zijn shirt zit geklemd kijkt hem angstig aan. Maar ze laat toch los. Als mike de hoek om is gelopen, loopt ze zelf ook naar binnen en gaat op haar bed zitten.

"Nou wat wilde je vertellen". Zegt ze naar een paar minuten stilte. Logan die nog steeds bij de deur staat draait zich om en loopt naar haar toe. Hij komt naast haar zitten en legt een arm om haar heen en trekt haar naar zich toen.

Liza legt haar hoofd op z'n schouder. even blijven ze zo zitten. Liza vergeet meteen dat ze zo boos op hem is. Even later staat logan op en loopt naar de muur en gaat er tegen aan zitten. Ze blijven zonder iets te zeggen naar elkaar staren. Even later staat ook liza op om een gkas water te halen.

Als ze even later terug komt ziet ze dat logan weer op haar bed zit. Rustig gaat ze er langs zitten.

"Nou wat wilde je vertellen?" Logan lacht en laat zich op bed vallen. "Nou dan ga ik toch." Liza staat op om weg te lopen. "Nee wacht!" Roep logan pakt haar hand. Liza draait zich om. Logan staat op en trekt Liza weer naar zich toe en pakt haar gezich tussen zijn handen.

Tot haar schrik voelt Liza hoe hun lippen elkaar raken. Ze staat stijf van de spanning en krijgt geen adem. Logan laat los en trekt liza nog dichter tegen zich aan. Ze laat haar hoofd op zijn borst rusten. Zo blijven ze zonder iets te zeggen een tijdje staan.

"Betekend dit iets voor je?" Vraagt Liza.

"Wat denk je zelf." Zegt logan lachend.

"Maar waarom ren je dan telkens weg?"

Logan laat liza los en loopt naar zijn bed.

Liza gaat tegen over hem zitten.

"Liza ik vind je echt leuk al vanaf ik je daar voor de deur zag staan en dat gevoel is niet meer weg gegaan. Maar ik kan je het niet vertellen al zou ik het willen ik kan het niet". Zegt hij.

"Jawel dat kun je wel je kunt me alles vertellen." Antwoord ze. Maar ze schrikt als ze ziet dat logan haar kwaad aan kijkt.

"Sorry. Ik had het niet mogen zeggen." Zegt ze terwijl ze naar de grond kijkt. "Nee maakt niks uit ik had niet zo mogen reageren."Hij staat op en komt bij liza liggen en geeft haar nog een kus op haar voor hoofd. Liza lacht. Ze praten nog wat, tot ze in elkaars armen in slaap vallen.

onmogelijke liefde❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu