Liza pov
Als ik 's ochtends wakker word zie ik logan nergens. Ik sta op om wat water te pakken als ik op tafel een briefje liggen.
Hey schoonheid lekker geslapen?
Ik moest even iets ophalen ik zie je straks.
Love you x logan.Ik lach en loop naar de keuken.
Het is zondag ochtend en de zon schijnt en dus besluit ik om te gaan hardlopen. Ik trek mijn sport kleren en mijn renschoenen aan doe mijn haren in een staart en ga er van door. Ik ren langs het café af en even later langs de sportvelden. Maar dan word ik gebeld. Het is Logan. Ik neem op en hoor meteen aan zijn stem dat hij bezorgd is.
Logan: heeyy schoonheid waar ben je? ik kom net aan maar je bent er niet.
Liza: owja sorry ik ben vergeten een briefje te schrijven. Ik ben hardlopen.
Ik hoor logan opgelucht zuchten
Logan: ik dacht even dat er iets ergs was gebeurd, maar dan zie ik je straks wel. Hou van je.
Liza: ik ook van jou. Doei.
Ik hang op en loop weer verder.
Ik ben weer bijna terug bij de kamer als ik niet zie dat er een tegel uit steekt en struikel. Ik val op mijn kniëen die weer beginnen te bloeien. Ik spoel het zo wel af. Denk ik bij me zelf. Veel pijn deed het ook weer niet ik was er onderhand wel aan gewend.
Ik loop de kamer binnen en zie Logan zitten. ' hey ik ben weer eens gevallen' zeg ik half lachend. Ik zie logen schrikken. Hij staat op en loopt zonder iets te zeggen langs mij af naar buiten. Wat is dat toch met hem. Denk ik bij me zelf. Ik loop naar de badkamer en maak mijn knieën schoon. Snel pak ik nog even wat kleren uit de kast en spring ik in de douche.Als ik even later terug kom in de kamer is Logan nog niet terug dus besluit ik even naar Denise te gaan om haar te vertellen over gisteren.
Even later klop ik aan bij de kamer van Denise en Mike. Denise doet de deur open 'hey wijfie hoe is het'? Zegt ze terwijl ze me een knuffel geeft. ' goed met jou' antwoord ik lachend. 'Ook en vertel me alles over gisteren. ' jaa ik wil het ook weten' hoor ik van achteren uit de kamer de stem van Mike roepen. 'Zullen we naar het café gaan dan vertel ik alles'. Stel ik voor 'yo let's go' zeggen Mike en Denise in koor
JE LEEST
onmogelijke liefde❤
Fiksi PenggemarLiza zit op een campus in Amerika. Als ze op een kamer geplaatst word met Logan Lerman. Ze worden verliefd maar als Liza bloed heeft is Logan nergens meer te bekennen....