Liza povNa een paar uur vliegen komen we aan in miami. Na een half uur hebben we onze koffers al en lopen we de gate uit. We lopen door de schuif deuren. Als eerste zie ik Daniel. Ik ren zo hard als ik kan op hem af. 'My gosh ik heb je zo gemist'. Ik huil bijna zo erg had ik hem gemist. 'Ik jou ook prinses'. Ja hij noemt me prinses en hij is mijn babe. I don't know why maar zo noemen we elkaar al sinds we klein waren. Als ik hem heb los gelaten loop ik naar mijn moeder. 'Maammm ik je zo gemist. Ik wil alleen zeggen dankje dat je me naar deze school hebt gestuurd. Maar waar is papa'. 'Schat ik heb jou ook gemist. Papa is thuis want daar is een verrassing voor je. Maar als je het niet erg vind ga ik eerst even kennis maken met logan'.
Logan pov
De moeder en de broer die volgens mij Daniel heet. Komen op me afgelopen.
De moeder geeft me een knuffel. 'Hallo logan fijn om je eindelijk in het echt te zien, ik ben Lois maar dat wist je natuurlijk al.' Ik geef Lois een hand. 'Fijn om u te ontmoeten mevrouw'.
Dan komt Daniel op me af. Hij si echt het type waar je geen ruzie mee wilt. Hij geeft me een mannelijke knuffel en zegt: ' eyy man ik ben Daniel. De broer van Liza.
Terwijl hij me de "knuffel" geeft zegt hij ieta wat elke beschermende broer zou zeggen. 'Breek haar niet. Want dan breek ik jou.' Ik knik.
'Nou kom jongens op maar huis'. Gilt Lois zowat.
Even later zitten we in de auto onderweg naar huis.
JE LEEST
onmogelijke liefde❤
FanfictionLiza zit op een campus in Amerika. Als ze op een kamer geplaatst word met Logan Lerman. Ze worden verliefd maar als Liza bloed heeft is Logan nergens meer te bekennen....