8

46 1 2
                                    

Öncelikle bazı şeylerden bahsetmek istiyorum. 

Sizin bir yorumunuz bile benim için çok önemli. Ve maalesef ki wattpad çok garip bir uygulama. Doğru düzgün bir kurgu yazıyorsunuz ve etiketlere bakınca badboy mafyam hikayelerin her zaman daha çok tuttuğunu görüyorsunuz. Bu bir yazar için başlı başına motivasyon düşüklüğü. 

Burada gerçekten emek verince tutmuyor. Şu anda bende saçma salak bir hikaye yazsam tutacağına adım kadar eminim. O yüzden lütfen bol bol yorum yapıp oylayalım.

İyi okumalar 

Kitaplığımı düzenlemek istiyordum. Ama kurgumu da yazmayı ihmal etmemeliydim. 

Yazar olmak istiyordum. Ve yazdığım bir kurguyu yayınevlerine mail olarak göndermiştim. 

Biraz diğer kurguma odaklanmaya karar verip bilgisayarın başına geçip yazmaya başladım.

**

Odaklanabilmek amacıyla telefonumu tamamen kapatmıştım. Hemen açıp bildirimlere baktım.

Çüş!

867  bildirimin neyden geldiği aşırı belliydi. Hümeyra ve Beyza sağ olsunlar! 

Tabii ya. Nasıl unuturdum. Başımda Ceyhun adında bir bela vardı ve tamı tamına 600 mesaj atmıştı!

Salak kafam!

Dün onun engelini kaldırmıştım ve sonucu buydu...

Manyak: Elviiiin kuşş

Siz: Kuş ne be 

Siz: Kafanda mı var aaaa

Manyak: Sen varsın.

Manyak: İki gündür nöbete kalıyorum çok yorucu be güzelim 

Siz: Yaa iyi misiiin

Siz: Bu arada doktor musun?

Manyak: Sen yazdın daha iyi oldum şekerim 

Manyak: Ve hayır doktor değilim stajyer doktorum

Siz: Hangi bölüüm

Manyak: Çocuk endokrinoloji

Siz: Oha

Siz: Ceyhun doktorum olsana allah için

Manyak: Niye lan

Siz: Ben tip1 diyabetim...

**

Bitti bu kadardı askolar 

bye

Erik | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin