yaşanmış bir olay

511 14 0
                                    

Merhabalar bu benim başımdan geçmiş bir olaydır ve size anlatmaya karar verdim. Bende sizler gibi cinlere perilere çok meraklı biriyim ki başımdan geçen olaya rağmen hala meraklıyım açıkçası. Son bir aydır kendimde bir gariplik olduğunun farkındaydım ama depresyon olarak nitelendirmiş ve çok önemsememiştim.
Yemek yiyemez olmuştum. Geceleri uyuyamıyor uyursam uyanamıyordum. Yataktan çıkasım olmuyordu. Yataktan çıktığım zamanlarda da ayaklarım beni tuvalete götürüyordu ve bir işim olmamasına rağmen tuvalette klozetin üzerinde oturuyordum öylece...
Sevgilimle konuşmak içimden gelmiyordu artık. Sesini duydukça içimi nefret kaplıyordu. Ailemle konuşmak istemiyordum. Aslına bakarsanız kimseyi istemiyordum. 1 ay boyunca ömrüm tuvalette ve yatakta geçiyordu. Bu zaman zarfı arasında verdiğim kilonun haddi hesabı yok. Zorla kıldığım namazlardan sonra dua için secdeye kapanıyordum ve secdeden kalktıktan sonra bedenime bir titreme geliyor kulaklarım çınlıyor ve gözümün önü kararıyordu. Yemek yemediğimden dolayı olduğunu düşünüp bunuda önemsememiştim.
Ailem bende bir gariplik olduğunun farkındalardı ama bana her sordukları soruda sessiz kaldığım için bir şey diyemiyorlardı. Aslında ben de onlarla konuşmak istiyordum ama içimden bir ses kimseyle konusmamam gerektiğini söylüyordu.
Bir gün ailem eve bir hoca getirdiler. Ben ogün bütün boyunca yatağın içinde nedensiz ağlamıştım. Annem brni zorla hocanın olduğu odaya götürdüğünde hocanın sorduğu ilk soru saçlarım olmuştu. (Saçlarımı sarıya boyatmıştım)
Orjinal mi değil mi diye sorduğunda hayır demiştim. Hoca yanına yaklaşmamı isteyip avuç içlerime elledi. Bir tane su istedikten sonra suyun içine tuz ve çörek otu attı. Attığı çörek otu suyun içinde akrep şeklini almıştı. Biz dikkatlice suyu izlerken hocanın attığı her tuza engel olmak istermiş gibi tuz nereye atılırsa akrep orayı kapatmaya çalışıyordu.
Hoca beni odadan çıkardıktan sonra aileme bana büyü yapıldığını ve yapılan büyüden dolayı bana 3 tane perinin musallat olduğunu söylemiş. Ailem bunu bana söylediğinde peri ne Allah aşkına çizgifilmde miyiz diyip dalga geçmiştim. Ama merakım bedenimi sardığında perilerle ilgili araştırma yapmaya başladım. Peri musallatının belirtileri tamda bana uyuyordu.
-Yemek yedirmezler.

-Kimseyle konuşmasına izin vermezler. Yalnız olmasını isterler ki onu daha kolay yenebilsinler.

-İlk önce uykuya düşkünlük sağlarlar sonra uyutmazlar.

Vs. Vs. Vs.
3 günün sonunda ben hala uyuyamıyordum. Hoca saçımı boyatmamı istediği için saçlarımı siyaha boyatmıştım. Çünkü sarı ve turuncuya daha çok geliyorlarmış. Artık bildiğim şeyden dolayı daha da korkmaya başlamıştım. Her bir karartıyı onlar sanıyordum. Hoca bizim eve takrar geldiğinde 3 gündür hastaydım başındakileri göndermek çok zor oldu ama şuan başında bişey yok dedi.
Ben hala inanmıyordum aslında. Neden bana musallat oldularsa ben göremiyorum dedim gülerek. Hocanın son sözleri hala kulaklarımda...
""Emin ol görmeyi yüreğin kaldırmaz.""

korku dolu hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin