DÜĞÜN...

137 17 0
                                    

4. BÖLÜM

" yapma Miray ben bir doktorum hem o adam kimseye muhtaç olmaz emin ol "

" karısının hayatı tehlikeykende mi "

" kesinlikle zaten ben kabul etsemde "

"Ki edeceksin "

" Evet onlar kabul etmeyecektir ben sadece kontrol edeceğim işte "

"Turkiyeye gidiyorsun eylül kızını merak etme burda aslan gibi Teyze si ve dayısı var "

"Onur getircek benden bir gün sonra onunlada tatil yapalım dedik biraz Luna Türkiyeyi merak ediyor biliyorsun "

"O halde gidiyorsun "

" Evet ama dur önce bir şaka yapayım bizimkilere "

" ne şakası "

"Bekle " dedi ve telefonunu aldı seh banin üzerinden Buse nin telefonunu çevirdi bir kaç saniye sonra beklediği ses telefonun diğer ucundan gelince hoparlöre aldı

"Alo canım "

"Buse nasılsın "

"Iyiyim her şey yolunda değilmi geliyorsun "

"Malesef canım gelemiyorum "

"Anlamadım eylül düğün yarın gelmen lazım "

"Çok acil bir ameliyat çıktı canım Özür dilerim "

" Erteleriz dugunu senin yanımda olmanı istiyorum ya "

"Hayır sakin ole bişi yapma zaten belgelerde bir sorun var halletmek uzun sürermiş mutlu ol sen yap dügününü başka zaman kutları beraber"

"Ya öf ya istemiyorum "

" saçmalama buse benim kapatmam lazım ameliyata gireceğim sonra görüşürüz tekrar Özür dilerim kusura bakam hadi öptüm baybay" dedi ve telefonu kapattı.

Miray şok olmuş bir şekilde eylüle bakıyordu "yuh " dedi telefona bakarak "naptin sen " eylül gülmeye başlamıştı.

"kızın kalp krizi geçirmesi an meselesi yani bir kalp cerrahi olarak burdan anladım " dedi

Eylül telefonu eline aldı ve Koray in numarasini çevirdi bu kez

"alo "

" musait misin "

" Evet bir sorun mu var "

" yanında kimse yok değil mi ?"

" abim ve Tolga var "

"Uzaklaş ordan "

"Noldu söyle "

"Uçağım iki saat sonra buse tolga ya söyler onlara ameliyatım olduğunu ve düğüne katılmayacağımı söyledim sürpriz yapacağım sabah saat sekiz Buçuk ta beni alır misin ?"

" alırım tabiki de umarım buse nin kalbine inmemiş tir" dedi ve güldü Koray "umarım " dedi eylül ve telefonu kapattı.

Miray'a sarıldı.

"her zaman yanımda olduğun için teşekkür ederim " dedi ve güldü Miray da " asıl ben sana teşekkür ederim Onur konusunda "dedi ve güldü.

" bu arada Kerem le konuştun mu " diye devam etti ayrıldılar ve Miray koltuğa attı kendini " evet ya aslında bir sorunumuz var "

" yemin ediyorum hayatımızi kaleme alsalar beş sezonluk dizi çıkar ya ne sorunu şimdi "

" Kerem dugunu Turkiyede yapmak istiyor " diyip koltuğa oturdu

UNUTULMAYAN GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin