6.BÖLÜM
Hayat işte nerden vuracağı belli olmuyor yaptigi hatalar yillar sonra karşısına çıkıyor insanin yaşlı adam yaptıklarını hatırladı oğlunu nasıl çıkmazda bıraktığını nasıl bu kadar zalim olduğunu hatırladı ama bunları kendi yapmamışti emirler böyleydi uymak zorundaydı oğlunun hayatının mahfolacağını bile bile uymak zorundaydı peki işler istediği gibi gitmişmiydi Hayır tüm planları Demir in bitmeyen aşkı yüzünden tepe taklak olmuştu belkide o zaman bıraksaydı suan demir ve eylül kendiliğinden ayrılmış olacaktı sonuçta eylül o kadar yalandan sonra Demirle olmazdı ama yaşlı adam sabredememisti her şeyi mahfettiğini şimdi anliyordu ve en zoru hayatını mahfettiği o kızın şimdi karısının tek çaresi olduğunu bilmekti hangi yüzle onun yardımını isteyecekti bir yanda karısınin hayatı bir yanda çaresizlik içinde ne yapacağını bilememek...
****
" Nasıl yani şimdi eylül annenin son şansı ve baban kabul etmiyor doğrumu anladım "
" Evet babam kestirip attı ya bir insan bu kadar mı nefret dolu olur esra karısının hayatını hiçe sayacak kadar mı "
" Koray "
" ya anlamıyorum kız kabul edip kontrol ediyor babamın onca yaptığına karşılık ama babam hala offf Allahım deliricem "
" sakin ol bak Ünal amca anlayacak sonunda yaptığı hatayi Eylülü neden sevmiyor bilmiyorum ama anneni çok seviyor karısı için kabul edecek "
" Hayır Esra babam asla kabul etmeyecek kibri yüzünden annemi kaybedecek "
" bak sen dik durmak zorundasın tamam mı annen için hem demir demir ne dedi bu duruma "
" abim babamı susturdu ama biliyorsun işte babam istemeden o ameliyat olmaz zaten abim için eylülu görmek çok zor birde babamın tavri "
"Bu günlerde geçecek koray biz neler atlattık bunlarıda atlatacağız ben yanındayım aşkım güçlü dur annen için demir için " dedi esra ve koraya sarıldı sevdiği adami çok iyi anliyordu çektiği acıyi gözlerinde görebiliyordu.
" Hadi yukarı çıkalım annen kendine gelmiştir "
"Tamam "
*****
Demir yoğun bakımın önünde oturmuş düşünüyordu tüm bunlar tesadüf olmayacak kadar gerçekti işte bir anda karşısına çıkan eylul şimdi de annesinin tek çaresi olmuştu hayat ona öyle büyük bir oyun oynuyorduki ne yapacağıni şaşırmıştı babasının kabul etmeyişi annesinin sadece 48 saati olduğu ve suan sadece 46 saat kalmış olmasi genç adama yavaş yavaş öldürüyordu babasını bir şekilde ikna etmeliydi ama nasıl Ünal Ateş asla böyle bir şeyi kabul etmezdi
" Demir " duyduğu sesle başını kaldırdı demir yanlış duymuş olmalıyım diye düşündü ama Hayır eylül karşısındaydi işte ve adını söylemişti " Eylül" dedi çaresizlik içinde " ben ne yapacağım "
" sakin olacaksın demir bak annen güçlü durmaya çalışıyor sende Koray da ona destek olmalısınız bu tip hastalara moral çok önemlidir onun kendini iyi hissetmesi herseyden önemli "
"Babam ameliyatı kabul etmiyor Eylül ve sen 48 saat dedin 46 saat kaldı nasıl sakin olabilirim annemi kaybediyorum gözlerimin önünde ölüyor ve ben hiç bir şey yapamıyorum elim kolum bağlı oturuyorum sadece söylesene nasıl güçlü olabilirim nasıl ona moral verebilirim "
" babanı ikna etmeye çalışabilirsin "
"Denedim ama olmuyor iste kibri yüzünden ikna olmuyor "
" bak geçmişte yaşadıklarımızi unuttum ben herseyi sildim ve ben bir doktorum annen benim için bir hasta onu geçmişte olan şeylere karıştıracağımı sakin düşünme buraya gelirken kemal hocanın dediği hastanın annen olduğunu biliyordum geldiğimde dosyasını inceledim bu tip vakalar dünyada milyonda bir rastlanılan bir durum ve böyle 7 ameliyat yaptım 6 tanesi suan sağlığına kavuştu "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAYAN GEÇMİŞ
RomanceAŞK SIR YALAN NEFRET KAÇIŞ ÖLÜM İŞTE GEÇMİŞİ VE GELECEĞİ TAM OLARAK BU...