1.BÖLÜM
Gün yavaş yavaş ağarmaya başlamıştı. Eylül yüzündeki maskeyi çıkardı yarı uykulu bir şekilde telefonuna uzandı eliyle aradı bir süre bulamayınca '' nerde bu ya '' diye söylenerek üzerindeki örtüyü kaldırdı.telefonunu yanında görünce derin bir '' ohh '' çekti. Gelen arama ve ya mesaj olmadığını görünce telefonu yatağa geri bırakarak banyo' ya ilerledi içinde bir sıkıntı vardı demir dün gece hiç aramamıştı oysaki aramasını çok beklemişti kafasındaki sorularla girdi banyoya biraz koşuya çıksa hiçte fena olmazdı okul yüzünden eskisi kadar çıkamıyordu koşuya hayat işte yorucu geçsede dayanması gerekiyordu gerçi olan ve olacak olan olaylardan sonra nasıl dayanabilirdi .....
.......
Demir sıkıntıyla açtı gözlerini dün geceden sonra nasıl uyuya bilirdi ki eylüle bu durumu nasıl açıklayacaktı iki gün önce ona evlenme teklifi etmişti şimdi ise istemsizce eline bakarak '' Allah kahretsin ne yaptım ben ya '' diye söylendi kendi kendine en kısa sürede eylüle anlatması gerekiyordu tabi bu konu nasıl anlatılabilirdi bilmiyordu tam bi çıkmazın içindeydi işte demir yaptığı hataların farkına malesef hatayı yaptıktan sonra varıyordu tamammen onun isteği dışında gelişen olaylara dur diyememişti peki eylül ona zaten en büyük yalanı söylemişken bir ikincisini nasıl söyleyecekti yada eylüle gerçekleri söyleyecek ve onu kaybetmeyi göze alacaktı düşüncesi bile korkunçtu ...
........
Eylül evden çıkmıştı sıkıntılı olduğu her zaman koşmak iyi gelirdi kulaklıklarını taktı ve yavaş yavaş yürümeye başladı yürüdükçe hızını arttırıyordu.
Busede uyanmıştı eylülün odasına doğru gitti evde yalnızca ikisi vardı Esra Koray ile beraber staj için Almanya ya gitmişti ve bu sabah dönüyorlardı. Nil'de başka bir arkadaşında kalmıştı kapıyı tıklattı ses gelmeyince '' eylül '' dedi iki kez yine ses yoktu '' of kızım ya hala uyuyor musun '' diyerek içeri girdi Eylülün olmadığını görünce '' yine mi koşu ya of eylül of '' diyerek çıktı odadan kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdi. Buse nasıl söylenir biraz çatlak biri yanlış anlaşılmasın lütfen yeri geldiği zaman çok sert ve bir o kadarda deli biri olabiliyor arkadaşlarına çok düşkün özelliklede eylüle zaman ne getirir bilinmez ama Buse olanları duyduğunda neler olur az çok tahmin edilir...
2 SAAT SONRA
Buse kahvaltıyı hazırlamış eylülü bekliyordu telaşlanmaya başlamıştı nerdeyse uyanalı iki saat olmuştu ama eylül hala gelmemişti defalarca aramasına rağmen cevap alamamış bu onu biraz tedirgin etmişti '' nerdesin kızım ya aç şu telefonu'' diyerek tekrar aradı ama cevap yine yoktu ımmmm bu cevapsızlık anormal değilmi bakalım eylül nerde.
.........
Eylül koşuyu bitirmiş eve dönerken yanında siyah renkli bir araba durdu arabayı fark etme mişti kulaklığının biri takılı biri takılı değildi
- ''Eylül..'' arkasından kendine seslenildiğini duyunca döndü eylül
- '' bana mı dediniz? '' dedi karşısındaki alımlı güzel kadına bu kadını daha önce görmüştü ama nerde düşündü kısa bir süre ama hayır bulamamıştı eylül düşünmeye devam ederken kadın cevap verdi.
-'' evet '' dedi yaklaşarak ''sana seslendim ''
-'' pardon tanışıyor muyuz ? ''
- '' ben Bilge '' dedi genç kadın elini uzatarak eylül eline baktı bu kadında bişi vardı anlayamadığı bişi elini tutmadı .
-'' bilge ? ''
- '' eylül lafı dazla uzatmayacağım demirden uzak durmanı istiyorum aksi taktirde .... '' dedi sert bir şekilde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAYAN GEÇMİŞ
RomanceAŞK SIR YALAN NEFRET KAÇIŞ ÖLÜM İŞTE GEÇMİŞİ VE GELECEĞİ TAM OLARAK BU...