AMELİYAT...

106 8 3
                                    

7.BÖLÜM

Ameliyathane'nin önünde beklemek çok zordu herkes için ama içeriden gelecek iyi bir haber , ümit varsa beklemeye değerdi .

Fatma hanımı içeri almışlardı Eylüle yardımcı olacak diğeer cerrahlarda ameliyathaneye girdi Eylül ve Başhekim Kemal Hoca ' da koridorun başında görünmüşlerdi bişeyler konuşarak ilerliyorlardı Koray oturduğu sandalyeden kalktı

'' Eylül sana emanet bişi olmasın olur mu sana emanet eylül ''

'' Merak etme Koray elimden geleni yapacağım ''

'' Kemal Bey sizde ameliyata girecek misiniz ? ''

'' Hayır Demir Bey ben orada olacağım sadece bir şeye karışmayacağım ''

'' Eylül sana emanet emenetime sahip çık ''

'' Dua edin sadece Dua edin ''dedi Eylül ve Kemal Hoca ile Ameliyathaneye girdi.

geriye sadece beklemek kalmıştı işte sadece beklemek dua edip beklemek korkmak çaresizliği gerçekten hissetmek içeride olan ve dışarıda olanlar çok farklıydı dışarıda beklemek insanı bitiren nadir şeylerden biriydi.

Ameliyat başlayalı altı saat olmuştu ve tümörlerden sadece üçü çıkarılmıştı Eylül yaptığı ameliyatlardan en risklisini yapıyordu şuan beynin nerdeyse dörtde üçü tümör doluydu tabi bide hastanın Fatma Ateş olması çok ayrı bir meseleydi onu tedirgin ediyordu kendine elbette güveniyordu ama yinede ya bişi olursa ya bişeyler ters giderse diye düşünmekten kendini alamıyordu çok stresliydi terlemesi bunun kanıtıydı cerrahlardan biri fark etmiş olmalıydı ki '' istersen ara ver '' dedi '' hem zaten kalbi bunu nasıl kaldırıyor anlamıyorum altı saat oldu '' diye devam etti Eylül başını kaldırdı

'' sanırım inatçı devam edeceğim kulak arkasında olana çok yakınım şuan bırakamam hem yaptığım ameliyatlardan biri 13 saat sürmüştü sanırım bunuda kaldırabilirim '' dedi ve tekrar beyne odaklandı '' o zaman seni bu kadar tedirgin eden şey ne çok terliyorsun tamam doktorluk zor iştir ameliyatlar kolay değildir ama bu fazla tedirginsin ''

'' onu rahat bırak sende beyin cerrahısın dikkatini dağıtma bırak yaptığı şey normal sıradan bir beyin ameliyatı değil '' dedi diğer cerrah anlamıyordu ne yapmaya çalışıyordu bu ameliyat sırasında dikkatini dağıtmak da neyin nesiydi.

'' sadece onu uyarmak istedim böyle devam ederse hastayı kaybedebiliriz'' dediği an Eylül başını hızla kaldırdı '' dışarı çıkar msın ?''

'' anlamadım ''

'' anlamayacağın bişi söylemedim dışarı çıkarmısın dedim ''

'' sen ne yaptığını sanıyorsun bu hastanenin kadrolu doktoruyum ben ''

'' kodrolu doktor olabilirsin ama bu ameliyatı yapan doktor benim şimdi lütfen dışarı çık '' dedi karşısındaki doktor sinirlenmişti hışımla eldivenini çıkardı ve ameliyathaneden çıktı.

****

'' Demir ''

'' Efendim ''

'' İyi misin ? ''

'' İyiyim iyiyim merak etme ''

'' Ona güveniyor musun ? ''

UNUTULMAYAN GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin