Kendi zihninizde bir yolculuğa çıkmak ve sahip olduğunuzu bile bilmediğiniz olağanüstü bir potansiyeli açığa çıkarmak üzeresiniz. Bu güç, zihninizle cisimleri hareket ettirme yeteneğidir.
Bunları okurken telekinezinin sadece zihninizle cisimleri hareket ettirmekten çok daha öteye geçtiğinden haberiniz yok.
Sesinizi kullanarak cisimleri hareket ettirmeye ya da sadece düşünerek bir şeylerin gerçekleşmesini sağlamaya ne dersiniz?
Zihinsel güçleriniz, şu anda aklınıza gelebileceklerden çok daha ötelere uzanmaktadır. Bu yetenek ve ilkeleri; parayı kendinize çekmek, hayallerinizdeki aşkı bulmak, hayatınıza refah getirecek fırsatlar yaratmak için kullanabilirsiniz. Bazıları buna şans der, ama değildir.
Zihniniz son derece güçlüdür, orada olduklarının farkına dahi varmadığınız küçük ayrıntılar ve seçeneklerle dopdoludur.
Bu yazdıklarımla öğreneceklerinizi uyguladığınız taktirde, hayatınızda "açıklanamayan" deneyimler yaratmaya başlamanızı ve başarmışlık hissiyle gülümsemenizi sağlayacağım.
Mesela sizin için özel olan bir kimseyi düşünün... Birdenbire karşınıza çıktı... Esrarengiz... Belli bir miktar paraya ihtiyacınız var ve birdenbire kucağınıza düştü...
Tüm bunlar şans eseri mi...
Yoksa SİZ mi neden oldunuz?
Bu bölümün tamamını okursanız yapmanız gerekenleri harfiyen öğreneceksiniz. Zihninizin idaresini ele almaya ve bu bilgiden faydalanmaya başladıkça önünüze yepyeni ufuklar açılacak.
Öncelikle bu yeni dünyanın kontrolü sizin elinizde olacak ve hangi bilgilerinizin eksik olduğunu fark edeceksiniz. Daha önce aklınıza bile gelmeyen öğretilerin ve fikirlerin farkına varacak ve "Aaa... işte bu, işte bu eksikti ve ben bunu istiyorum!" diyeceksiniz.
Telekinezinin gerçek olmadığını mı düşünüyorsunuz? Umarım öyle düşünüyorsunuzdur... Zira o zaman, önümüzdeki birkaç gün içerisinde gerçek sonuçlar almaya başladığınızda çok daha fazla heyecanlanacaksınız. Bu bölümde dakikalar içinde zihninizle ilk defa bir cismi hareket ettireceksiniz.
"Tüm bunlar nasıl mümkün olabilir?" diye sorduğunuzu biliyorum. Zaten bana sıklıkla sorulan sorulardan biri. Çoğu insan telekinezinin imkansız olduğuna inanır ve o bir tek düşünce nedeniyle de bu onlar için imkansız hale gelir. Çünkü gücünüz ve yeteneğiniz düşüncelerinizce sınırlandırılmıştır. Kendi sınırlarınızı SİZ yaratırsınız.
Bu, zihninizin kanunlarından biridir. "SİZ neye inanırsanız, gerçek odur." , "Gerçek olduğuna inandıklarınız sizin için gerçekleşir" (Elbette herkes için gerçekleşmeyebilir... Sadece SİZİN için gerçekleşir) Öneğin...
Bir şeyi yapamayacağınızı düşünürseniz, bilinçaltınız bu düşünceyi doğrulamaya çalışacaktır. Bir şeyi yapamayacağınızı düşünerek, bunu gerçekliğiniz haline getirirsiniz (asla mutlu olamayacağınızı ya da daha çok para kazanamayacağınızı ya da bir cismi zihninizle hareket ettirmenin imkansız olduğunu düşünmek gibi...)
Madem aklınızda bir şeyi yapamayacağınıza dair bir gerçeklik yaratabiliyorsunuz, bir de YAPABİLECEĞİNİZ şeylere inanmaya başladığınızda kendinize kurabileceğiniz hayatı gözünüzün önüne getirin.
Henry Ford demiş ki: "İster yapabileceğinizi düşünün ister yapamayacağınızı... her durumda siz haklısınız."
İşte telekineziye giriş niteliğindeki bu basit gösteri, sizin zihninizin hayal edebileceklerinizden de güçlü olduğunu gösterecek. Hayatınızda istediğiniz her şeyi mümkün olduğunu fark edeceksiniz ve ilk sonuçlarınızı almaya başladığınızda da daha fazlasını isteyeceksiniz.Arkadaşlar yararlı oldu mu bilmiyorum. Onu sizler söyleyeceksiniz. Yorumlarınızı bekliyorum ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEKİNEZİ
Non-FictionÖğrenme ve okuduklarınızı uygulama vakti. Siz de yapabilirsiniz... Doğa sıradandır, akıl ise üstündür. Aklınızla doğaüstüne çıkabilirsiniz...