Herhangi bir şeyin var olabilmesi için, öncelikle zihnimizde başlamalıdır, yani düşüncede. Bir şeyin mümkün olabilmesi için bunu önce zihninizde canlandırmalısınız.
Bu ilkeyi daha sonra ayrıntılı olarak inceleyeceğiz, ama şimdilik şunu bilmenizi isterim ki, hayatınızda herhangi bir şeyi yapmak için -bu ister cisimleri zihninizle hareket ettirmek olsun, isterse daha çok para kazanmak- veya birisine istediğinizi yaptırmak, bunun gerçekleştiğini öncelikle zihninizde canlandırmalısınız.
İlk araba gelişigüzel tasarlanmamıştı, o da birisinin zihninde bir fikir olarak ortaya çıkmıştı... Ampul gaipten çıkagelmedi... Öncelikle hayal edilmeliydi... İnsanı Ay'a götüren uzay gemisi bir gerçeklik haline gelmeden önce birisinin aklına gelmeliydi...
Kendiniz için nasıl bir hayat istediğinizi düşünmeye ve hayal etmeye başlayın.
Nasıl bir güce sahip olmak istersiniz?
İnsanları zihninizle harekete geçirebilmek mi istersiniz?
Parayı bir mıknatıs gibi çekmeye ne dersiniz?
Varlığını nesiller boyu sürdürecek bir imparatorluk kurmaya ne dersiniz?
İddalı öyle değil mi?
Tüm bunları ve daha fazlasını yapabilirsiniz... Bunların hepsi de zihninizde başlayacak.
O zaman hadi zihninizi açın ve bırakın şaşırtıcı fikirler aklınıza düşsün. Hayal gücünüzü serbest bırakın ve imkansızlık kavramını atın gitsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEKİNEZİ
Non-FictionÖğrenme ve okuduklarınızı uygulama vakti. Siz de yapabilirsiniz... Doğa sıradandır, akıl ise üstündür. Aklınızla doğaüstüne çıkabilirsiniz...