Şu ana kadar anlattıklarıma ek olarak düşünce gücünüz üzerinde nasıl kontrol sahibi olacağınıza da değinmek istiyorum.
Bir şeyi yapamayacağınıza inanırsanız kendi zihninizde bir engel yaratmış olursunuz.
Bir anda milyonları hayatınıza çekecek kadar motive olduğunuzu ya da dünyanın en önde gelen işadamlarından biri olduğunuzu düşünün.
Tüm bunlar zihninizdeki tek bir düşünceyle başlar. O düşünce, siz gücünüzü kullandıkça, büyümeye ve şekillenmeye başlar. Siz o gücü kullanmaya devam ettikçe de düşüncelerinizi gerçeklik haline getirmeye başlarsınız. Kendinizi ve düşüncelerinizi başarıya doğru harekete geçirirsiniz ve hiç yoktan muazzam bir imparatorluk yaratırsınız. Üstelik elinizde zihninizden başka bir şey yokken.
Bunun farkına varmanızı istiyorum. Zihniniz büyük şeyleri gayet rahatlıkla yapabilir, onu kullanıp geliştirmeye çalışırsak, daha da ötelere uzanır ve daha çok şey yapabiliriz. Bu nedenle küçük şeyleri harekete geçirmek daha başlangıçtır.
Hayallerinizdeki yaşamı, arzuladığınız her şeyi içerecek şekilde yaratabilirsiniz, zihninizi; parayı, arkadaşları, aşkı, başarıyı ve istediğiniz diğer her şeyi bulmak için kullanabilirsiniz. Hepsi size kalmış.
"Neden"inizi unutmayın; zihninizi geliştirmekteki amacınız nedir?
Cisimleri sadece hareket ettirmiş olmak için hareket ettirmek mi yoksa başkalarının ancak hayalini kurduğu bir hayata sahip olmak için zihninizi kullanmayı öğrenmek mi istiyorsunuz?
Kendinizle nasıl iletişim kurduğunuz sizin için nelerin mümkün olduğunu belirler.
Kendinizle anında motive olacağınız ya da başarıya giden yolda büyük adımlar atacağınız şekilde bir iletişim kurabilseydiniz ne olurdu?
"Yapamam" kelimesini hayatınızdan çıkarabilirsiniz. Sizinde görebileceğiniz gibi aslında hiçbir anlamı yoktur.
"Yapamam" aslında "Nasıl yapacağımı bilmiyorum" ya da "Yapmak istemiyorum" demektir. Nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız öğrenebilirsiniz.
Demek ki birisi "Ben zihnimle bir cismi hareket ettiremem ki" diyorsa aslında nasıl yapacağını bilmediğinden ya da yapmak istemediğinden söylüyordur.
Kendinizi "Yapamam" derken her yakaladığınızda, nasıl yapacağımı bilmiyorum, yoksa yapmak mı istemiyorum diye sorun.
Sizi kısıtlayabilecek tek kişi sizsiniz.
Engeller; kısıtlayıcı düşünceden, size gerçek gibi görünen fikirlerden başka bir şey değildir. "Bunu kıpırdatamıyorum" gibi bir fikir sizin için gerçeklik halini almış kısıtlayıcı bir fikirdir.
Bu gibi fikirler sizi telekinezide engelleyecekleri gibi, yaşamınızın diğer alanlarında da engelleyeceklerdir. Ve dediğim gibi, bu sadece cisimleri zihninizle hareket ettirmekten çok daha fazlasını kapsar. Bu, hayatınızda ve dünyada hareket meydana getirmek için zihninizi kullanmaktır. Çalışın ve pratik yapın.
Unutmayın ki ancak temel konularda ustalaştığınız zaman bir sonraki seviyeye geçebilirsiniz. Yeteneklerinizi zorlamak ya da aceleye getirmek sizi ancak hayal kırıklığına uğratır. Ancak, başarılarınız uğrunda ne kadar çalışırsanız o kadar değerlidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEKİNEZİ
Non-FictionÖğrenme ve okuduklarınızı uygulama vakti. Siz de yapabilirsiniz... Doğa sıradandır, akıl ise üstündür. Aklınızla doğaüstüne çıkabilirsiniz...