Sesinizle Cisimleri Hareket Ettirme Yeteneği

1.4K 30 7
                                    

Sadece sesinizi kullanarak dünyada bir hareket yarattığınızı düşünebiliyor musunuz? Sesiniz herhalde her gün kullandığınız bir şey, ama hala konuşma yetinizin gerçek gücünün farkında değilsiniz.
Şimdi ses ile telekineziden bahsedelim.
Düşünce zihninizde başlar ve ses dalgaları aracılığıyla taşınan ve bir cismi istediğiniz şekilde hareket ettiren titreşim yaratır.
Hatırlarsanız şöyle demiştik "Sizin istediğiniz yönde". Telekinezinin gerçek gücü ; bir şeyleri gitmelerini istediğiniz yönde hareket ettirebilmektir. Sadece hareket ettirebilmek değil.
Daha önce bahsettiğimiz ilkeler burada da geçerli.
Konuşabilme yetinizi hayatın size istediğiniz her şeyi vermesini sağlamak için nasıl kullanabilirsiniz? İstediğinizin ne olduğu önemli değil. Şöhret, para, arkadaşlar, arabalar, aşk... Ne isterseniz...
Öncelikle neyi başarmak istediğinizi bilmelisiniz. Sonra bunu çoktan gerçekleşmiş görmelisiniz.
2 tür sesli telekinezi vardır.

Birinci Tip Sesli Telekinezi: Bir cismi hareket ettirmek için sesinizin titreşimlerini kullanmak.
Bu durağan bir cisim de olabilir kişi de. Ama öncelikle, durağan cisimlerden bahsedeceğiz.
Tıpkı düşünce titreşimi gibi, ses titreşimi de kat etmesi gereken mesafe arttıkça zayıflar. Bu nedenle cisme ne kadar yakın olursanız, o kadar iyi sonuç alırsınız.
Unutmayın ki, niyetiniz, ses perdeniz ve şiddetiniz bu cismi kıpırdatmakta bir rol oynayacaktır.
Buna göre; sesinizi kıpırdatmaya odaklandığınız cisimle aynı düzeyde ve gereken şiddette titreşim çınladığında o cismi kıpırdatabilirsiniz.
Bunun kanıtı olarak size bir rock şarkıcısı ve ses eğitmeni Jamie Vendera'dan bahsetmek istiyorum. Jamie "Myth Busters" programına çıktı. Myth Busters o sırada insanın bir bardağı sadece sesini kullanarak parçalamasının gerçekten mümkün olup olmadığını araştırıyordu. Jamie de bunun mümkün olduğunu çeşitli şekillerde kanıtladı.
Burada olan şey onun zihninde önce düşüncenin meydana gelmesi sonra da kadehin çoktan kırıldığını gözünün önüne getirmesidir. Bu uyumu sağladıktan sonra sesi öyle şiddetli titreşimler ve rezonans meydana getiriyor ki kadeh gerçekten de paramparça oluyor.
Sizce onun bunu yapabilmesini sağlayan Allah vergisi bir yetenekle mi doğmuştur, başka kimse bunu yapamaz mı? Tabi ki hayır... Konuşabiliyorsanız, bir sesiniz var. Asıl soru, sesinizi kullanmak ve bununla cisimleri kıpırdatmak üzerine çalışacak mısınız?
İşte bunu siz de yapabilirsiniz... Jamie'den başka kaç kişinin kadeh kırdığını merak ediyor musunuz? Hiç yok. Peki bunun nedeni ne?
Nedeni; Jamie'nin daha başlamadan bardağı kırmış halde gözünün önüne getirebilmesidir. Yaratılan bu düşünce titreşimi gerçeklik ve neticeyi yaratmaktadır.
Başlarda bir anlığına aklınızdan geçen bir fikrin nasıl da bir cismi hareket ettirme yetinizi yok edebileceğinden bahsetmiştik. Aynısı bunda da geçerlidir.
Kadehe bakıp da kendi kendinize bir an için bile olsa bu mümkün değil derseniz başarısız olacağınız bir senaryo yaratmış olursunuz. Kadehin kurulmadığını gözünüze canlandırırsınız ve aldığınız sonuç bu olur. İlk başladığınızda bu sık karşılaşılan bir durumdur ve kısıtlayıcı bir inançtır.
Ancak, daha başlamadan kadehin parçalandığını gözünüzde canlandırdığınızda, bunun yapılabileceğini ve yapılacağını bilirsiniz. Başka türlü bu aktiviteyi başaramazsınız.
Her şeyin düşüncede başladığını unutmayın. Öncelikle zihninizde canlandırmalısınız, sonrasında bunu gerçeğe dönüştürebilirsiniz.

İkinci Tip Sesli Telekinezi: İnsanları harekete geçirmeye başlayın.
Bir cismi zihninizi ve sesinizi kullanarak hareket ettirebilmenin harika olduğunu düşündüyseniz bir de insanları harekete geçirmeye başlamanın nasıl olacağını düşünün...
Ya sırf zihninizi ve sesinizi kullanarak insanlara istediğinizi yaptırabilseydiniz? Aslında insanları zihninizde tuttuğunuz düşüncelerle ve bu düşünceleri sesinize aktararak harekete geçirebilirsiniz.
Çünkü düşünceler şeylerdir... Tıpkı diğer her şey gibi onların da bir titreşimi vardır ve sahip oldukları titreşimin miktarı da nasıl iletildiklerine bağlıdır.
Birisiyle iletişim kurmak için sadece zihninizi kullanmaya "telepati" adı verilir, ama bu düzenli kullanım için biraz daha zordur, zira diğer kişinin hem sizin mesajınızı almaya açık olması hem de aynı frekansta olması gerekir. Tıpkı bir radyonun ayar düğmesi gibi... Doğru istasyona ayarlı değilseniz ve yanlış frekansı çekiyorsanız parazit dışında bir şey duyamayacaksınız. Eğer iletişim kurmaya çalıştığınız kimse sizinle aynı frekansta değilse, istediğiniz sonuçları alamazsınız.
İnsanları istediğiniz yönde hareket ettirecek sesli stratejileri öğrenerek zamanınızı daha iyi değerlendirebilirsiniz. Daha güvenilir bir yöntemdir, çok daha güçlüdür ve kendi hayatınızda bunu kullanmaya bugünden başlayabilirsiniz.

Bu bölümde İkinci Tip Sesli Telekineziye sadece bir giriş yaptım. Eğer isterseniz ayrıntılı bir biçimde diğer bölümlerde açıklayabilirim. İsteyip istemediğinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim ^^

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin