En büyük başarınızı, bu adımları uyguladığınız ve farkına varmadan yetkin hale geldiğiniz (yani üzerinde düşünmenize gerek kalmadığı) zaman elde edeceksiniz.
Odağınızın ve niyetinizin üzerinde düşünmenize gerek kalmadan, aynı anda olması gerekir. Nefes alıp vermeniz ya da kalbinizin atması gibi. Ya da kendinizi dikkat dağıtan her şeye kapatıp, nerede olursanız olun o fikre tutunmak gibi.
Haliyle bunu yapmak sessiz bir ortamda daha kolaydır, ama bunu her yerde yapabilecek noktaya da gelebilirsiniz. Bir şeyi tekrar tekrar uyguladığınız zaman, her seferinde üzerinde düşmenize gerek kalmadan da yapabilmeye başlarsınız. İşte yeteneklerinizin ulaşması gereken nokta budur. Buna bir örnek; gitar çalmak ve araba kullanmak olabilir. Bir gitarı ilk defa elinize aldığınızda herhalde bir rock yıldızına parmak ısırtan bir solo atamasınız, değil mi? Tabii ki atamasınız, öncelikle parmak alıştırmalarını yapmanız gerekir, parmak hareketlerini ve hangi tellerden hangi seslerin çıktığını öğrenmeniz gerekir. İlk başlarda gitardan pek düzgün sesler çıkaramazsınız. Ritmi çözmeniz gerekir, parmaklarınızı nereye koyacağınızı düşünmeniz gerekir vs. Ama üzerinde bir süre çalıştığınızda, daha düzgün sesler çıkarmaya başlarsınız. Birkaç haftada, başlarda birkaç ayda gösterdiğiniz gelişmeden fazlasını göstermeye başlarsınız. Her şey yerine otutuyor gibidir. Artık parmaklarınızı nereye koyacağınızı düşünmeniz gerekmez, nerede olduklarını zaten bilirsiniz... Farkında olmadan yetkin hale gelmişsinizdir. O şeyi yaparken üzerinde düşünmeniz gerekmez.
Hayatınızda başardığınız her şeyde ilk başlarda çok kötüydünüz, ama çalıştıkça gitgide daha iyi olmaya başladınız, ta ki ustalaşana kadar. Şimdi bunlar size ne kadar da basit geliyor.
Bunlar üzerinde çalışmaya devam ederseniz zihinsel yeteneklerinizin geleceği nokta budur işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEKİNEZİ
Kurgu OlmayanÖğrenme ve okuduklarınızı uygulama vakti. Siz de yapabilirsiniz... Doğa sıradandır, akıl ise üstündür. Aklınızla doğaüstüne çıkabilirsiniz...