Bunlar telekineziyi öğrenmek isteyen insanların düştüğü en büyük iki tuzaktır. Bu hatalardan herhangi birini yaptığınız takdirde, sizi temin ederim ki, zihinsel güçlerinizi asla sahip olduğunuz potansiyeli kullanacak kadar geliştiremeyeceksiniz.
Telekinetik yeteneklerinizi yine bir dereceye kadar kullanabileceksiniz, ama mümkün olan zirvede değil. İşte o en yaygın iki hata.
Hata-1 -- Başkalarının sizi telekinezinin gerçek olmadığına ikna etmesine izin vermek. Eğer başkalarının size bunu yapamayacağınızı ya da bunun imkansız olduğunu söylemelerine izin verirseniz bilin bakalım ne olur, zihninizin ve inanç sisteminizin kontrolünü onlara teslim etmiş olursunuz, böylece sizin için neyin mümkün neyin imkansız olduğuna onlar karar verir.
Üstelik gerçekte size tek söyledikleri de kendileri için neyin mümkün olup neyin olmadığıdır.
Başkalarından gelen telkinler bulaşıcı olabilir. Özellikle de olumsuz, kısıtlayıcı ya da kırıcı fikir ve inançlar.
Sakın gücünüzü öylece bir kenara atmayın. Bırakın onlar kısıtlı olsun ve istediklerine inansınlar. Eğer onların gerçekliğine inanmaya başlarsanız, o zaman onların kısıtlı dünyasına tabi olursunuz. Onların nasıl yapacaklarını bilmemesi, bunu imkansız kılmaz.
Bir zamanlar herkes dünyanın düz olduğuna inanıyordu. Ama hepimiz bunun da tam olarak doğru olmadığının farkına vardık.
Birileri size "Bu kandırmaca" ya da "Madem gerçek, bu bankı kıpırdat bakalım" bile diyebilir. Onları eğlendirmek ya da bunun gerçekliğine ikna etmek sizin işiniz değildir, inanıyorlarsa ne ala... İnanmıyorlarsa da pekala.
Siz neye inanırsanız, sizin için o gerçek olur. Eğer başkalarının neye inanacağınızı size söylemesine izin verirseniz, gerçekliğinizi ve hayatınızı kontrol etmelerine izin vermiş olursunuz.
Böylece, biraz sonra anlamaya başlayacağınız üzere parayı kolayca elde edeceğinize inanın, parayı kendinize çekmeye başlayacaksınız... İnsanların sizi sevdiğine inanın, göreceksiniz onları da kendinize çekeceksiniz.
Ama insanların sizi sevmediğine ya da para kazanmanın zor olduğuna inanırsanız bunları kolaylıkla kendinizden uzaklaştırmış olursunuz. Zihninizle cisimleri hareket ettirme yeteneğine sahip olduğunuza inanmalısınız.
Hata-2 -- Çabucak olağanüstü sonuçlar beklemek. Birilerinin bir arabayı zihinleriyle hareket ettirdiği bir filmi ya da Star Wars'ta gücü kullanan Jedi'ları izlemiş ve "Vay be, bunu ben de yapabilmek istiyorum" diye düşünmüş olabilirsiniz. Çoğu kimse hemencecik böyle şeyler yapmayı isteme gafletine düşer, sonra da bunu on dakikalık çalışmayla yapamadıkları için hayal kırıklığına uğrar ve bunun mümkün olmadığını düşünmeye başlar.
Öyle şeyler filmlerde olur, imkansız değildirler ama çok çalışmanızı ve becerilerinizi geliştirmenizi gerektirirler.
Derhal olağanüstü sonuçlar bekleyenler genellikle kendilerinden ümidi keser ve "Bu işe yaramıyor" diye düşünürler. Sonra da bu onlar için gerçeklik halini alır. Daha emekleyemeden koşmak isterler.
Emin olun kısıtlayıcı düşünce aklınıza bir defa düşerse haklı olursunuz ve bu asla işinize yaramaz.
Telekinezi, diğer her şey gibi bir öğrenme sürecidir. Şunu da fark edeceksiniz ki, yapmak üzere olduğunuz şey yeteneklerinizde ustalaşıp bunları geliştirmenize giden yolun daha en en başıdır. Bu işin en küçük parçası, ilk tuğlasıdır. Sonra bu temelin üzerine birkaç tuğla daha koyacak ve attığınız temelin üstüne bir yapı inşa etmeye başlayacaksınız.
Bebekken dengede kalmayı becerip düşmeden birkaç metre yürüyebilene kadar herhalde aylarca uğraşmışsınızdır. Uzun lafın kısası; hepimiz bir yerlerden başlamak durumundayız.
Telekinezi konusunda çalışmalı ve bu yeteneğinizi geliştirmelisiniz. Bu bölümün sonuna geldiğinizde küçük bir cismi hareket ettirecek olsanız da, bu aynı gün içerisinde bir arabayı hareket ettirebileceğiniz anlamına gelmez.
Eğer yeteneğinizi ve becerilerinizi geliştirmek istiyorsanız, bunun üzerinde çalışmalısınız. Bir defa yeteneğinizi geliştirip bunun gerçekleştiğini gördüğünüz zamansa bu yeteneğe sarsılmaz bir biçimde sahip olacaksınız ve hayatınız boyunca da istediğiniz zaman yapabileceksiniz.
Arkadaşlar bundan sonraki bölümlerde adım adım neler yapacağınızı anlatacağım. Eğer aklınıza takılan bir şey olursa bana wattpad'in özel mesaj özelliği ile ulaşabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEKİNEZİ
No FicciónÖğrenme ve okuduklarınızı uygulama vakti. Siz de yapabilirsiniz... Doğa sıradandır, akıl ise üstündür. Aklınızla doğaüstüne çıkabilirsiniz...