Shaker pov.
Trzymałem torbę Rose, nie zamierzałem słuchać jej upierania się, że może to wziąć ode mnie. Jednak ja wolałem aby się nie prze męczyła.
Shaker : Może jednak chcesz u mnie zostać na kilka dni. - zaproponołem. - Nie chcę abyś wracała do pracy. - Miałem cichą nadzieję, że jednak się zgodzi.
Rose : Shaker spokojnie. Jestem silna i dam sobie radę. Poproszę wujka Aramaki'ego albo moją siostrę czy mogę u nich zostać - Powiedziała gdy stanęła na chwilę i zaczęła się rozglądać.
Shaker - To ty masz siostrę ? - zapytałem zdziwiony.
Rose - Tak. Jest lekarzem w tym szpitalu. Czasem ją odwiedzam w pracy. - Powiedziała i poprawiła sznurówkę.
Shaker : Serio? Ja myślałem że jesteś jedynaczką , która była oczkiem w głowie sekcji 9.
Rose - W części masz rację . Byłam ich oczkiem , ale też mogłam brać udział w tajnych misjach. Uwierz mi wiele razy ratowałam im skórę. - Powiedziała wstając.
Może gdy ją odwiozę do domu, to wtedy lepiej ją poznam. Tak to dobry pomysł.
Shaker : Wiesz, co . Nie będziesz miała nic przeciwko temu jak zawiozę Cię do domu. Nie chcę abyś jechała autobusem - zaproponowałam jej.
Uśmiechnęła się delikatnie, a po chwili zabrała ode mnie torbę.
Rose : Dziękuję za propozycje . To naprawdę miłe, ale nie musisz tego robić. Mój samochód stoi niedaleko szpitala. Widzisz właśnie tam jest. - pokazała palcem na parking
Szczęka mi opadła. Skąd ona bierze takie auta. To był najnowszy model Camaro.
Rose - Zamknij buzię , bo jeszcze Ci coś wleci. - powiedziała, a ja zamknąłem usta. - Podrzucić Cię gdzieś ? Na przykład do domu ? Wiem że nie masz przy sobie samochodu.
Ajj , to ja chciałem jej to zaproponować. Dlaczego ta dziewczyna musi mnie wyprzedzać.
Shaker - Jasne czemu nie. - Powiedziałem.
Wsiedliśmy do samochodu, a ja wciąż nie mogłem uwierzyć że siedzę w Camaro, nawet El Matador nie ma takiego pojazdu.
Rose : Zapnij pasy. - powiedziała. Włożyła kluczyk do stacyjki , a po chodzi go odpaliła.
Jechaliśmy w milczeniu. Nie wiedziałem czy mam się odezwać czy może jednak nie.
Po kilku minutach byliśmy pod moim domem.
A potem wróciłem do domu gdzie zacząłem się przygotowywać na imprezę do Luźnego Joe.
------
HeyoDzisiaj planuje dodać wszystkie odcinki do maratonu. Rozdziałów będzie 15-17.
Do zobaczenia.
CZYTASZ
Siotrzenica Trenera
FanfictionSupa Strikas, najlepsza drużyna piłkarska . Pewnego dnia Shaker wbiega spóźniony na trening, gdy myślał że nie zdarzy przez przypadek wpadł na dziewczynę, która była w centrum treningowym. Miała na sobie czerwony kapelusz i płaszcz w tym samym kolor...