To love you more

82 18 8
                                    

Několikrát za sebou zběsile zamrkal. Neuvědomil si, že již hodnou chvíli hleděl do prázdného prostoru. Dovolil svým smutným myšlenkám, aby mu přinesly do jeho myšlení ukrutnou bolest, která mu přivodila nemilosrdné muky. Nikdy si vlastně neuvědomil, jaký uspokojivý pocit mu přinášela bolest. Vyplnila všechny přebytečné jámy a zvítězila nad ostatními emocemi, které mu překážely. I když se každým dnem intenzita zvyšovala, časem si zvykl.




Když mohl cítit bolest, znamenalo to, že nebyl úplně krutý a neměl srdce z kamene?





Správnou odpověď by mu dokázal poskytnout jen jeho nebeský andílek. V takovém případě by mu nejdříve pověděl všechny nesprávné informace, které považoval za pravdivé, později by udělal vše možné i nemožné, aby ho přesvědčil o jejich vzájemné lásce. Zatímco starší by ho pevně držel ve svém náručí, tiskl si ho na hruď, do ucha by mu šeptal tiché, milostivé vyznání lásky, donekonečna rozmazloval a líbal celou tvář a na jakoukoli část jeho křehkého těla pokládal něžné pusinky, které jeho milenec měl tak rád.





Doslova cítil jeho vůni, i když nebyl při něm. Uběhlo již hodně měsíců od té doby, co naposledy spatřil ty oči hluboké jako dvě studny, ve kterých se dokázal utápět celé hodiny a nenašel záchranu. Nevěděl, zde vůbec někdy toužil být zachráněný od Taehyungovy lásky. Přál si nikdy nevlastnit své srdce, protože už od prvního dne věděl, že si ho nevědomky ukradl Taehyung. Ze začátku si on jen bezohledně vzal čistou duši, aby se pobavil a vyplnil svůj volný čas. I přes to si mladík získal jeho plnou pozornost, odcizil mu všechny naděje na útěk od jeho lásky, pobláznil mu mysl a poté ho krutě opustil.





Mohlo to vypadat, že všechno sdíleli společně a byli si rovnocenní, jenže Taehyung nadobro ovládal Jungkooka, který se dobrovolně ujal bytí otrokem jeho lásky.





**✿❀❀✿**





MILOVAT VÍC

Vem mě zpět do náruče, kterou tak miluji.
Touži po mně tak, jako jsi toužil předtím.
Pohlaď mě ještě jednou.
A vzpomeň si, když
tu nebyl nikdo, koho jsi chtěl víc.

Nechoď, víš, že mi zlomíš srdce.
On tě nebude milovat tak, jak budu já.
Jsem jediný, kdo zůstane,
když on odejde.
A ty víš, že já tady stále zůstanu.

Budu na tebe čekat.
Tady uvnitř mého srdce.
Jsem jediný, kdo tě chce milovat víc.
Uvidíš, že ti můžu dát
všechno, po čem toužíš.
Nech mě být tím jediným, který tě miluje víc.

Podívej se na mě tak, jak jsi nikdy nedokázal.
Tak mě obejmi, nemůžeš odejít.
Jen ve mě uvěř.
Přiměju tě vidět,
všechny ty věci, které touží vědět tvé srdce.

Budu na tebe čekat.
Tady uvnitř mého srdce.
Jsem jediný, kdo tě chce milovat víc.
Uvidíš, že ti můžu dát
všechno, po čem toužíš.
Nech mě být tím jediným, který tě miluje víc.

A nějakým způsobem všechna naše láska,
kterou jsme měli, může být zachráněna.
Najdeme způsob, ať to stojí cokoliv.

Uvěř ve mně.
Přiměji Tě vidět,
všechny ty věci, které Tvé srdce touží znát.

Budu na tebe čekat.
Tady uvnitř mého srdce.
Jsem jediný, kdo tě chce milovat víc.
Uvidíš, že ti můžu dát
všechno, po čem toužíš.
Nech mě být tím jediným, který tě miluje víc.

Let's talk about love or The fear of letting go [KookTae] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat