Capitolul 8

214 16 0
                                    

Nu pot sa cred ca a venit ziua asta. Toată viața am sperat ca o voi lua pe urmele părinților mei, ca ma voi căsătorii din iubire. Dar nici pe departe...in doar câteva ore viața mea se va schimba radical.

M-am pus de acord cu Valerius cu o seara înainte ca fratele meu și câțiva oameni din clanul meu sa fie prezenți, altfel nu voi semna contractul. Sper ca este bine, dacă voi vedea vrei rana pe el , câtuși de mică, voi reacționa foarte urat și impulsiv.

-Ana, pot sa intru? Aud vocea lui Brando de după ușă.

-Intra. Ii spun și ii priveam reflexia in oglinda mare din fata mea.

-Wow...știu ca probabil nu ai nevoie sa auzi asta, dar arați minunat.

Un mic zâmbet mi-a apărut in colțul gurii.

-Multumesc. Nici tu nu arați prea rău.

-Ceva nou? Spune increzator și ne-a bufnit rasul.

-De ce ai venit?

-Am vrut sa îți spun ca te pot insotii eu spre altar. Știu ca nu de asta ai nevoie dar

-Mi-ar face plăcere. Îl întrerup si părea surprins. Având in vedere ca fratele meu nu o poate face, tu ești singura figura prietenoasa din familia asta.

-Perfect atunci. Și mai am ceva pentru tine.

A scos din buzunarul de la sacou o cutiuta. Acolo se afla o brățara cu diamante si am rămas surprinsă de gestul lui.

-Nu trebuia Brando.

-Sa îți reamintești ca nu ești singura aici, asta îți va purta noroc.

L-am îmbrățișat si atunci Luna a intrat brusc.

-Scuze nu ma așteptam sa fii însoțită. Pot reveni. Spune dar o opresc.

-Eu tocmai plecam. Spune Brando si iese fulger pe ușă. Luna a închis usa si m-a privit din cap pana in picioare.

-Ești divina scumpo. Spune si ma săruta pe creștetul capului. Nu am putut sa trec cu vederea cutia din mâna ei. Și ti-am adus asta. Continua ea parca citindu-mi gândurile.

Ii i-au cutia si o deschid. Acolo văd o lenjerie de noapte.

-Apreciez gestul dar nu cred ca o voi folosi in seara asta .

-Este tradiție scumpo. In plus Valerius m-a pus sa ti-o dau si a insistat sa o porți.

In niciun caz nu voi purta asta.

-Cred ca este clar ca nu suntem adepții tradițiilor. Nu este nimic real in chestia asta. Și știu ca tu in continuare crezi ca Valerius se va schimba, dar ura pe care ne-o purtam este reciproca și mult prea mare.

-Intr-o buna zi îmi vei da dreptate. Acum hai sa mergem.

  Mi-am aranjat rochia o ultima data și am plecat cu pași mici spre locul pregătit. Am emoții, dar nici pe departe pentru ca sunt incantata ca voi face parte din familia Medici, ci pentru ca îmi voi vedea fratele după atâta timp in care nu ne-am văzut.

   Brando m-a luat de brat in timp ce Luna ma privea mândra. Am dat ochii cu toată lumea din încăpere și inafara de Aldo, Enzo și Java nu cunosc pe nimeni. Pana și afurisita de Lucinda este prezenta și asta mi-a provocat repulsie. I-am zâmbit fratelui meu carea privea trist, după care atenția mea a picat pe Valerius.
  Stătea drept, cu privirea fixa, parul perfect aranjat, costumul negru așezându-se perfect pe corpul lui, nu mima nici o emoție. Asta este bărbatul cu care va trebuii sa îmi petrec viața?
  Odată ce am ajuns fata in fata privirile ni s-au intersectat. M-a analizat fără urma de sentimente și a recăpătat contactul vizual. Simteam fiecare privire pe noi si tot ceea ce fac este sa par credibila și fără frica.

Mafia bloodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum