Capitolul 2

266 16 0
                                    

-Nu ai de gând sa ma bagi în seama? Strig la Enzo în timp ce el se uita la televizorul asta nenorocit.

Tăcerea lui ma enervează la maxim. Întotdeauna este nemulțumit.

-Sa nu uitam ca m-am băgat în rahatul asta numai pentru ca tu și Aldo nu stați în banca voastră.

-Haide Enzo, dacă nu era ea cine știe ce mi-ar fi făcut Armando. Ii spune Aldo dar el doar începe sa rada.

Ce i se pare amuzant?

-Ce te-a pus sa ii oferi în schimb? Îmi vorbește în sfârșit și în loc sa îmi mulțumească, asta ma întreabă?

Dacă ar știi ce a trebuit sa fac l-ar omorî și pe el si pe mine, chiar dacă asta ar duce la un război și mai mare.

-Nimic. Răspund sec și ma pregăteam sa plec dar ma ia de mana.

-Spune-mi Ana! La naiba nu mai fi încăpățânata.

-A spus ca ii rămân datoare cu un favor. Și asta chiar era o mica parte din adevăr. Acum spune-mi tu ce naiba căutați în curtea capului clanului Medici?!

-Nu este treaba ta.

Am pufnit și m-am uitat la Aldo care doar a ridicat mâinile în semn ca nu va vorbii.

-Având în vedere ca mi-am riscat viata pentru voi, eu zic ca este treaba mea. Poate ca nu te-ai obișnuit cu ideea dar eu conduc aici și trebuie sa știu tot altfel conducerea mea se va pune la îndoială! Nu vreau sa fiu văzută ca pe o veriga slaba din cauza voastră.

-Vrei sa îți spun ce naiba am cautat acolo?

-Nu Enzo. Nu face asta. Se baga Aldo peste el însă nu l-a băgat în seama.

-Da asta vreau. Nu mai vreau secrete între Callisto!

-Părinții noștrii nu au murit în accidentul ala de mașină pentru ca un idiot le-a tăiat calea! Un Medici a plătit șoferul sa ii omoare și sa facă sa para un accident!

În momentul asta picioarele parca mi s-au făcut de jeleu și simțeam cum toată camera se învârte cu mine.

-De ce ar face Medici asta? Știe ca este o încălcare a acordului.

-Pentru ca bunicul lui Valerius i-a jurat bunicului nostru ca se va răzbuna pe cineva din familie dacă nu iese din ascunzătoare, și nenorocitul a dispărut de tot!

Nu pot sa cred ca m-am culcat cu omul care ii este ruda ucigașului părinților mei. Ca cel pe care cautam sa ma răzbun atâția ani a fost chiar în fata mea.

-De ce naiba ați ascuns asta de mine? Cum ați putut?

-Pentru ca nu erai destul de matura și te-ai fi dus după Medici.

-Fii sigur ca asta o sa fac și acum.

-Bunicul lor a murit Ana, nu ii halesc dar nu mai are rost acum.

-Nu ma voi lăsa pana unul din ei nu va varsa sânge în fata mea. Și nu înțeleg ce legătură avea asta cu ce făceați voi acolo.

-Au furat ceva de la ai noștrii și am vrut sa îl recuperez.

Era prea multa informatie pentru mine și oricât de mult încerc sa par tare în fata lor nu pot. Asa ca mi-am luat paltonul și am ieșit imediat cu strigatele lor în urma mea. Ma bucur ca nu au venit după mine. Am nevoie de timp singura.
Ura și sila pe care o simt acum este copleșitoare. Ca am lăsat mâinile murdare ale lui Valerius Medici sa ma atingă, m-a privit în ochi știind ce s-a întâmplat între familiile noastre... Si acum înțeleg de unde și ura asta a fratelui meu pentru el. Idiotul trebuia sa îmi spună înainte sa fac greșeala vieții mele. Ce am făcut, va avea multe consecințe căci eu nu trebuia sa îmi pierd darul decât cu cel cu care ma voi căsători. Și asta ma va afecta foarte mult pe viitor.

Mafia bloodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum