Valerius pov
Care e problema ei?
-Val..spune Lucinda îmbrățișându-ma dar o dau la o parte.
-Du-te acasă. Ii spun vrând sa plec.
-Poftim? Iubitule, trebuia sa fie seara noastră.
-Nu mai am chef, pleacă înainte sa chem gărzile.
-Mereu te schimbi când e ea in preajma. Remarca și ma întorc mânios.
-Despre ce naiba vorbești?
-Când e ea in preajma nici măcar nu ma mai observi.
Am luat-o de gât și am pus-o in genunchi.
-Nu mai pune la îndoiala ce fac. Ieși, nu vreau sa te mai văd.
-Dar...nu poți sa faci asta!!! Striga cu lacrimi in ochi.
-S-a temtinat Lucinda. Din momentul asta e interzis sa mai vi aici.
-Va plăti pentru asta.
-Dacă te atingi de un singur fir de par de al ei nu voi ezita sa îți Indes glonțul in cap.
-Ești un nemernic!
-Treci peste. Spun total nepăsător.
Pur și simplu nu mai simt plăcere când o ating, nu mai pot sa o văd in fata ochilor caci îmi provoacă doar nervi. In plus, a devenit atât de geloasa când am fost destul de clar ca nu vreau așa ceva.
-Credeam ca nu mai termini cu ea. Îmi spune Brando odată ce intra in biroul meu.
-Nu este treaba ta ce fac.
-Știi ca nu am suportat niciodată sa o văd pe aici. Se pare ca ti-a băgat cineva mințile in cap.
-Termina. Ii spun plictisit. De asta ai venit?
-Normal ca nu. Vreau sa fi cu ochii pe Anastasia, nu pare sa se simtă bine și Vince mi-a spus ca a avut câteva amețeli.
-Idiotul de ce nu mi-a zis?
Am dat cu pumnul in masa și l-am chemat de îndată aici.
-De ce nu mi-ai raportat imediat de stările Anei? Strig la brunetul din fata mea.
-I-am zis lui Brando sa îți zică, calmează-te.
-Vince de câte ori sa îți zic sa nu îmi mai forțezi nervii?
-Nu se va repeta, nu știam ca este atât de important.
-Acum știi, bebelușul trebuie sa fie in siguranța.
-Doar el? Sau Ana.
El lipsea sa ma streseze cu lucrul asta. Au început amândoi sa rada și m-am uitat nepăsător la ei.
-Ați terminat? Ii întreb însă continuau sa rada.
-Capul clanului Vipers te-a invitat la o petrecere la conacul lui împreuna cu Ana. A insistat sa vi. Ma anunța Brando
-Vom fi acolo.
Au ieșit și am început sa ma uit printre niște documente după care m-am culcat. Nu îmi place sa dorm dar simt o durere de cap imensa.
-Val? Aud o voce și o văd pe Anastasia întinsa pe jos.
Avea urme de sânge pe ea și m-am uitat in spre burta ei. Am simțit un gol imens cand am realizat ca bebelușul nu mai era acolo.-Ana ce s-a întâmplat! Strig și simteam ceva ce nu am mai simțit niciodată. Oare asta este frica?
-Îmi pare rău, nu l-am putut salva. Lacrimile si durerea din ochii ei ma făceau sa ma simt atât de rău..
CITEȘTI
Mafia blood
Teen FictionFiindcă "vina" Anastasiei nu era decât aceea ca l-a iubit chiar dacă i-a dat o mie de motive sa nu o facă. Fiinca "vina" lui Valerius nu era decât aceea ca nu știa cum sa își controleze sentimentele pentru Ana. Un fugar al iubirii și o prizoniera...