"Anastasia"
-Ești pregătită scumpo? Ma întreabă mama lui Valerius și deschid ușa.
-Nu, dar nu am de ales.
Mi-a zâmbit cu părere de rău și am coborât în living. Valerius ne aștepta împreună cu iubita lui. Doamne cât am de gând sa o vad?
-Bună Luna. Ii spune Lucinda mamei lui Valerius și mi-am dat ochii peste cap. Atâta lipsa de bun simt.
-Doamna Medici, Lucinda. Ți-am mai spus.
Am ras în coltul gurii căci la asta nu ma așteptam și frustrarea de pe fata Lucindei nu ma face decât sa râd și mai tare în interiorul meu.
-Tu ce razi?
-Nu te-a băgat nimeni în seama. Ce ar fi sa îți vezi de printul tău.
-Cum îndrăznești? Ești un nimeni în familia asta.
-Poate ca în familia asta sunt un nimeni, cu toate ca ma îndoiesc având în vedere ca voi fi viitoarea mama a copilului lui Valerius. Dar scumpa mea, în lumea mea nu ai vrea sa te pui cu mine, ai noroc ca nu îți indes glonțul asta pe gat. Cat timp ma vezi vreau sa întorci capul.
Luna m-a tras de mana afara și a oftat.
-Încearcă sa o ignori scumpo, ok?
-Nici dumneavoastră nu o înghițiți?
-Niciodată nu am înțeles de ce se vede fiul meu cu ea. Dar simt ca nu se va întâmpla pentru încă mult timp.
-Eu nu as fi asa sigura. Par legați într-un mod foarte ciudat.
-Îmi cunosc fiul, va alege bine. Acum este doar acaparat de furie. Și spune-mi Luna.
-Nu se poate, e lipsa de respect. Și dacă cineva ar merita respectul meu în aceasta casa tu ești acea persoana...Totuși, pot sa te întreb ceva?
Odată ce am urcat în mașină m-au acaparat câteva gânduri.
-Sigur.
-De ce nu îmi purtați atâta ura ca restul familiei?
A fost ceva ce mi-a trecut prin cap încă de la început. Este singura care nu a ridicat tonul la mine și nu m-a făcut sa ma simt în plus.
-Da nu te urăște nimeni scumpo. Armando si Valerius încă nu realizează ca nu este vina ta pentru ce s-a întâmplat cu bunicul tău. Vor ce este mai bine pentru familia lor atâta tot, dar în viitor se vor obișnuii cu ideea. Și poate chiar veți ajunge sa va iubiți.
-Asta nu se va întâmpla. Eu fac asta pentru a imi proteja fratele și el o face pentru voi.
-Am fost în situația asta când l-am cunoscut pe soțul meu.
-Valerius nu este capabil sa iubeasca, și știu ca nu ar trebuii sa spun asta. Pana și cu Brando se comporta de parca el are dreptul sa îl controleze.
-Pentru ca Alberto l-a învățat sa conduca după bunul plac, și asta înseamnă că trebuie să asculte toată lumea de el, inclusiv familia. Și cu noi e la fel de multe ori, dar de când ai venit simt o schimbare în el.
-Nu va faceți speranțe. Între mine și Valerius va fi întotdeauna un război.
Am ajuns după ceva timp în care am mai vorbit. Luna este o femeie de excepție, pe lângă frumusețea ei aparte. Valerius a moștenit ochii ăștia verzi superbi de la ea. Și sincer, simt o oarecare ușurare ca este cineva în familia asta care nu ma vrea moarta.
CITEȘTI
Mafia blood
Roman pour AdolescentsFiindcă "vina" Anastasiei nu era decât aceea ca l-a iubit chiar dacă i-a dat o mie de motive sa nu o facă. Fiinca "vina" lui Valerius nu era decât aceea ca nu știa cum sa își controleze sentimentele pentru Ana. Un fugar al iubirii și o prizoniera...