"ဘာရယ္...မိန္းမဟုတ္လား...အာ့ဆို အန္တီက Lesbian ေပါ့.. "ပန္း လန႔္ကာ ေအာ္ခ်လိုက္သည္...
"ေအာ...ဒါေလးက ဘယ္သူေလးလည္း..."ယိုင္ထိုးထိုးျဖင့္ ပန္းတို႔ထိုင္ေနေသာဝိုင္းသို႔ေရာက္လာေသာ လူႏွစ္ေယာက္...
"သူေလးက တို႔႐ြာမွာနာမည္ႀကီးေနတဲ့ ၿမိဳ႕သူေလးျဖစ္မယ္..."
"ေအာ...ၿမိဳ႕သူေလးကလည္း ဒီလိုေနရာေတြစိတ္ဝင္စားသလား..."
"က်ဳပ္တို႔နဲ႔အတူလာေသာက္လွည့္ပါ့လား...ဗ် ဖိတ္ေခၚပါတယ္...က်ဳပ္တို႔တိုက္မွာပါဗ်.."ထိုလူႀကီးႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ရိသဲ့သဲ့စကားတို႔သည္ ပန္းရဲ႕သိကၡာတို႔ကိုထိခိုက္ေနေလသည္..ေအးေလ ပန္းကလည္း အေနအထိုင္မဆင္ခ်င္ခဲ့သည္မလား။
"ဘာလည္း ခင္ဗ်ားတို႔က ကိုယ့္လမ္းကိုယ္သြားပါ့လား..."ေနေဇာ္ အေသာက္မ်ားသြားဟန္တူသည္...ယိုင္ထိုးထိုးျဖင့္ ထကာ ထိုလူႀကီးႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ကာ ေဟာက္လိုက္သည္...
"ဟိတ္ေရာင္ ေနေဇာ္...မင္း ကဘာေကာင္မလို႔ လာဂ်ိဳေထာင္ေနရတာလည္း.. "
"ဘာေကာင္ေနေနဗ်...ကိုယ္ကေမြးရင္ ကိုယ့္သမီးအ႐ြယ္ကေလးကို အဲ့ေလာက္ပဲ တႏွာ႐ူး ရိသဲ့သဲ့လုပ္ရသလား.."
"ေအး လုပ္ေတာ့ ဘာျဖစ္လည္း... အေစာ္ကားမခံႏိုင္ မေခၚခဲ့နဲ႔ေပါ့ဟ...အိမ္ထဲမွာပိတ္ထား.."
"ဟာ ဒီဘိုးေတာ္တို႔ကေတာ့..."ေနေဇာ္ ထိုလူႀကီးတို႔ကိုလက္ထဲတြင္ကိုင္ထားလက္စ ထန္းရည္ ခြက္ျဖင့္႐ြယ္လိုက္သည္...ပန္းကိုလည္း ေနေဇာ္ ေရွ႕ကမားမားမတ္မတ္ကာထားေလသည္...ပန္းလည္း ဒီလိုအေျခအေနကိုတစ္ခါမွမႀကဳံဖူးေတာ့ေၾကာက္မိကာ ေနေဇာ့္ အက်ီေလးကိုဆြဲထားေလသည္..ရန္လည္းမျဖစ္ေစလိုပါ...
ပန္း တစ္ခုေတာ့ ေက်းဇူးတင္ရေပလိမ့္မည္...ညီမတစ္ေယာက္သဖြယ္ ပန္းကိုေနေဇာ္ကာကြယ္ေပးေနေလသည္...
"ဟာ...ဒီေကာင္ကေတာ့ ငါလုပ္လိုက္ရ..."
"လုပ္ေလ သတၱိရွိရင္..."ေနေဇာ္ အရက္အရွိန္ေၾကာင့္ပဲလားမသိ ေသြးေအးကာ ေအးစက္စက္ေနတဲ့ ေနေဇာ္တစ္ေယာက္ ျပႆနာကိုမီးေမႊးရွာေနေလသည္...
"ေတာ္ပါေတာ့ အစ္ကိုေနေဇာ္ရယ္..."
ပန္းတားသည့္တိုင္
YOU ARE READING
လွမ်းရပါတယ်သမီးငယ် // လြမ္းရပါတယ္သမီးငယ္ [ Completed ] { Unicode+Zawgyi }
Romance{ Unicode } Age gap fic လေးပါရှင့်။ Lesbian သုံးဦး ရဲ့သုံးပွင့်ဆိုင်အချစ်ကလေးပါ { Zawgyi } Age gap fic ေလးပါရွင့္။ Lesbian သုံးဦး ရဲ႕သုံးပြင့္ဆိုင္အခ်စ္ကေလးပါ