လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးဖို႔ ကြၽန္မတို႔မွာ အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြလိုလိမ့္မယ္လို႔ေတာ့မထင္ပါ...
" မူ ဝန္ခံပါသည္...သမီးငယ္အား..မူ ခ်စ္မိေနေခ်ၿပီ.. "
မူ သမီးငယ္အား ခ်စ္မိဖို႔ အခ်ိန္ေတြအမ်ားႀကီးမလိုခဲ့ပါ...တစ္ခါတစ္ေလေတာ့လည္း စဥ္းစားမိတယ္ အခ်စ္ဆိုတာ အရမ္းထူးဆန္းလြန္းလွေပတယ္...
ေရျပင္တစ္ခုလိုလႈိင္းဂဟက္ေတြမရွိ တည္ၿငိမ္ေနတဲ့ ကြၽန္မႏွလုံးအိမ္ထဲကို ေက်ာက္ခဲေလးတစ္လုံးမွ်သာ ေသးငယ္တဲ့ သမီးငယ္ ဝင္ေရာက္လာၿပီး ကြၽန္မရင္ခုန္သံေတြကိုႏႈိးဆြေပးခဲ့တယ္....ခ်စ္မိသြားဖို႔အခ်ိန္ေတြအမ်ားႀကီးမလိုခဲ့ပါပဲ...ႏွလုံးခုန္သံတစ္ခ်က္ တစ္ခ်က္စီတို႔ျဖင့္ ခ်စ္ေနမိေၾကာင္းသဲကြဲခဲ့တယ္...ကြၽန္မ အ႐ြယ္က အခ်စ္အတြက္ ႐ူးမိုက္ေနရမဲ့အ႐ြယ္မဟုတ္သည့္တိုင္ သမီးငယ္၏အခ်စ္တို႔ကိုလည္းျငင္းဆန္၍ အခ်စ္ကိုလ်စ္လွ်ဴရႈဖို႔လည္း ခြန္အားတို႔မရွိလွပါ.....
ကြၽန္မလည္း အခ်စ္ခံဖို႔ထိုက္တန္သည္မလား..."အန္တီ...ဟိတ္...အန္တီလို႔..."ပန္း မူ႔ရဲ႕မ်က္ႏွာေလးေရွ႕ လက္ကေလးနဲ႔ ယမ္းကာေခၚေနေလသည္...
"ဟင္..."
"ဘာေတြအဲ့ေလာက္ေတြးေနတာလည္း.. ေခၚေနတာၾကာလွေပါ့ဟာ.."ပန္း မူ႔ရဲ႕ ေပါင္ေလးကိုေခါင္းအုံးလွ်က္ မူ႔ မ်က္ႏွာေလးကို ေမာ့ၾကည့္ေနေလသည္...
မူ သည္ပင္ ေပါင္ေပၚေခါင္းေလးအုံးေနတဲ့ ပန္းရဲ႕ဆံႏြယ္တို႔ကိုပြတ္သပ္ရင္း အေတြးလြန္ေနမိသည္...."ေအာ္...ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး..ဒီတိုင္းအေတြးလြန္ေနတာ..."
"ဘာေတြအဲ့ေလာက္အေတြးလြန္ေနတာလည္း.. "
"အေတြးဆိုတာထိန္းခ်ဳပ္ဖို႔ခက္တဲ့စိတ္ရဲ႕ ကစားစရာေလးေလ...ဘာေတြေတြးမိမွန္းမသိပါဘူး..."အမွန္ေတာ့ မူ႔စိတ္ထဲမွာ ပန္းအေၾကာင္းသာ ေတြးမိေနျခင္းျဖစ္သည္...
"မသိပါဘူး...စကားေျပာေနရင္း အသံတိတ္သြားလို႔ ထိုင္ရက္မ်ားအိပ္ေပ်ာ္သြားသလားလို႔ပါ.. "
ပန္း မူ႔ရဲ႕ ေမးေလးအား လက္ကေလးျဖင့္စမ္းကာ ေျပာလိုက္ေလသည္..."ထိုင္ရက္ေတာ့အိပ္မေပ်ာ္ပါဘူးေနာ္.. "မူကေတာ့ ပန္းရဲ႕ဆံႏြယ္ေလးေတြကိုထိုးဖြလို႔ပင္ ေနေလသည္.
YOU ARE READING
လွမ်းရပါတယ်သမီးငယ် // လြမ္းရပါတယ္သမီးငယ္ [ Completed ] { Unicode+Zawgyi }
Romance{ Unicode } Age gap fic လေးပါရှင့်။ Lesbian သုံးဦး ရဲ့သုံးပွင့်ဆိုင်အချစ်ကလေးပါ { Zawgyi } Age gap fic ေလးပါရွင့္။ Lesbian သုံးဦး ရဲ႕သုံးပြင့္ဆိုင္အခ်စ္ကေလးပါ