"အန္တီေရ...."
စာ႐ြက္လွလွေလးေပၚ၌ ေသးေသးသြယ္သြယ္ စာလုံးေလးေတြထဲမွ မူ႔ ကို ရည္ၫႊန္းေသာနာမ္းစားတစ္ခု...."ဒီကေလးႏွယ္ စာကိုဖြင့္ဖတ္ရတာနဲ႔ေတာင္လန႔္တယ္..အနားမ်ားလာေအာ္ေခၚေနသလိုပဲ.."မူ တစ္ေယာက္ ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ကိုယ္ ၿပဳံးေနမိေလသည္....
"အန္တီ...သိလား..သမီး ဆယ္တန္းေအာင္သြားၿပီ...သုံးဘာသာေတာင္ပါတယ္ေနာ္...ေျပာလို႔သာေျပာရတယ္..အဲ့အေၾကာင္း မာမီက အန္တီ့ကိုေျပာထားၿပီးသားမလား...ေျပာထားလည္း သမီးကထပ္ေျပာခ်င္တာမလို႔ ထပ္နားေထာင္ေပးေနာ္..."မူ ပန္းရဲ႕စာေလးကိုဖတ္ရင္း ၿပဳံးေနရေလသည္...စာ႐ြက္ေပၚမွာေရးထားတဲ့ စကားလုံးေတြျဖင့္ေတာင္ အတင္းခြၽဲေနတဲ့ ထိုသမီးငယ္ေလး အား အေဝးကေန မူ အသဲေတြယားေနရေလသည္....
"အန္တီ ရယ္ လြမ္းလိုက္တာ သိလား..အန္တီေရာသမီးကိုလြမ္းေနတယ္မလား...မၾကာခင္တကၠသိုလ္တက္ရေတာ့မယ္လို႔ သမီးေလ စီးပြားေရးတကၠသိုလ္တက္မလို႔..အန္တီ သေဘာတူတယ္မလား..."
ခ်စ္ရတဲ့သမီးေလးက အၿမဲတမ္းကြၽန္မဆႏၵကိုလည္းဦးစားေပးတတ္ေသးျပန္သည္...."အန္တီ...သမီးနဲ႔အတူတူ သမီးအိမ္မွာလိုက္ေနပါ့လား..အန္တီနဲ႔ခြဲမေနခ်င္ဘူး..."
"မလိုက္ေတာ့ပါဘူး သမီးရယ္ အန္တီက အၿမဲလာေတြ႕မွာေပါ့လို႔ေနာ္..သမီးေလးက ေက်ာင္းၿပီးသြားမွ အတူတူေနၾကမယ္ေနာ္..."
"မေနဘူး အခုေနခ်င္တာ...ေနာ္ လိုက္ေနေနာ္..သမီးနဲ႔အတူတူလိုက္ေနေနာ္လို႔..."မူ႔ ကိုႏႈတ္ခမ္းေတြ ဆူ လက္ကိုအတင္းျဖစ္ညႇစ္ၿပီးခြၽဲေနေသာ သမီးငယ္သည္ မူ႔အတြက္အသဲယားစရာအေကာင္ေပါက္ကေလးပင္ျဖစ္သည္...
"လုပ္ပါ မာမီ ကူေျပာပါအုံး...""မာမီ ကကူေျပာရမွာ..မေျပာဘူးေနာ္..မာမီဝင္မပါဘူး..."
"ဟြန႔္ မာမီ အက်င့္မေကာင္းဘူး အရမ္းပဲ..."
"ကဲ ပါ ကြယ္..ေနာက္က်အတူတူေနရင္ရတာပဲ သမီးေလးရယ္..လိမၼာတယ္ေနာ္...ျမတ္နဲ႔အရင္ျပန္ႏွင့္ပါ..အန္တီက ခဏခဏလာေတြ႕မွာေပါ့လို႔..."
"အာ့ဆို ကတိေပး မလား..."
"ဘာကတိလည္း..."
"ေျပာပါ ကတိအရင္ေပး.. "
YOU ARE READING
လွမ်းရပါတယ်သမီးငယ် // လြမ္းရပါတယ္သမီးငယ္ [ Completed ] { Unicode+Zawgyi }
Romance{ Unicode } Age gap fic လေးပါရှင့်။ Lesbian သုံးဦး ရဲ့သုံးပွင့်ဆိုင်အချစ်ကလေးပါ { Zawgyi } Age gap fic ေလးပါရွင့္။ Lesbian သုံးဦး ရဲ႕သုံးပြင့္ဆိုင္အခ်စ္ကေလးပါ