Kırmış Kalbini

38 4 1
                                    

Berk!

Bendeki şansa bakın! Aynı gün içinde üniversite sınavında başarılı olduğumu öğreniyorum, sonra fakir olduğumuz için benle dalga geçiliyor, büyük bir cesaretle bilmediğim bir sokaktaki parkta tek başıma oturuyorum ve o sırada eski sevgilim yanıma geliyor!

Eh, kader işte belli olmaz.

~~~~~

"Selam" diyerek cevap verdim Berk'e.

Berk eskiden burslu olarak okuduğum lisede tanıştığım bir çocuk. Onun da maddi durumu iyi değil. O da burslu okuyordu. Geçen sene onunla baya yakın olmuştuk. Kişiliklerimiz benziyordu ve birbirimizi anlıyorduk. Sonra ikimiz de birbirimizden hoşlanmaya başlamıştık. Bana beni sevdiğini söyledikten sonra beni öpmüştü ve sevgili olmuştuk.

Ama eski sevgilimdi. Neden mi? Her erkek aynı. Beni aldatmıştı. Yaz tatilinde. Tam 2 ay önce.

Ve ben bunu Elif'ten öğrenmiştim. Elif en yakın arkadaşlarımdan.

"Nasılsın?" diye sordu saçlarımı suratımdan alıp kulağımın arkasına atarken.

"İyiyim." dedim utanarak.

"O zaman neden ağladın ve tek başına böyle bir yerdesin?" diye sordu.

Gözlerim kızarmış olmalıydı ama belli etmemeye çalıştım.

"Ağlamadım ki. Sıkıldım o yüzden buraya geldim. Gözüme toz kaçtı da demin ondan."

Evet. Yalan söyleyemeyen saf bir kız.

"Neyse sonra anlarız zaten. Ee? Şu üniversite sınavı nasıl peki?" dedi gülümseyerek. Gözlerimin içine bakarak konuşuyordu.

"Hiç." Omuz silktim. "Iyi bir yer kazanmışım işte."

"Ooo. Yağmur hanım söyleyin hangi üniversite?" dedi. Ağzı yana doğru kıvrılarak gülümsedi. Bir kaşı da yukarı kalkmıştı.

"Şu zenginlerin olduğundan işte. Kurcalamasana." Kurcalamasını istemiyordum, evet. Çünkü benden bir yaş büyük olan 'eski sevgilim' o üniversiteseydi.

"Söyleyene kadar bırakmayacağımı biliyorsun."

Aha, şimdi yandım.

"Of işte... Ee şu senin gittiğin var ya, ora."

Gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Eh, ben de olsam ben de şaşırırdım.

Kısa bir sessizlik oldu ve parkı seyretmeye başladık. O sırada tanıdık bir sesin bana seslendiğini duydum ve arkamı döndüm...

~~~~~

Selam! Baya uzun bir ara oldu ama tekrar karşınızdayız. Malum, önümüzde Teog var. -,- Neyse, umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyoruz!

Ha bir de, ilk kitabımız olan "Yazdım, Çizdim, Hayal Ettim" 'e bakmanızı öneririz!

Öpücüklendiniz!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAŞADIM DİYEBİLMEK İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin