''Hey, bu pikapa da bakmak ister misin? Güzele benziyor.''
Eliane'in başında durduğu pikapa bakan Jaehyun, beğenmişti. Saatlerdir Kore'de kalan pikaplarının yerine yeni pikap araştırıyorlardı ve ikisi de yorulmuştu.
''Evet bebeğim, güzelmiş. O zaman bunu alalım.''
Eliane'in arkasındaki uzun duvar boyu plaklarla dolu olan Jaehyun kendine engel olamamıştı.
''Şimdilik birkaç tane seçelim, daha sonra yeniden alabiliriz.''
Eliane de kocasının peşinden gelirken söylediklerini onaylıyordu.
5 tane almaya karar vermişlerdi. 4 tanede karar kıldıktan sonra Eliane elinde 2 tane plağı tutmuş bir şekilde Jaehyun'a bakıyordu. ''Hangisini almalıyız sevgilim? Karar veremiyorum.''
Jaehyun ikisine de göz gezdirdikten sonra üzücü bakışlarla Eliane'e baktı. ''Ben de karar veremiyorum ki. Karar verme konusında kötüyümdür, biliyorsun. O yüzden ikisini de alalım.''
Eliane'in yüzü, ikisini de alalım diye Jaehyun ile gülmüştü. Seçim yapmak gerçekten çok zordu.
Aldıkları pikap ve plaklarla eve geldiklerinde ikisi de kendini koltuğa bırakmıştı. Birkaç dakika dinlenme sonunda Jaehyun heyecanlı bir şekilde yerinden kalkmıştı.
''Pikapı şu köşeye mi koysak, yoksa şuraya mı sevgilim?''
Gözünü açmaya bile dermanı olmayan Eliane, mırıldanmıştı. ''Jaehyun, biraz dinlendikten sonra baksak olmaz mı? Cidden çok yorgunum.''
Koltukta uzanan Eliane'in yanına gelip kucağına aldı. Yatak odasına girip yatağa yatırdığı eşinin üstünü örtüp alnını öptükten sonra yanına uzanmıştı. Pikap ve plaklar biraz daha bekleyebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letter 〰️ Jung Jaehyun ✅
Fanfiction"Son kez soruyorum Jaehyun. Gerçekten gitmekte kararlı mısın?"