Taeyong

102 8 17
                                    

Kapının çalmasıyla oturduğu koltuktan heyecanla kalkmıştı Eliane. Kapıyı açıp gelen postacıyı görmesiyle mektubu hızlıca kapmış ve iyi günler dileyip kapıyı kapatmıştı.

Heyecandan dizleri titriyordu, tıpkı Jaehyun ile gizli buluştuğu zamanlardaki gibi.

Zarfın içindeki mektubu elleri titreyerek açarken gergindi. Mektubu okumaya başlamadan kalktığı koltuğa geri oturdu. Dizlerini birbirine bastırıp mektubu açtı.

                                             24 Aralık 1950
Güzeller Güzeli Sevgilim Eliane;

Umarım iyisindir Eliane. Benim nasıl olduğumu merak ediyorsan iyi olmaya çalışıyorum, iyi olmak zorundayım. Geçtiğimiz hafta kaldığımız birliğe saldırı düzenlediler. Şanslı mıyım yoksa şanssız mı bilmiyorum ama, o gün toplantı olduğu için komutan ile birlikte Amerikan ordusu ile toplantıya gitmiştim.

Geri döndüğümüzde karşılaştığımız manzara çok korkunçtu. Askerlerimiz yerde boylu boyunca uzanıyordu. Bedenleri kan ve toprakla kaplanmıştı. Böyle durumlarda soğukkanlı olmak gerektiğini biliyorum. Normalde de soğukkanlı biri olduğumu bilirsin, ama inan bana o an ne yapacağımı bilemedim. O askerlerin aileleri ne kadar üzülecek, ne kadar kahrolacak. Sonra bana bir şey olsaydı sana ne olacak diye düşündüm. Bu düşünce beni yerle bir etti.

Fakat, beni bundan daha fazla yerle bir eden bir düşünce var Eliane. Bunu söylemek çok zor ve inan ki kabullenmek de zor oldu.

Taeyong. Taeyong o günkü patlamada öldü Eliane. Onu yerde cansız bir şekilde yatarken görmek bana fazlasıyla acı verdi. Onu bizzat ben defnetmek istedim, defnettim de. Kaç yıllık dostumun üstüne toprak atmak çok dokundu. Bu sürede aklımdan binbir türlü düşünce geçti. Seolhyun'a ne olacak? Doğmamış çocuğu şimdiden babasız kaldı, ne kadar üzülecek. Bunu ben bile kabullenmekte zorluk çektiysem Seolhyun nasıl kaldıracak bu yükü Eliane?

Bu yüzden Seolhyun'un yanında olup ona destek olman gerek sevgilim. Sana güveniyorum. Şuan akan gözyaşlarını silemediğim için ne kadar üzüldüğümü bilemezsin. Bu günler de geçecek Eliane. Geri döneceğim.

-Jaehyun

Mektup Eliane'in elleri arasından kayıp giderken elleriyle yüzünü kapatıp hıçkırmaya başlamıştı Eliane. Bir dahaki mektupta Jaehyun'un ölüm haberi gelirse ne yapacaktı?

Daha da önemlisi ,Taeyong'un öldüğünü Seolhyun'a nasıl söyleyecekti?

💌💌💌

Arkadaşlar valla kötü biri değilim, içim acıyor ühü

Letter 〰️ Jung Jaehyun ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin