Flower

116 9 20
                                    

                                                     19 Eylül 1950
Biricik Sevgilim,

Bu satırları gece yazıyorum. Bugün izin günümdü. Bugünümü sana anlatmak için henüz uyumadım.

Taeyong ile birlikte dolaştık biraz. Bir yere gidip yemek yedik. Fark ettim ki yemeklerini gerçekten çok özlemişim Eliane. Senin kadar güzel yapana rastlamadım hiç, emin olabilirsin.

Sokaklarda gezerken Johnny ve Mark'a rastladık. Önceki mektuplarımda bahsetmiştim. Hep birlikte içmeye gittik. Ama ben içmedim. Sana verdiğim sözü burada da uyguluyorum sevgilim. Sadece birbirimizin yanında içebiliriz. Bu bizim kuralımız.

Sarhoş olmadığım için her şeyi net hatırlıyorum. Taeyong Seolhyun'un adını sayıklarken Johnny kızını özlediğinden bahsediyordu. Cebinde taşıdığı fotoğrafa  arada yaşlı gözlerle bakıyor, öpücük konduruyordu. Mark ise ailesini çok özlediği için ağlamaya başlamıştı, zor yatıştırabildik. Sonradan da sızdı zaten.

Sarhoş oldukları için ayılmalarını sağlamak biraz zor oldu. Ama sağ salim varabildik kaldığımız yere. Diğerleri yarım kalan uykularına devam ederken ben de seninle sohbet ediyorum. Ve emin ol bundan çok memnunum. Seninle sohbet etmeyi cidden özledim.

Savaşın seyrini merak ediyorsan söyleyeyim. İyiye gidiyoruz, Kuzey her geçen gün yenilgiye adım adım yaklaşıyor. Yani, zafer bizim olacak güzelim.

Bu gönderdiğim çiçek ise, buralarda görüp hoşuma giden bir çiçek. Senin de hoşuna gideceğini düşündüm, böyle şeyleri seviyorsun çünkü.

Sağlığına dikkat et sevgilim. Sen iyi olmazsan ben de iyi olamam. Sen iyi oldukça ben de iyi olacağım.

Seni sonsuza kadar sevecek olan sevgilin,

Jaehyun


Letter 〰️ Jung Jaehyun ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin