Multimedia: Doğukan
♔♔♔
Bana birşey söyleyecek gibiydi. Dudaklarını kıpırdatarak konuşacakken Bahadır bize doğru gelmeye başladı.
- Uzak dur kızdan!
Adam Bahadır 'a dönüp bakmadı bile. Bahadır adamın kolunda tutarak bende uzaklaştırmaya çalıştı.
Adam sa kulağıma doğru eğilerek kaba sesiyle fısıldamıştı :
- Tekrar görüşmek üzere Mafya Kızı !
Titreyen vücudum Bahadır ' ın kollarıyla son buldu. Bahadır bana şaşkın şaşkın bakış atarken ben sadece boş bi bakışla ona karşılık veriyordum.
- Afra kim bu adamlar ?
- Be.. ben bilmiyorum. Tanımıyorum onları .
- Sana ne dedi ?
- Hiç.. hiçbir şey demedi .
- Sana ne dedi ?
- Bahadır bişey demedi diyorum sorguya çekme beni.
Bahadır bana mı yoksa o adamlara mı sinirlendiğini anlayamıyordum. Yolun ortasında kolumdan tutarak ara sokaklardan birine doğru sürüklemeye başlamıştı . Ona vursam da küfür de etsem fayda vermiyordu . Bahadır ' da ki vücut demirden yaratılmıştı. İşlemiyordu adama .
Ben Bahadır ' ın kollarında çırpınırken sokağın diğer tarafından gelen sese doğru baktı, tabi ben bakamıyordum arka tarafa dönmüştüm.
- Bırak kızı !
Ses çok tanıdıktı . Biraz düşününce kim olduğunu bulmuştum. Doğukan ' dı bu . Bize doğru yürümeye başlamıştı bile. Yüzünde kızgın bi ifade vardı . Bahadır daha ne olduğunu anlamadan Doğukan Bahadır'ın kolundan tutarak benim vücudumdan uzaklaştırmıştı . Bahadır yerden kalkarak Doğukan'a doğru yürüdü . Kızgınlığı boynundaki damarlardan belliydi . Kendini sıkıyordu damarları çıkmıştı. Doğukan ' ın yüzüne bakarak konuşmaya başladı :
- Noluyor amınakoyim burada böyle. İlk 2 mafya tipli adam şimdi de bu piç . Afra dinliyorum !
Doğukan şaşkın bi ifadeyle hem bana hem de Bahadır 'a bakıyordu .
- 2 mafya tipli adamı nerde gördünüz ?
- Sokağın sonunda Afra' ya sikecekmiş gibi bakıyordu . Bi adamı halletim de diğer adam Afra ' ya bişeyler söyledi . Ve Bayan bize onu söylemiyor.
Bana alaylı bi ifadeyle bakarak tekrar Doğukan'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KIZI
Literatura Feminina18 ' ine girmene kaç ay var ? '' 3 ay Doğukan '' '' Çok az .. Çok az Afra '' '' Ne oluyor Doğukan ? 18 'ime girince nolacak ? '' Derince bir iç çektiğini duydum. Sanki anlatacakları çok ağırdı ki nefes alamıyordu . '' Bak Afra '' Gözlerini benden...