flashback
"Ah, uyudun mu?"
Jay, Jungwon'un sırtının düzenli bir şekilde inip-kalktığını görünce uyuduğunu anlamıştı.
Jungwon'un pozisyonunu daha rahat bir hâle getirebilmek için biraz hareket etti ve bir şekilde Jungwon için rahat bir pozisyon olduğunu düşündüğü şekilde kaldılar.
Ama bu sefer de Jungwon'un yüzü Jay'in boynuna çok yakındı, Jungwon'un nefesini ve burnunun ucunu kendi boynunda hissediyordu.
"Tanrım..."
Hayır hayır,bu durumdan ne rahatsız olmuştu ne de sinirlenmişti. Hoşuna gitmişti doğrusu. (orda havalar nasil ;D)
Jay bir süre durdu ve ne istediğine karar verdi, Jungwon'la beraber duracaktı. Gidebilirdi ama içinde bir yerlerde bir ses kalmasını söylüyordu.
Başta Jungwon'la beraber uzanmayı düşündü ama sonra Jungwon'un rahatsız olabileceği aklına geldi. Kendini yavaşça duvara yasladıkta sonra aynı şeyi Jungwon'a da yaptı. Onunla beraber uyumak kötü bir fikir değildi onun için.
---
Jungwon'la beraber sırtımız duvara yaslanık bir şekilde oturuyorduk. Az önce Jungwon, Sunoo ve Riki'yi aramıştı ve muhtemelen birazdan gelirlerdi. Jungwon'un gözleri bir noktaya kilitlenmişti, bir şey düşünüyordu belli ki.
"Jungwon?"
Ona seslendiğimde yüzünü bana doğru çevirdi.
Gözleri birkaç ay öncesine göre daha canlı bakıyordu artık. Gözlerine de o yakışıyordu zaten, yorgun değil canlı bakmak onlara çok yakışıyordu.
"Bir şey mi oldu?"
"Ha? Yok, öylesine gözüm dalmış sadece."
Cevabından sonra bana gülümsedi,birinin gülüşü bu kadar güzel ve özel olabilir miydi? O gülümseyince gözleri de gülümsüyordu, ben de dahilim tabi buna sanırım.
Yatağın üzerinde duran elime,avcuma baktı. Daha sonra elini elimle birleştirdi. Parmaklarını parmak aralarıma kenetledi.
"Birinin elini tutmak iyi hissettiriyor."
Çok kez düşünmüştüm "ellerimiz" beraber nasıl dururlar diye, gerçekten o kadar güzel dururlarmış ki... Belki de en istediğim şeylerden biriydi bu.
Aylar öncesine kadar tırnak etlerinde olan yaralar şimdi iyileşiyordu.
Onun parmaklarına baktığımı görünce konuşmaya başladı.
"Geçiyorlar, senin sayende."
"Sunoo'ya haksızlık ediyorsun."
"Bazı 'arkadaşlar' farklılardır."
Ona anlamadığımı belli edercesine baktığımda konuşmaya devam etti.
"Yani demek istediğim şu, herkes birinin üstünde aynı etkiyi bırakmayabilir. Sen de doğal olarak Sunoo'dan daha farklısın benim için. Sunoo yoldaşken sen..."
"Ben?"
"İlaçsın."
~~~~~~~~
Jay yatağına yattığından beri Jungwon'un dediklerini düşünüyordu.
Resmen o Jungwon'a iyi gelmişti ve Jungwon bunu ona söylemişti. İçinde bir gurur, bir de ağlama hissiyatı vardı.Jungwon'u bırakmayacaktı, onun her zaman yanında olacak ve onu her halükarda koruyacaktı. Her şeyden, herkesten...
Bazı şeylerin zamanı gelmişti sanırım?
Bazı duyguların sözlere dökülme zamanı,
Bazı hislerin kararlaştırılma zamanı,
Gelmişti galiba?
Çünkü Jay artık sığmıyordu. Sonuç ne olursa olsun, söylemek lazımdı bazı şeyleri.
------------------------------
sonunda haftalardir bekledigimiz olaylar geliyor galiba hadi bakalim
btw yarina bolum yetismeyebilir ama yetisedebilir