<3

1.8K 233 36
                                    

Şuan yedimiz beraber bir masada toplanmış konuşuyorduk. Heeseung,Jake ve Sunghoon hyung,Sunoo ve Riki sayesinde Jay ile bir ilişkide olduğumuzu öğrenmişlerdi. Kısa ve gergin bir sorguya çekilsek de ortam yine yatışmıştı.

Bir parkta olduğumuz için hafif esen rüzgar her türlü titretiyordu. Üstümdeki mont yetmediği için biraz daha Jay'den ısı çalmak için ona yanaştım. Yapışık duruyorduk işte.

Ha bu arada,mayısın ortalarında olmamıza rağmen bugün hava böyleydi. Ben hava durumunu söylemesem burdaki 7 kişiden beşi şuan donuyor olucaklardı.

"Iyh dip dibe yapışıklar sizi."

Heeseung yıllardır hiçbir ilişkide bulunmadığı için böyle şeylere sinir olması normal,şaka yaptığı da belli zaten.

Herkes birbiri ile sohbet ederken ben ise bir anda birkaç ay öncesini düşünmeye başladım. Yaz tatili yaklaşıyordu, 3 ay boş geçecekti. Tabi Jay ve diğer hyunglarım için pek de boş geçecek gibi durmuyor. Konuşma sırasında özellikle Heeseung hyung Jay'e sık sık "Senin sayısal seçen kafanı sikeyim." diye kızıyor. Yazık...

Birkaç ay öncesi,Jay ile tanıştığım zamanlar aklıma geldi. O gün orada olmasaydı ya birbirimizi geç fark edecektik ya da hiç birbirimizden haberimiz olmayacaktı. İhtimaller şuan çok korkutucu geliyor değil mi?

Ben bunları düşünürken bir anda kalbime anlam veremediğim -yalan söylüyorum aslında ne olduğunu çok iyi biliyorum- bir ağrı girdi. Nefeslerim yetmemeye başlayınca haliyle nefes alış-verişim hızlandı. Şuan burda bulunan herkes sohbete daldığı için beni fark etmediler,iyi ki.

Ben kendimi toparlamaya çalışırken istemsizce ayağım titremeye başladı. Sanırım ayağımdaki hareket Jay'i de dürtmüş bulunduğu için bana döndü. Önce ayağıma sonra maskemdeki harekete bakınca ne olduğunu anladı,dizimin üstünde olan elimi sıkıca tuttu ve okşamaya başladı.

Sunoo'nun tebrik edişi ile aynı bu.

Kulağıma yaklaşıp "Biraz burdan ayrılmak ister misin?" diye sordu. Ben olumsuz anlamda kafamı sallayınca "Tamam, ama eğer kontrol edemezsen beni dürt." diye fısıldadı. Onunla olduğum için çok şanslı olduğumu biliyorum.

Bu soğuk havada onun sıcak eli, benim soğuk elimi ısıtıyordu. Aynı kalbimi ısıttığı gibi.

--------------------------------
final yarın veya daha yakın?

anxiety | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin