Yaz tatilinde
Az önce psikiyatristim Soojin noona ile uzun zaman sonraki ilk seansım bitti.
Bu zamana kadar,çok şey oldu. Jay beni ailesiyle tanıştırdı. Beklediğimden iyi karşıladılar beni. Sonra, Sunoo'nun ailesi benim uzun zamandır doktora gitmediğimi öğrendiklerinde ilk olarak benim için randevu aldılar. Bugün Sunoo da benimle gelecekti ama önemli bir işi çıktı. Ama yalnız gelmedim, Jay de bana eşlik etti.
Soojin noona benim randevu aldığımı görünce hemen bana yazdı. Çok mutluydu uzun zaman sonra görüştüğümüz için.
Odasından çıktıktan sonra kapıyı kapattım ve odanın yanında, koltukta telefonu ile oyalanan Jay'e döndüm. Kapının sesini duyunca dönmüştü zaten.
O ayaklanınca ben de ona sarıldım.
"Kendimi hafiflemiş gibi hissediyorum."
Hafiflemiştim çünkü Soojin noonaya her şeyi anlatmıştım. Jay'den de bahsettim,mutlu olduğum için o da mutluydu. Bizim hep beraber olmamızı diledi.
"Bakalım gerçekten hafiflemiş misin?"
Jay söylediği cümle ardından ayaklarımın yere değmediğini hissettim,beni tutup döndürmüştü.
"Kuş gibisin!"
İkimiz de güldükten sonra el ele klinikten ayrıldık.
~~
2,5 sene sonra
Şuan 7 kişi beraber uçak pistindeydik.
Jay,Heeseung,Jake ve Sunghoon hyung geçen sene üniversite sınavına girmişlerdi. Jay dışında diğerleri Kore'deki üniversitelere yerleşmiş, sadece Jay yurtdışında bir üniversiteye gitmişti. 1 sene boyunca sadece görüntülü konuşabildik ama her geçen gün birbirimize olan özlemimiz arttı. Ben de çalışıp üniversite sınavında bir üniversiteye yerleştim.
Ama bilin bakalım nereye?
Mucize gibi geliyor ama Jay ile aynı üniversiteye girmeyi başardım!
İşte bu yüzden şuan buradaydık.
Jay'i 1 sene ardından ilk defa karşımda gördüm birkaç gün önce. Onun kokusunu içime çektim, sımsıkı sarıldım,öpücüklere boğdum...
Gelme sebebi beni almaktı. Beraber gidecektik bu sefer.
Bütün arkadaşlarımızla vedalaşıcaktık. Sunoo sarıldığımda ağladığı için bir süre bırakmadı.
"Ya ben sensiz ne yapacağım?"
"Riki var yanında Sunoo. Hem Heeseung hyung, Jake hyung ve Sunghoon hyung da sizinle."
"Ama sen yoksun!"
"Bir telefon uzağınızdayız."
"Ben sana Jay yurtdışındayken böyle dediğimde kızıyordun bana!"
Ağlarken kızıyordu bana manyak.
"Ya ağlama tamam artık, ilk fırsatta geleceğiz tekrar buraya zaten."
Sunoo'nun gözyaşlarını sildikten sonra Riki'ye döndüm.
"Sunoo sana emanet. Aslında senin ona emanet olman lazım ama işte görüyorsun..."
"O bende hyung gözün arkada kalmasın sakın."
Riki,arkamdaki Jay'e seslendi.
"JUNGWON SANA EMANET ENİŞTE!"
"Riki,pişman olmak istemiyorum."
"Şaka yapıyorum tamam hyungum benim."
Heeseung hyunga sarıldım.
"Ben Sunoo'yu Riki'ye emanet ettim ama ikisi birden sende haberin olsun."
"Kakaladın başıma veletleri gidiyorsun öyle mi?"
Ağlayan Sunoo da dahil herkes güldükten sonra konuşmaya devam ettim.
"Maalesef."
Jake ve Sunghoon hyung,ikisi birden bana sarıldıktan sonra Sunghoon hyung konuşmaya başladı.
"Hadi bakalım iyi bakın kendinize."
"Ben Jay'e hiç güvenmiyorum Jungwon göz kulak ol ona."
"Olurum olurum."
Ben vedalaştıktan sonra Jay herkese sarılıp, konuştuktan sonra yanıma geldi.
"Gidelim mi artık?"
"Gidelim."
Bizim bu konuşmamızın ardından Sunoo daha çok ağlamaya başlayıp kafasını Riki'nin omzuna gömdü.
"Ne ağlaksın Sunoo be!"
"KAPA ÇENENİ!"
Jay ve ben gülerek hepsine el salladık.
Bineceğimiz uçağa döndük ve ellerimizi birleştirdik. Sonra yüzümüzde kocaman bir gülümseme ile uçağın merdivenlerine koştuk.
Artık daha farklı bir yerde,ama bu sefer birlikte olacaktık. Daha mutlu olacaktık.
--------------------------------------------
Çok duygusalım şuan gerçekten. Anxiety benim 2. göz ağrım ve 2. tamamlanmış kurgum oldu öyle mi? Bu süreçte Jaywon'a eşlik ettiğiniz için, Jungwon ve Jay'in duygularına tanık olduğunuz için, benim gerek yorumlarınızla gerek oylarınızla yazma hevesimi daha da arttırdığınız için, kısaca her şey için teşekkürler. Hep Jaywon ile mutlu kalın!🤍🤎
Sevgililer günü özel bölüm var, ona da bakarsınız artık :D