bingo!

2.1K 263 53
                                    

"Ya şey sorun olmazsa bizim üçümüzün bir şey konuşması lazım da."

"Yok yok sorun değil."

Jungwon'un olayı kavramasına kalmadan Sunoo, Riki ve Jungwon'un kolundan tutup cafedeki erkekler tuvaletine sürüklemişti.

Jungwon,Sunoo,Riki ve Jay okuldan sonra cafede arkadaşlarıyla beraber bir şeyler içmeleri için sözleşmişlerdi (kesinlikle bu Heesung'un ısrarları üzerine oluşan bir şey değildi)

Sunoo tuvalette kimsenin olmadığını anlayınca kapıyı kapatıp olduğu yerde zıplayıp sessiz çığlıklar atmaya başlamıştı.

"BİNGO,BİNGO,BİNGO!"

Riki ve Jungwon hâlâ olayın ne olduğunu kestirememişlerdi.

"Sunoo noluyor?"

"DUR ŞİMDİ ÖNCE BİR SAKİNLEŞMEM LAZIM!"

Sunoo olduğu yerde tepinip dönedursun, Riki onu durdurmaya çalışıyordu.

"Hyung sakin..."

"Dur tamam şimdi,huh. Bak hani biz az önce Jake hyung bir şey dedi ve biz topluca güldük ya... -bak topluca diyorum önemli burası-"

"Eeee?"

"Dur bir saniye kendimi hazırlamam lazım."

"YA SUNOO HADI NE DIYECEKSEN DE!"

"TAMAM BE ÇEMKİRME! Neyse huh,biz hepimiz gülerken bir anda gözüm Jongseong hyunga ilişti ve BİR BAKTIM GÜLERKEN SANA BAKIYOR?!?!"

Riki'nin jeton düşmüştü ama Jungwon'unkiler kare şeklinde olduğu için daha anlamamıştı Sunoo'nun dediklerini.

"HAAAA ŞU SEVEN SEVDİĞİNE BAKARMIŞ MUHABBETI MI?!?!"

"Adamım benim ya çat diye anladı."

"Ya ya ben malım ya da siz çok bu konularla ilgileniyorsunuz. Ben anlamadım çünkü."

Riki ve Sunoo hayal kırıklığı ile gözlerini devirip derin bir nefes vermişlerdi.

"Bak canımın içi, şimdi şöyle bir şey var; Herkesin güldüğü bir ortamda biri ilk kime bakıyorsa ondan hoşlanıyor anlamına gelir bu."

"Ne bu batıl inanç falan mı?"

"Hayır be psikolojik bir şey bi kere."

"Peki psikologların bundan haberi var mı? Çünkü dediğin Instagram'daki bazı kelimeleri renkli yazılan 'sözde' bilgi postlarından alıntılanmışa benziyor da."

"OFFF JUNGWON! Cidden hiç mi insan düşünmez şaka mısın ya?"

Jungwon Sunoo'nun lafının üzerine düşünmeye başladı biraz. Ama hiçbir şey geçmemişti aklından, kafası karışmıştı iyice.

"Ya şimdi biz onları bekletiyoruz o kadar bunlar şimdi sanmasınlar hesap ödememek için kaçtığımızı?"

"E ne duruyoruz o zaman? Ama Sunoo seni unutmadım unutmayacağım yurtta görüşücez seninle."

"Aynen bal peteğim aynen sen çık bi şu tuvaletten."

Sunoo Jungwonu kapıya kadar ittirip arkasından Riki ile beraber dışarı çıkmışlardı.

---------------------------------

🤡💀🤡💀

haftaya cok guzel bolumler gelicek ama oyle boyle degil

anxiety | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin